מונה

שייט באירופה הקלאסית MSC PREZIOSA 14.10 סוכות 9 ימים

MSC - אמ אס סי | 9 ימים

ברוז'
מסלול השייט כולל את נמלי אירופה הפחות מוכרים והיותר אותנטיים. ערים קסומות שהמשותף לכולם מיקומם האסטרטגי ששימש כמרכז שליטה וסחר תרבויות אירופאיות שהותירו בהם את חותמם. הספינה מהמומלצות בצי של MSC שהפכה לפופולרית בקרב הישראלים, הושקה בשנת 2014, בנפח 140,000 טון.
הספינה שכל כולה בהשראתה של סופיה לורן, הספינה שהקונספט הוא הפלגה בעידן "תור הזהב" יוקרה עם רוח של חדשנות מהמאה ה-21. הפלגה עם דגש על ידידותיות לסביבה. נוחות מודרנית, מתקני פנאי, ספורט ובידור ברמה עולמית, מועדון לילדים המבטיח שמחוויית ההפלגה בדיוינה כולם יצאו נשכרים. תשומת לב לפרטים ועיצוב שמבטיחים יוקרה ופינוק. מדרגות קריסל סברוסבקי אלגנטיות. אם החלום שלכם מלווה בפיצה על לבנים, בספינה תזכו בפיצה הטעימה ביותר.

בספינה בריכת אינפיניטי בקומה 15 המאירה את ירכתי הספינה בשקיעות קסומות שלא תשכחו.

בקומה 14 בריכה מקורה מחוממת

בספינה הספא המפורסם Aurea עם טיפולים ואבזור מפנק במיוחד.

מסלול ההפלגה

ימים 14.10

ת"א –אמסטרדאם

המראה אל אמסטרדאם המרכז העיסקי תרבותי של הולנד, עיר הבירה. הדרך הטובה היותר לטייל באמסטרדאם היא פשוט לתת לרגלים להוביל אתכם. לשוטט במרכז העיר, מכיכר דאם, הלב של העיר, סביבה ארמון המלכה, מוזיאונים השעווה מדאם טוסו וריפליי. מכיכר דם מומלץ ללכת אל כיוון איזור היהודים בית הכנסת הפורטוגזי. אפשרות נוספת מומלצת להצטרף לשייט בתעלות אמסטרדאם. התעלות מרשתות את העיר והשייט דרכם מעניק מראה ייחודי לעיר מכל הזוויות.

המעוניינים בחוויה תרבותית מומלץ לבקר באחד מהמזויאונים של העיר, הרייכסמוזיאון, רמברנדט או בית אנה פראנק. המעונינים בחוויה יותר קלילה יכולים להצטרף לסיור מודרך במבשלת הבירה המפורסמת בעולם היינקן. שוק הפרחים של אמסטרדאם הוא אחד הססגוניים והמתויירים בעולם. שוק צף שהתצוגה על גבי סירות שעוגנות בתעלות.

קרוז מאמסטרדם
ימים 15.10

אמסטרדאם –רוטורדאם

בשעות הצהרים תצא העברה מאמסטרדאם אל רוטורדאם עיר הנמל ממנ הנצא להפלגה. ההפלגה תצא בשעה 20:00

רוטרדאם
ימים 16.10

זיברוז' ברוז' בלגיה

עגינה 07:00-18:00

ברוז’, מהערים היפות ביותר באירופה. עיר ציורית משומרת שכל רחובותיה תעלות מים. הטיול בברוז’ יכול להתבצע עם כרכרה רתומה לסוסים בכיכר המרכזית, שייט בתעלות העיר או פשוט לתת לרגליים להוביל אתכם. ההשתקפות של הבתים על המים משוים לה מראה מהפנט. ברוז’ ממרכזי השוקולד הבלגי הידוע. היכרות והבנה של הליך הכנת השוקולד ניתן לראות (כולל טעימות) במזויאון השוקולד של העיר. באולם התצוגה, מבחר אינסופי של פרלינים, ושוקולדים, גן עדן לחובבי השוקולד. דרך הבירה של העיר ברוז’ אפשר לטייל בין מבשלות בירה בוטיק איכותית. מומלץ לבקר בכנסיית “גבירתנו הקדושה” שם נמצא פסלו של מיכאל אנג’לו, המדונה.

ברוז' בלגיה
ברוז'
ימים 17.10

לה הברה צרפת הונפלר

עגינה 09:00-21:00

הספינה עוגנת בחבל ארץ נורמנדי, הונפלור, נמצאת בנקודת השפך של הסיין לאוקיאנוס האטלנטי. הונפלור, עיר ששימשה כמקור השראה לאומנות האימפרסיוניסית. עירציורית רצועה של בתים על קו המים וביניהם כנסיית סנטה קתרינה, כנסייה מיוחדת מעץ שגם מגדל הפעמונים שלה מעץ. במרחק קצר מהנמל נמצאת העיר הכי גלוייתית בצרפת, הונפלור. העיר ממוקמת על רצועת חוף, בתים צבעוניים על רקע מעגן של סירות מפרש, רשת של תרנים צפופה. לאורך הטיילת מסעדות דגים, בתי קפה, כולם על קו המים משקפים את הנופים והצבעים. במרחק של שעתים וחצי נסיעה נמצאים חופי הפלישה לנורמנדי, המקום בו ב6.6.44 פלשו בעלות הבריאות בתהליך שתחילתו שחרור אירופה מגרמניה הנאצית.

הונפלור
הונפלור
ימים 18.10

סאותהמפתאון אנגליה

עגינה 08:00-20:00

סאותהמפתאון, עיר נמל מהחשובים באנגליה. עיר שהיא מרכז תרבותי של מוזיאונים וגלריות. עיר פסטורלית על קו המים. סאותהמפתאון היא מרכז שופינג west Quay מרכז עם כל המותגים הבינלאומיים המוכרים. במרכז העיר העתיקה מוקפת חומה ופיר מים במרכזה מצודה. סאותהמפתאון היא גם עיר של פארקים ירוקים. מסאותהמפתאון ניתן לצאת אל שמורת הטבע Downs או לאי Weight.

סאותהמפתאון
סאותהמפתאון
ימים 19.10

יום ים

יום שבו הספינה ריזורט צף כל האטרקציות פעילות במלואם.

ימים 20.10

המבורג

עגינה 07:00-21:00

המבורג, מכונה ונציה של גרמניה. עיר משוחזרת ואלגנטית יושבת על שפך נהר האלבה ובתוכה רחובות של תעלות מים מעליהם גשרים, מוקפת אגמים. שייט בתעלות על נהר האלסטר הוא חלק מחווית העיר. הנוף של כיפות, צריחים ובתים עם ארכיטקטורה קסומה, המבנה המרכזי בית העיריה, בניין המשרדים המבנה שבנוי בצורת ספינה ענקית, צ’ילהאוס. Sprinkenhof. כמובן שבהמבורג כדאי להשאיר זמן לשופינג.

המבורג
המבורג
ימים 21.10

יום ים

יום שהספינה היא ריזורט הנופש והיעד שלכם. מלון מפואר מפנק.

ימים 22.10

08:00 עגינה

09:00 ירידה מהספינה איסוף מהספינה בדרך נעצור לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד והמרכז המשפטי הבינלאומי של האו”ם. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר הביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בנין הפרלמנט העתיק. ניסע לאמסטרדאם למרכז העיר ויהיה לנו זמן חופשי לשוטט ברחוב הראשי, לאכול צהריים, לבקר באחד מהמוזיאונים רמברדט או רייכסמוזיאון (בתשלום נוסף) או להשלים את הקניות. בשעה 17:30 ניפרד מהעיר בדרכינו אל שד”ת לטיסת החזרה

על הספינה MSC Preziosa היוקרתית

ספינה שהיא מלון, בעיצוב אלגנטי יוקרתי, באוירה ים תיכונית, מודל לספינת תענוגות. הנוחות האולטימטיבית, שירות איכפתי וטכנולוגיה מתקדמת. מגוון רחב של אפשרויות בידור. מספר בארים נושאיים שיספקו אפילו את החיך האנין ביותר. תיאטרון, דיסקו מודרני, קזינו משחקי וידאו אפשרויות בידור אינסופיות, כך שכל נוסע בטוח ימצא בכל רגע את החוייה המושלמת בכדי ליהנות.

מהספינות הגדולות המשייטות בים התיכון, אחת משתי ספינות הדגל של MSC, מתאימה גם למשפחות עם ילדים. יצירת אמנות בסגנון הרנסנס האיטלקי, עיצוב המשלב בין יוקרה, טכנולוגיה מתקדמת, ושירות אקסקלוסיבי.

בספינה מדרגות בדולח של סבֶרובסקי, תקרה שקופה מאפשרת לנוסעים לחוות קסם של הפלגה עם מבט על השמים זרועי כוכבים
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC SPLENDIDA
אמ סי סי פנטזיה קרוזים MSC SPLENDIDA

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
14/10/2024 22/10/2024 MSC Preziosa היוקרתית לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
2,450$
Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
2,750$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה ישירה לאמסטרדאם כולל מזוודה 20 ק"ג, כבודת יד ומסים.
  • שייט 7 לילות על בסיס פנסיון מלא + מסים.
  • לילה במלון במרכז אמסטרדאם 4* על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 3 העברות: שד"ת-מלון; מלון-נמל; נמל-שד"ת
  • ביום האחרון בסוף השייט איסוף מהמלון וסיור מודרך עד שד"ת.
  • טיפים בשייט ששוויים 77 יורו לאדם

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה ובאמסטרדאם.
  • ביטוח
  • הוצאות אישיות.

הערה: המחיר בכפוף לשינויי תפוסה היצע-ביקוש עד ליום ביצוע ההזמנה.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים