מונה

פיורדים בנורבגיה – נופים ויקינגיים מרהיבים Koningsdam

Holland America Line - הולנד אמריקה | 10 ימים

קרוז לפיורדים בנורבגיה
קרוז הוא הקונספט התיירותי האידיאלי לטייל בנורבגיה, המדינה עם הנופים היפים ביותר בעולם, שגולת הכותרת הם הפיורדים. הפיורדים, אותם לשונות ים שחודרות כאצבעות אל תוככי היבשה, שרידים לקרחונים שנסוגו. צבעם של המים בין כחול קריסטלי קר נורבגי עמוק ועד לתורכיז ויקינגי חם. חודרים כאצבעות שלוחות עמוק אל תוך היבשה שעוטפת אותם בירוק בוהק של יערות וכרי מרעה, המערסלים אותם בשלווה נורבגית טיפוסית.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי באמסטרדאם 2 לילות לפני השייט
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א -אמסטרדאם

טיסת אל-על בשעות הבוקר לכיוון אמסטרדם. באמסטרדם תוכלו לבלות יומיים (חופשיים) ובעצם להכיר את העיר. קיימות כ-2 דרכים מרכזיות להכרת העיר. האפשרות הראשונה היא לכתת רגליים, משמע, להתחיל לסייר בעיר ולעבור בין הסמטאות הנהדרות השונות שגורמות לכם לספוג את האווירה ההולנדית.
אפשרות שנייה (ונוספת, במידה ואתם מעוניינים לשלב בין השניים – מומלץ מאוד) היא על ידי שייט בתעלות העיר. רוגע ושלווה כבר אמרנו?

קרוז מהולנד
שיט מאמסטרדאם
יום 2

אמסטרדאם יום חופשי

כאמור, יש ברשותכם יומיים חופשיים להכרת העיר. ביום השני מומלץ להעמיק את ההיכרות עם הבירה ההולנדית ולהגיע למוזיאון השעווה המפורסם, ביתה של אנה פרנק – אחד מהמקומות המשמעותיים ועוצמתיים בעיר, ביקור בחיטהורן, המוזיאון הפתוח בארנהיים, מוזיאון הרייקס מוזיאון, כפר טחנות הרוח, פארק השעשועים אפטלינג, רחוב החלונות האדומים, כיכר דאם, שוק הפרחים הצף, הפינה היהודית המוקדשת לזוועות השואה.

שייט מאמסטרדאם
קרוז_מאמסטרדאם
יום 3

אמסטרדאם

 

 המלצתנו: הגעה לטרמינל הנוסעים להפלגות – עד השעה 11:30.

ההפלגה מאסטרדם תצא בשעה 16:00.

יום 4

יום ים

היום הרביעי של השייט הוא יום חופשי בו תוכלו ליהנות מכל האטרקציות השונות שהספינה מציעה לכם – נופים הנראים כציור, בריכה נהדרת, סדנאות, מופעים, פעילויות ועוד.

קרוז לפיורדים
ספינת Nieuw Statendam
יום 5

פלאם נורבגיה- קרוז מרהיב בפיורד Sognefjord

 

ברוכים הבאים אל…פלאם – נורווגיה

שעות: 18:00 – 8:00.

אז בואו נסרוק מעט את אחד מהעיירות הנחמדות שיצא לכם להגיע אליהן – פלאם. עיירת פלאם יושבת על אחד מזרעותיו של הפריוד (הארוך והעמוק ביותר שיש בעולם! – אורכו הוא כ-204 ק”מ, עומקו מגיע ל-1306 מטר – נתון מדהים לכל הדעות).

הפיורד נושק אל הרים משוננים שניתן לראות מגוון של צמחייה. היופי במקום עוצר נשימה . במידה ויש ברשותכם זמן מומלץ מאוד לנסוע ברכבת של פלאם שאורכת כשעת נסיעה אחת בלבד ומגיעה למירדל ומבצעת ירידה של 900 מ’ בשיפוע של 55% סיבובים מאוד תלולים. בדרך תוכלו ליהנות מעצירה באחד המפלים היפים ביותר ב- Kjosfossen, המגיע לגובה של כ- 93 מטר.

 

שייט לפיורדים של נורבגיה
פלאם סוגנפיורד נורבגיה
יום 6

סטוונגר – נורבגיה

ממשיכים בחגיגה בנורבגיה – סטוונגר. 
השהייה במקום הנהדר יהיה בין השעות 18:00 – 09:00

סטוונגר היא העיירה ססגונית יוצאת מן הכלל, קסומה והיא השלישית בגודלה בנורבגיה. יתרה מכך: היא מציגה את היופי הנורבגי האופיינו – במיטבו.
העיירה שוכנת על חצי אי – תוכלו לראות במקום עיר עתיקה עמוסה בסמטאות, בתי עץ צבעוניים יפהפיים.

פיורד נורבגיה
גיירנגר
יום 7

קריסטיאנלנד

 08:00-17:00

 

Velkommen – ברוכים הבאים בשפה הנורווגית אל קריסטיאנסנד
קריסטיאנלנד היא עיר נמל חשובה מאוד בנורווגיה. מרכז העיר הוא בעצם מדרחוב מרושת בהרבה רחובות קטנים בסגנון שתי וערב.
כפי שתוכלו לראות – הבתים בעיר הם בעלי סגנון מיוחד מאוד – סגנון ציורי עתיק בצבעי פסטל עדינים.
האתרים/האטרקציות המרכזיות הן: הכנסייה הגדולה בנורווגיה – כנסייה בסגנון ניאו-גותי, הקדתרלה של קריסטיאלנד, המבצר (מתנוסס על הגבעה שמשקיפה על העיר) ובראשה מבצר קריסטטיאנהוס

קרוז לפיורדים בנורבגיה
שייט לפיורדים
יום 8

אוסלו

08:00-18:00

אוסלו.

בוודאי שמעתם את השם פעמים רבות בפן הפוליטי שלה אך למעשה אוסלו היא עיר קטנטנה אך מלאת חן וסימפתיה. היא נקראת על שמו של פיורד (משמעות השם בשפה הנורווגית היא “כר הדשא של האילים”.
כאמור, העיר מהווה מרכז לחלוקת פרסי נובל יוקרתיים אך תוכלו למצוא בה ארמונות, פארקים, קתדרלות, טירות, בתי קפה, חנויות ובתי קפה.

 

יום 9

יום ים

היום התשיעי הוא לחלוטין בסימן של פינוק, מנוחה וכיף. בספינה תוכלו ליהנות מבארים תוססים לצד פעילויות ומופעים גדושים.

יום 10

אמסטרדאם-ת"א

עגינה בנמל אמסטרדאם 07:00, ירדים מהספינה עד השעה 08:00, מומלץ לקחת מונית עד לתחנת הרכבת ומשם בכל רבע שעה יש רכבת לשד”ת סכיפהול. זמן נסיעה 25 דקות.

מחפשים מאמרים נוספים? היכנסו לקישור הבא:

קרוז לסקנדינביה פיורדים – במגוון מחירים
קרוז סקנדינביה פיורדים – חוויה בלתי נשכחת

 

על הספינה Koningsdam המלכותית

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר, בסגנון קלאסי מסורתי. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. המוטו של הספינה הוא עולם המוזיקה עם אלמנטים ארכיטקטונים ומיצגים אומנותיים מעולם המוזיקה. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות. נוסעי הספינה הם אנשים שמחפשים מעטפת של יוקרה, שהגיעו לגיל שאפשר להינות ממגוון הגירויים שהספינה מציעה. הספינה בנויה לשיוט באיזורים קרים. סיפון לידו של הבריכות מקורה בכיפת זכוכית המאפשרת להשתכשך בבריכה או לצפות בסרטים בכל מזג אויר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
koningsdam Holland America Line
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • 2 לילות במלון מדרגת תיירות טובה באמסטרדאם על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • מסי נמל או%D

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים