מונה

שייט קרוז מאורגן מרומא לאורך הריביירות האירופאיות בראש השנה 8 ימים בספינה MSC Seaview בהדרכת אורי בן עמי

MSC - אמ אס סי | 8 ימים

פאלמה דה מיורקה ספרד
שייט בראש השנה בספינה האלגנטית מהיפות ביותר המשייטות באגן הים התיכון
הספינה שהושקה שלה מאי 2018 של חברת השייט MSC בין הספינות המפוארות ביותר שישייטו באירופה. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאויים והחלומות של כל אחד. ספינה שמעניקה חוויה ייחודית ברמה הגבוהה ביותר.

למה דווקא איתנו?

  • חדרים מובחרים שהזימנו מראש
  • כל השירותים תחת קורת גג אחת
  • שירות מקצועי ואדיב
  • כולל כניסות: קתדרלה בפלמה, כנסיית הואתיקן, שייט לפורטופינו

מסלול ההפלגה

ימים 2.10

ת"א -רומא

ניפגש עם המדריך בנתב”ג לקראת ההמראה לרומא
טיסת אל-על לרומא, לאחר הנחיתה בשד”ת פיומינצ’ינו העברה לנמל צ’יביטבקיה (זמן נסיעה כשעה וחצי). בטרמינל הנוסעים יערך הבידוק שלאחריו תתקבלו בברכת הספנים welcome on board, ניתן יהיה לאכול צהרים במסעדת הבופה ולהתחיל להינות מנפלאות הספינה השתכשכות בבריכה או כל פעילות ספורטיבית.
הפלגה 19:00

רומא קוליסיאום
ימים 3.10

יום ים

הספינה אטרקציות רבות ופעילויות שונות, זה היום הכי כיפי להינות מהספינה.

ימים 4.10

פלמה דה מיורקה

09:00-23:00
סיור מודרך 09:30-15:30
פלמה דה מיורקה, אי קסום, נופש. האי שייך לקבוצת האיים הבלארים נחשב לאי גדול יחסית. את הסיור נתחיל מהקתדרלה של פלמה דה מיורקה, לה סאו, בסגנון גותי, מהיפות באירופה. הקתדרלה יושבת בכניסה לעיר העתיקה הפרוסה על שיפולי הגבעה. גובהה של הקתדרלה 44 מ’ והיא הגבוהה ביותר באירופה. בקתדרלה נמצאת הרוזטה הגדולה והיפה ביותר בעולם. הרוזטה הוא חלון עיגול ענק, של ויטראז’ מרהיב, מעל פתחי הכניסה. בניית הקתדרלה ארכה זמן רב, ומעורבים בה סגנונות שונים כולה עשויה מאבן חול. מהקתדרלה נמשיך במעלה המדרחוב אל הגבעה שם פרוסה העיר העתיקה, סמטאות ציוריות של גלריות, חנויות מותגים, בתי קפה ומסעדות. כדאי להציץ בחצרות הבתים המסוגננים. בחזרה נעבור דרך הטיילת שנקראת פסאו מריטימה, שדרה עם דקלים ארוכה. לאורך השדרה מסעדות, בארים.

פאלמה דה מיוקרה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים 5.10

ברצלונה

08:00-17:00
סיור מודרך 09:00-16:00
ברצלונה, בירת קתלוניה, העיר הציורית והיפה בספרד ששימשה כהשראה לאמנים רבים, המפורסמים ביניהם פיקאסו וגאודי. נתחיל את היום עם סמל ההיכר של העיר הקתדרלה המפורסמת והלא גמורה סגרלדה – לה פמילייה. לאחר שנראה את הקתדרלה נמשיך לאורך שדרות פסאו דה גראסיה. השדרה המרכזית והנוצצת של העיר, חנויות עם מותגי היוקרה. נראה את הבתים הציוריים של גאודי קאסה מילה. נגיע אל הכיכר המרכזית של העיר, קתלוניה. נותיר כשעה זמן פנוי לשופינג או להתנסות בטאפס המקומי. מהכיכר נמשיך את הסיור לאורך שדרת הראמבלס המפורסמת התוססת. לאורך השדרה חנויות, מסעדות, פרחים. מצדה של השדרה שוק לה-בוקרייה המפורסם. בשוק דוכני ממתקים, תבלינים, פירות וירקות ססגוניים שהסחורה מסודרת בסדר מופתי ואסתטי. בהמשך השוק, שוק הדגים ופירות הים. מצדה השני של השדרה, הרובע הגותי המפורסם. רובע ציורי עם סמטאות יפות של חנויות ומסעדות. הרובע הגותי מקום קסום לטייל בו. נמשיך במורד השדרה, אל כיכר קולומבוס, עמוד שבראשו פסלו של קולומבוס מצביע לכיוון יבשת אמריקה. מכאן יצא כריסטופר בשנת 1492 להפלגה בה גילה את אמריקה.
בתום הסיור נשוב אל הספינה.

שייט מברצלונה ספרד
קרוז במערב הים התיכון
ימים 6.10

קאן צרפת חוף התכלת קוט דה אזור

08:30-17:30

סיור מודרך 09:00-15:00
הספינה תעגון מול קאן, מרכזה התוסס של הריביירה הצרפתית. מקאן ניסע לאורך רצועת החוף היפה ביותר בריביירה הצרפתית קוט דה אזור cote d’azur, חוף התורכיז, לאורך הכביש ים בגוון כחול עמוק עם נטייה לתורכיז. נמשיך אל מונטה קארלו שם נמצא הקזינו הגדול והנוצץ ביותר. בחזיתו תראו את המכוניות הנוצצות של עשירי עולם, אוליגרכים, איילי נפט, שייח’ים. נעלה אל מרומי הגבעה שם נמצאת מדינת מונקו נבקר בקתדרלה שם קבורה גרייס קלי שחקנית הקולנוע שהיתה נסיכה, נראה את חזית ארמון משפחת המלוכה של נסיכות מונקו. למרגלותינו המרינה בו עוגנות היאכטות הנוצצות בעולם. בין מונטה קארלו לקאן נמצא מסלול המירוצים הגראנד פרי, המפורסם. בדרך חזרה נעבור דרך הטיילת המפורסמת של קאן עם שדרת הדקלים ורצועת החוף שזרועה באבק של כוכבים.

קאן
קאן
ימים 7.10

גנואה

07:00-18:00
סיור מודרך 09:00-15:30
גנואה עיר הנמל של צפון מערב איטליה. נצא עם בוקר בנסיעה אל פורטופינו, כפר השוכן על חופו הים הליגורי. כפר מהציוריים היפים ביותר באיטליה עם בתים בגוונים פסטלים, בתוך מפרץ כחול צלול כבדולח, עם מעגן של סירות דייגים. השם פורטופינו שימש השראה למסעדות, עם אסוציאציה לחיים היפים, תפאורה מושלמת לסרטים וציורים. על קו הים מסעדות ובתי קפה שהחלוום הוא לשבת ולהתבשם מהנוף. נחזור לגנואה ונטייל בין כיכרותיה, פרארי, מטאוטי, קתדרלת סן לורנצו וארמון הדוג’ה. נעבור דרך גירבאלדי, בין הארמונות ששימשו את משפחות גבירי גנואה. פלאצו רוסו, ביאנקו, טורסי.
נשוב לספינה

פורטופינו איטליה
פורטופינו
ימים 8.10

לה ספציה איטליה

07:00-18:00
סיור מודרך 09:00-15:00
לה ספציה היא עיר נמל לחופי הים הליגורי. העיר מהווה נקודת מוצא לשרשרת של 5 כפרים תלויים, מהנופים היפים בעולם. עם בוקר ניסע אל צינקווה טארה Chinque Terre, חמש אדמות. חמשת כפרי דייגים שהוכרו כאוצרות אונסקו, בנויים על שיני סלע טראסות בתוך מפרצי ים קסומים. נבקר בשתיים מהכפרים, היפים ביותר.

 

פורטופינו
פורטופינו
ימים 9.10

צ'יביטבקיה

07:00
ירידה מהספינה תתבצע על השעה 09:00, ניסע אל רומא לטיול מודרך. הסיור יכלול טיול פנורמי בין אתריה המפורסמים של רומא. הקוליסיאום, הפנתיאון והמדרגות הספרדיות, המזרקה המפורסמת פונטנה דה טרוי. לבין הכיכרות היפות של רומא, וונציה, נבונה. נבקר גם בקתדרלת סן פייטרו, הואתיקן. המבנה העצום והיפה ביותר. מרכז העולם הנוצרי קתולי. בואתיקן אוצרות אומנות, הפייטה שלמיכאל אנג’לו, החופה של ברניני ועוד.
בתום הסיור זמן חופשי והעברה לשד”ת.

רומא קוליסיאום
רומא פונטנה דה טרוי

על הספינה MSC Seaview – אמ אס סיוויו

ספינה שהושקה מאי 2018 של חברת השייט MSC Cruises שייכת לצי הספינות המפוארות ביותר שישייטו באירופה. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאויים והחלומות של כל אחד.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC Seaside
MSC Seaside - אמ אס סי סיסייד

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

  • תל אביב - רומא06:05-08:45
  • רומא - תל אביב21:50-02:10

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
02/10/2024 09/10/2024 MSC Seaview – אמ אס סיוויו לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי
מרפסת
Room Image

מחירים לפנימי

אדם בחדר זוגי
2,549$
Room Image

מחירים למרפסת

אדם בחדר זוגי
3,079$ 2,849$

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • 7 לילות שייט על בסיס פנסיון מלא+
  • טיסת אל-על לרומא כולל מזוודות ומסים
  • מלווה בכיר צמוד
  • אוטובוס בכל יום יבשתי וסיורים מודרכים בכל נמל
  • טיפים בשייט ששווים 77 יורו לנוסע
  • כולל כניסות: קתדרלה בפלמה, כנסיית הואתיקן, שייט אל פורטופינו

המחיר אינו כולל

  • הוצאות אקסטרה בשייט כגון: חבילות שתייה, מסעדות נושא, גלישת אינטרנט וכיו"ב
  • ביטוח נסיעה לחו"ל

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים