מונה

קרוז שיוצא מרומא – לאן הוא מגיע? מדריך קרוזים

מאת מערכת מונה קרוז

רומא פונטנה דה טרוי

האימפריה הרומית מהווה נקודת זינוק לקרוז חלומי בערי אירופה המסתוריות שטרם הכרתם. הזדמנות להכיר את המיטב של בירת איטליה היפהפייה ומשם לעלות על סיפונה של אוניית תענוגות מפוארת מאובזרת בכל הטוב, מציעה חוויה קולינרית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מופעי בידור מרגשים ואטרקציות לכל אורך הדרך. תוכלו ליהנות מאירוח מפנק במיוחד יחד עם הגעה ליעדים ייחודיים ומפתיעים.

אז לאן מגיע קרוז שיוצא מרומא?

המקומות הבולטים ונקודות עניין שאסור לפספס.

פיאצה נאבונה רומא

פיאצה נאבונה רומא, איטליה

הקסם הסיציליאני

האחות הקטנה של איטליה, הרי היא סיציליה, מחכה לכם בקרוז שיוצא מרומא לפלרמו. זו עיר ששמרה על סגנון עתיק של פעם עם מונומנטים היסטוריים מרהיבים, נבחרת של מוזיאונים מרתקים כמו המוזיאון הארכיאולוגי שמציג אוצרות שהתגלו בסביבה וכן המוזיאון הבינלאומי למריונטות עם בובות מריונטה מכל העולם.
יש כאן גם גנים בוטניים פסטורליים, רחובות גדושים בבוטיקים ומסעדות המגישות אוכל סיציליאני במיטבו – פיצות, פסטות, גלידות ויינות מקומיים. לאמיצים מחכה הרפתקה מסוג אחר – סיור בקטקומבות בהם קבורים הנזירים הקפוצ’ינים. בכל מקרה, פלרמו היא מסוג היעדים שמהלכים קסם על הבאים בשעריה ותיהנו כאן מזמן איכות ומאווירה משכרת של חופש.

החיים הטובים של סרדיניה

סרדיניה היפהפייה היא עוד אחד מהיעדים הנחשקים בקרוז שיוצא מרומא. קליארי בה עוגנים בקרוז, ממוקמת בלב מפרץ מרשים, מתגאה בחוף ארוך מקושט ברים, מסעדות ומועדונים.

הבירה של סרדיניה היא פנינה אמתית עם טיילת תוססת, מגדל מפורסם מפילי שיש, קתדרלה מרשימה, אמפיתיאטרון רומי ממנו נשקף נוף עוצר נשימה, שוק תוסס בו תגלו תוצרת חקלאית מקומית לצד מלאכות יד והכל אפוף באנרגיות טובות ובמראות פוטוגניים להפליא.

נפלאות פלמה דה מיורקה

בירת האי מיורקה, פלמה דה מיורקה היא יעד אקזוטי ומרגש עם חופים המתמזגים במונומנטים מפוארים, עיר עתיקה ססגונית ומוזיאונים מיוחדים בעיקר לאמנות. יש כאן ארמון מלכותי, מבצר גוטי שמצית את הדמיון ממנו גם תצפית כובשת לנוף המפרץ המהפנט. משפחות ייהנו מאקווריום גדול והבליינים מאקשן בחופים, מסעדות איכותיות וברים שוקקים. פלמה דה מיורקה שופעת גם מרכזי קניות, בוטיקים ומסעדות נחשקות והכל בשיק ספרדי דינאמי ומלהיב.

בעיר החוף של ספרד

ולנסיה, העיר השלישית בגודלה בספרד היא עיר נופש נהדרת ששמרה על עיצוב גותי. היא נחשבת לעיר האמנויות והמדע עם קומפלקס ענק שמציג תגליות מדעיות ותערוכות אומנות והכל בדרכים מפתיעות וייחודיות. המטבח המקומי מתמחה בפאייה שנחשבת לבין הטובות של ספרד ומכל עבר יקבלו את פניכם חופים מוזהבים, בתי קפה טרנדיים והכל עטוף בארכיטקטורה מרשימה ששווה צילום.

בלב פרובאנס

מרסיי, עיר הנמל של צרפת היא עיר תוססת ודינאמית. ניתן לצאת לאי איף בו בית הכלא שהיווה השראה לסיפורי הרוזן ממונטה כריסטו, לבקר באזור הכפרי היפהפה פרובאנס ולגלות את צרפת הפסטורלית. במרסיי עצמה תמצאו ארמונות, מוזיאונים לטבע ולאמנויות, אזורים עתיקים ומסעדות טובות על טהרת מאכלי הים והדגים הטריים והכל בעשבי תיבול מרעננים להפליא, שישאירו לכם טעם של עוד ממרסיי.

ולקינוח – גנואה

גנואה, עיר הנמל היפה, היא המקום ממנו יוצאים לטיול בכפרים התלויים המפורסמים ששמרו על ניחוח אותנטי של כפרי דייגים בשילוב אווירה תוססת של חופים, בתי קפה ואוכל איטלקי משובח והכל מתובל במפרצונים מסתוריים. ניתן להגיע לכפרים מרכבת בגנואה ובכל מקרה בגנואה עצמה מגדלים מהם נקודות תצפית פנוראמית, אקווריום, מוזיאון ימי ועוד מקומות שיותירו עמכם עם זיכרונות נהדרים מהקרוז.

הכנסו למידע נוסף אודות קרוזים באירופה

 

מחפשים הפלגה חלומית?
מצאו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש

 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה