מונה

הפלגות – השוואת אוניות של Norwegian Cruise Line NCL

מאת מערכת מונה קרוז

NCL Getaway - Norwegian Getaway

אחת מחברות הקרוזים היוקרתיות שמחזיקה נבחרת של 14 ספינות פאר במגוון גדלים. בקרוזים של חברת Norwegian Cruise Line NCL תוכלו להגיע לחדר האוכל ללא קוד לבוש וגם לאכול בשעות הנוחות לכם ביותר ובנוסף, מגוון קווי שיוט ברחבי העולם ומתקני נופש בסטנדרט הגבוה ביותר.
לחברה מספר אוניות מפורסמות ואהובות בקרב המפליגים וזה הזמן להכיר כל אחת מהן מקרוב.

Norwegian Cruise Line – השוואת האוניות

בר הקרח המפורסם מחכה לכם

נתחיל ב- NCL Breakaway, הספינה שהושקה בשנת 2013 כוללת 18 סיפונים עם 1,600 אנשי צוות על הסיפון וחדרים לפי בחירה: 686 חללי אירוח פנימיים, 1426 עם מרפסת וכ-175 סוויטות פאר. לאוניה מרכז בילוי אטרקטיבי המתפרס על פני 3 סיפונים ושלל אטרקציות שמפתיעות את האורחים: בר קרח ייחודי בו מוגשים משקאות בטמפרטורה נמוכה מאוד עד שהאורחים מקבלים בכניסה מעילים וכפפות ויכולים לשתות בין פסלי קרח אומנותיים, מועדון ג’אז ובלוז ו-18 ברים כמו גם אמפיתיאטרון המארח מדי יום מופעים מוסיקליים.
מי שירצה לשמור על כושר יגלה כאן חדר כושר מאובזר היטב, 5 מגלשות מים כולל מסלול אבובים ואפילו מסלול באולינג באורך מלא וכמובן, ספא מהודר ומסלול הליכה או ריצה מול הים הפתוח.
החוויה הקולינרית כוללת יותר מ-25 אופציות גסטרונומיות דוגמת נודלס בר, מסעדה צרפתית, סטייק האוס ועוד.

קרוז עם ילדים - norwegian breakaway ship

NCL Breakaway

מסע בהשראת המזרח הרחוק

NCL Spirit שואבת השראה מהיופי של המזרח הרחוק ותיקח אתכם למסע מענג להפליא. הספינה יצאה לדרך בשנת 1999, אבל עברה חידוש מקיף בשנת 2014. עובדים בה כ-950 אנשי צוות המשרתים עד 2,018 נוסעים. בספינה מתחם מהפנט ומרכז בידר המתפרש על פני 3סיפונים, כולל 18 ברים ולאונג’ים. גם באוניה זו יש בר קרח, אמפיתיאטרון עם מופעים חיים ומועדון ג’אז ובלוז. למשפחות מחכות 5 מגלשות מים ואבובים ומבחינה גסטרונומית, ההיצע מסחרר עם מסעדת בופה, מסעדה איטלקית, מסעדה אסיאתית, סטייק האוס. פועלים כאן גם מועדוני ילדים ואולם חדרי מחשב. העיצוב הוא של סמוראים ופסלים בהשראת המזרח להרפתקה ימית בלתי נשכחת…

ncl norwegian Spirit Pool

Norwegian Spirit

הפקות מברודווי תוך כדי השייט

אחת הספינות הגדולות המשייטות בים התיכון היא NCL Epic של נורוויג’ן קרוז. היא החלה לשוט בשנת 2010, אבל עברה שיפוץ מקיף בשנת 2015, מתאימה לעד 4,100 נוסעים וכוללת 19 סיפונים. בספינה אוהל קרקס, בר קרח ואפילו בר לטיני וכן אמפיתיאטרון המציג חוויות מוסיקליות מרגשות וכן דיסקוטק. גולת הכותרת היא הפקות ברודווי כמו הביטלס ופריסיליה מלכת המדבר. באוניה מתחמי ספורט כמו כדורסל, באולינג, קיר טיפוס, מגרש קט רגל וספא מפואר עם סאונה יבשה ואדים. כמו כן, 3 מגלשות מים ו-3 בריכות שחייה ואפילו הוט טאב תחת כיפת השמיים.

NCL Epic - Norwegian Epic

NCL Epic

יש לה טיילת פתוחה, היא מציגה מופעי זיקוקים ראוותניים ונחשבת לאחת מספינות התענוגות הטובות שיש – NCL Getaway. מה יש לה עוד להציע? היא כוללת 18 סיפונים, מרכז בידור עצום ואמפיתיאטרון בו ניתן לחזות במופעים מושקעים. בנוסף, 5 מגלשות מים, חדר כושר שווה, מסלולי באולינג באורך מלא ולא פחות מ-25 אופציות גסטרונומיות מעוררות תיאבון כמו מסעדה אסיאתית, צרפתית, סטייק האוס ועוד. בנוסף, מועדוני ילדים וכל זה באווירה שמדליקה את כל החושים עם חדרי אירוח במגוון סוגים לבחירתכם…להתפנק כל הדרך ליעדים הנחשקים בקרוז.

NCL Getaway

NCL Getaway

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה