מונה

קרוז לאירופה בסוכות לריביירות האירופאיות בספינה Seaview

MSC - אמ אס סי | 10 ימים

פורטופינו
מערב הים התיכון והריביירות האירופאיות הוא הקרוז הפופולרי ביותר. ספרד, צרפת ואיטליה. עגינה בכל יעדי אירופה שעצם המחשבה עליהם מעלה בנו תחושה רנסאנסית מהולה ביוקרת הריביירה וצבעוניות פרובאנס, כל אלו יחדיו שימשו כהשראה לאומנים שחותמת יצירותיהם, הפכו למעיין ממנו נדלה עולם האומנות.
לקרוז קראנו "ריביירות אירופאיות", כשמו כן הוא מעבר בין נמלי מערב הים התיכון בין ערים מרכזיות ששימשו ערש התרבות, ערי קייט של העשירון העליון, נמלים שמשמשים כנקודת מוצא לערים ואיזורים כפריים ובין ערים קוסמופולטיות תוססות.

ההפלגה בקיץ 2018 בספינה החדשה פאר היצירה של עולם הקרוזים מבית היוצר של חברת MSC ספינה מדהימה ביפייה מתאימה במיוחד למשפחות.

 
מחפשים אחר חבילה אחרת? היכנסו לקישור:
היצע מגוון של חבילות שייט למגוון יעדים

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות ישירות
  • מלון 4* מרכזי בברצלונה 2 לילות לאחר השייט
  • העברות שד"ת-נמל; נמל-מלון; מלון שד"ת
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

ימים 7.10 שישי

ת"א -ברצלונה הפלגה

הפלגה 18:00

לאחר הנחיתה תצא ההסעה משד”ת אל נמל ברצלונה. בטרמינל הנוסעים יערך הבידוק שלאחריו תתקבלו בברכת הספנים welcome on board, ניתן יהיה לאכול צהרים במסעדת הבופה ולהתחיל להינות מנפלאות הספינה השתכשכות בבריכה או כל פעילות ספורטיבית.

קרוזים מברצלונה
ברצלונה
ימים 8.10 שבת

מרסיי

08:00-17:00

עגינה בעיר הנמל העיקרית של צרפת.

עיר תוססת, עם מדרחוב ומרכזי קניות ושוק דגים לאורכו של מעגן הסירות והיאכטות ממנו ניתן לצאת להפלגה לאי ששימש כתפאורה לעלילה על האיש עם מסיכת הברזל, הרוזן ממונטה כריסטו של אלכסנדר דיומא. בגבעה החולשת על העיר כנסיית נוטרדאם מפוארת. העגינה במרסיי מהווה נקודת מוצא לפרובאנס שבירתה אקס אן פרובאנס. אזור כפרי מהיפים בעולם שהנסיעה לאורכו היא חוויה שהעין אינה רווה ממנה. צרפת הכפרית והאוטנטית שלאורכה כפרים ששיני הזמן לא נגעו בהם מצודות ימי ביניים, האיזור שימש כהשראה לאומנים מפורסמים כגון: סזאן, ואן גוך, אנרי מאטיס, פאבלו פיקאסו ומארק שאגל.

מרסיי
פרובאנס
ימים 9.10 ראשון

גנואה-גנובה

07:00-17:00

גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה, עם טיילת לאורך חופה. העיר מהווה נקודת מוצא לשרשרת של 5 כפרים תלויים, מהנופים היפים בעולם, צינקווה טארה Chinque Terre. חמשת כפרי דייגים שהוכרו כאוצרות אונסקו, בנויים על שיני סלע בתוך מפרצי ים קסומים. רכבת מגנואה עוצרת בליבם של הכפרים, נסיעה יומית קסומה. מגנואה ניתן גם לצאת לעיר המפורסמת פורטופינו עיר דייגים היפה ביותר בים התיכון. ציבעונית, בתי קפה, מסעדות וקסם מיוחד. עיירה עם עיצוב איטלקי קסום בנינים אדום, כתום צהוב.

גנואה איטליה
פורטופינו איטליה
ימים 10.10 שני

נאפולי

13:00-20:00

בירתה הדרומית של איטליה, עיר נמל מרכזית,  בירת חבל קמפניה, היא עיר תוססת רווייה בריחות וצבעים יושבת על מפרץ. מרכז העיר ברובע העתיק שם מצויות מסעדות נפוליטניות ידועות, מוזיאונים, כיכרות וגלריות. נאפולי היא ערש הולדתה של הפיצה. נאפולי מהווה גם נקודת מוצא לנסיעה לעיר הציורית סורנטו או לשרידי העיר פומפיי שלמרגלות הר הגעש ווזוב.

נאפולי
נאפולי
ימים 11.10 שלישי

מסינה -סיציליה

09:00-18:00

מסינה (Messina), עיר נמל הנמצאת בפינה הצפון מזרחית של האי סציליה. האי הכי איטלקי שיש. מטבח סיצילני במיטבו חגיגה קולינארית. במרכז העיר הדואומו שנבנתה במאה ה12 ושוחזרה שוב בתחילת המאה ה20 לאחר רעידת האדמה ושוב בתום מלחמת העולם השנייה. שלושת השערים הגותיים והטימפונון המרשימים מהמאה ה14. במגדל פסלים מזוהבים במרכזם התרנגול שבקרקורו מתזמן את השעון האסטרונומי, המופע ממגנט תיירים. מעבר לכך במסינה כיכרות-פיאצות, גן בוטני עם צמחייה מכל רחבי העולם המזרקות של מסינה מתחרות ברומא, מזרקת נפטון, אוריון וארבע המזרקות. ארמון קלאפיי שנבנה בסגנון סיני במאה ה18. וסימן ההיכר של העיר – מגדל מסינה נבנה ב1957 ומהווה מקור חשמל עיקרי לסיציליה. בכיכר, הדואומו המרכזי, מהמאה ה12 ששוחזר לאחר רעידת האדמה.  השעון האסטרונומי הגדול שעל מגדל הכנסיה. מ

מסינה סיציליה
סיצליה
ימים 12.10 רביעי

וולטה-מאלטה

07:00-17:00

ולטה בירת מאלטה, אתר מורשת של אונסקו, ארכיטקטורה רנאסנס  ובארוקית במיטבה. חצי אי מוקף חומה. חומותיה וסמטאותיה מזכירים את העיר העתיקה של ירושלים.

האתרים העיקריים, כנסיית סט. ג’רום ע”ש הירונימוס מתרגם ספרי הבשורה מעברית ללטינית, ארמון Grand Masters עם ציורים מרהיבים מהמצור,  ומחסן עם אוספי הנשק היפים בעולם. תאטרון מנואל היפה, גני באראקה (Barakka) העליונים, הכנסייה הכרמליתית, אחוזת קאסה רוקה פיקולה ועוד.

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים 13.10 חמישי

יום ים

יום כיפי שנועד להינות מפאר הספינה והמתקנים. ביום הים הספינה בפעילות מלאה מופעים ובארים.

בילוי בספינת הקרוז MSC Bellissima
קרוז
ימים 14.10 שישי

ברצלונה

08:00

ירידה מהספינה תתבצע על השעה 09:00, הסעה תעביר את הנוסעים למלון לשהות ביומיים הקרובים.

פארק גואל: אחת הפנינים האמיתיות של ברצלונה, בה אפשר להביט ולהתרשם שוב מגאוניותו של האמן גאודי. בכניסה הראשית יברך אתכם אחד מסמלי העיר המוכרים – לטאת המוזאיקה המפורסמת. המשיכו וסיירו בפארק, התפעלו מן המבנים המעניינים והמוזרים של גאודי, הגינות ומן הנוף היפה של ברצלונה שנשקף בעודכם ישובים על הספסלים המעוצבים. אתר חובה. אתר מומלץ כחובה הקתדרלה הבלתי גמורה של גאודי לה סרגלדה לה פמילייה. בניית המבנה החלה עוד בשנת 1882 והיא עדיין נמשכת, הודות לכספי תרומות והיא צפויה להסתיים בעוד למעלה מעשרים שנה. עד היום הושלמה בנייתם של 8 צריחים מתוך 12 המתוכננים, המייצגים את שנים עשר שליחיו של ישו. יש הרואים במבנה יצירת פאר ארכיטקטונית ויש המוצאים בו בעיקר כיעור. אתם תחליטו. קחו בחשבון שהמראה מבחוץ מרשים הרבה יותר מבפנים… ניתן לעלות לראש אחד המגדלים.

בערב מומלץ לבדוק את תזמון המזרקות המזמרות בכיכר אספנייה

ברצלונה
קרוז למערב הים התיכון ריביירות האירופאיות
ימים 15.10 שבת

ברצלונה

ייום חופשי להינות מנפלאות העיר. הקתדרלה הבלתי גמורה של גאודי לה סרגלדה לה פמילייה, פארק גואל, פסאו לה גראסייה, מונז’ואיק (הר היהודים), פארק הסיטאדלה או מהמוזיאונים המפורסמים של העיר

ימים 16.10 ראשון

ברצלונה- ת"א

בשעה 10:30 תצא הסעה מהמלון לשד”ת, חזרה בטיסת אל-על מברצלונה.

על הספינה MSC Seaview – אמ אס סיוויו

ספינה שהושקה מאי 2018 של חברת השייט MSC Cruises שייכת לצי הספינות המפוארות ביותר שישייטו באירופה. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאויים והחלומות של כל אחד.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC Seaside
MSC Seaside - אמ אס סי סיסייד

דגשים מיוחדים

המחיר כולל:

  • טיסה סדירה עם אל-על ישירה לברצלונה
  • קרוז 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • 2 לילות לינה בברצלונה. לילה לפני השייט ולילה לאחר השייט. במלון 4* על בסיס לינה וארוחת בוקר .
  • 3 העברות: שד"ת-נמל; נמל-מלון; מלון-שד"ת
  • מסי נמל ומזוודה

המחיר אינו כולל

  • טיפים בהפלגה 10 יורו לאדם ללילה. סה"כ 70 יורו לנוסע מעל גיל 12. ילד2-12 5 יורו ללילה סה"כ 35 יורו להפלגה.
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוחים והוצאות אישיות.

הערות

  • המחירים עלולים להשתנות בהתאם להיצע וביקוש עד לביצוע ההזמנה ואישורה
  • המחירים לחדר משפחתי 2+2 מבוססים על 2 ילדים עד גיל 12. ילד 12-17 שלישי רביעי בחדר תוספת של 350$ לילד.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים