מונה

5 סיבות מדוע לצאת לקרוז מאורגן בים הבלטי

מאת מערכת מונה קרוז

קרוז לים הבלטי

הים הבלטי נחשב לאחד היעדים המבוקשים בזירת הקרוזים. ערים אציליות עם אוצרות היסטוריים, גנים מטופחים, מונומנטים מרהיבים, אגמים מופלאים, תרבות וקסם המתעוררים לתחייה ביעדים מסקרנים.

קרוז מאורגן בים הבלטי מציע לכם את החיים הטובים באריזה מיוחדת – טיסות, אירוח באוניות וסיורים מודרכים, כניסה לאטרקציות והמיטב של כל יעד בקרוז אחד הכל מאורגן עבורכם. הים הבלטי מחכה וזו הזדמנות לחשוף בפניכם 5 סיבות מדוע לבחור באלטרנטיבה המאורגנת בקרוז במדינות הבלטיות.

לשוט מיעד ליעד

הפלגה היא הדרך המהנה ביותר לספוג מהיופי של הים הבלטי המחבר בין ארצות שונות. ניתן ליהנות מזמן איכות בספינה בין אם מגסטרונומיה משובחת ובין אם מחדרי אירוח נעימים ופעילויות וכמובן, מהנופים המתחלפים והתפאורה המהפנטת. לבלות בנעימים גם את הדרך לכל יעד כשיש תוכנית ומסלול לחופשה המרכזים את המיטב של כל אחד מהיעדים.

טיול בשפה שלכם

התעוררות המדינות הבלטיות ופתיחתן בפני עולם התיירות החלה יחסית מאוחר ומבחינת שפה, מרבית תושבי הבלטיות אינם דוברי אנגלית ולכן, ההתמצאות באתרים מורכבת ומאתגרת יותר. כאשר בוחרים בטיול מאורגן אפשר ליהנות מהדרכות אודות ההיסטוריה, האדריכלות, המנהגים בשפה המוכרת לכם ולמקסם את החוויה. סיורי החוף נערכים עם אוטובוס ממוזג ומדריך ישראלי בתכנון מדויק כך שבכל עגינה בנמל תוכלו למקסם את ההכרות עם היעד.

מעבר להווה בקרוז אחד

היופי של הבלטיות בא לידי ביטוי בניגודיות. מצד אחד, צביון נוסטלגי ושמירה קנאית על העבר על שלל תהפוכותיו משלטון הצאר ועד הקומוניזם ומצד שני, התחדשות אורבנית מתמדת. במהלך סיורי החוף תוכלו “לטעום” מהבלטיות אז והיום בין אם זה בארמונות של סנט פטרסבורג ובין אם בקתדרלות של הלסינקי או מערכת החשמלית ההיסטורית של שוודיה. כמו כן, התרבות הוויקינגית והרוח הרוסית. שופינג תוסס, אומנות וטבע המתמזגים יחדיו בהרמוניה מופלאה.

הדרך הנוחה ביותר

הקרבה של המדינות הבלטיות זו לזו הופכת את הקרוז לדרך הנוחה ביותר להכיר את הבלטיות, הרבה יותר מנסיעות או טיסות פנים, ללא המתנה או פקקים. יש לכם בעצם בית מלון קבוע, כך שאין צורך לפרוק ולארוז שוב ושוב ותמיד חוזרים לאונייה ויוצאים שוב לסיור. יש הרבה דמיון בין הבלטיות אבל לכל אחת אופי אחר והיסטוריה משלה ותופתעו עד כמה הערים קסומות וציוריות ופוטוגניות להפליא כך שכדאי לראות את המדינות הבלטיות הפופולאריות ביותר ולא מספיק אחת על מנת לספוג את הקסם הבלטי.

לשוט בים הבלטי בסגנון ישראלי

כאשר בוחרים קרוז מאורגן בים הבלטי עם חברה ישראלית נהנים מעבר לנגישות השפתית גם בהתאמת התוכנית לטעם הישראלי. בחירת אתרי התיירות בזיקה יהודית וכן פעילויות המותאמות לסגנון המועדף על ישראלים. תוכלו לפתח קשרים חברתיים עם ישראלים ולצבור ביחד זיכרונות לכל החיים על רקע הים הבלטי. הנאה צרופה.

הכנסו למידע נוסף אודות קרוז מאורגן בים הבלטי

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה