מונה

שייט רומנטי: ההפלגה המושלמת לזוגות בכל הגילאים

מאת מאת שלומי ברק - מומחה לשייט ושיווק קרוזים

הפלגה רומנטית עם מונה קרוז

הקרוזים הפכו לחופשה המומלצת לזוג בכל הגילאים – החל מזוגות בירח דבש, חוגגי חתונת כסף ואפילו לחתונת הזהב. בספינות ניתן לקיים טקס של חידוש ברית הנישואים, קפטיין הספינה, או אחד מהקצינים יערכו עבורכם טקס פרטי בו תוכלו לחדש את הנדרים שלא נדרתם בכדי שהזוגיות שלכם תאמץ כחוזה מחייב הלאה ל”שלום הבית”.

שייט רומנטי לזוגות – היעדים הקלאסיים

יעדי אירופה הקלאסיים מהווים יעד מועדף כתפאורה מושלמת לקרוז זוגי. רומא, אימפרייה בעבר, בירת הנצרות ב1,700 השנים האחרונות, משמשת כיעד רומנטי. לשבת באחת הפיאצות ללגום קפוצ’ינו מהביל או לאטה, קרני השמש מלטפים אתכם בחום. ברצלונה עיר הידועה כמכחולו של גאודי. תוססת, ציורית, עם אתרים רבים רומנטיים כמו שרק בירת קתלוניה יכולה להציע.

נאפולי- קאפרי, אי רומנטי במיוחד שההפלגה אליו היא חוייה זוגית. העלייה באמצעות הרכבל למרומי מונטה סולירו והנופים הנשקפים, או המערה הכחולה הקסומה מעוררים את הרומנטיות למימד חדש. פירנצה ערש הרנסאנס, בירת טוסקנה, יעד שהמציאות בו עולה על דמיון. שוק העור, בניין העירייה וכמובן הגשר-ווקיו על נהר הארנו, שם ליד ציורו של בוטויצ’לי לידתה של וונוס, אתם הופכים מטרה ממוקדת לחיציו של קופידון.

נאפולי- קאפרי

וונציה – הלא היא היהלום הרומנטי עבור זוגות רבים מכל רחבי העולם (ובצדק) – 116 איים קסומים, מחוברים לעיר, התפאורה של הסרט “התייר” עם אנג’לינה ג’ולי. זו יכולה להפוך לתפאורה האישית הרומנטית בסרט הזוגי של חייכם. או אם לא די בכך אז אולי שייט פיורדים חלומי, שייט ללשונות ים החודרות ליבשה קסומה בתוך ים כחול עמוק פאר הטבע ידבר אליכם, ויעטוף אתכם ברומנטיקה אינסופית. רגע אחד ואתם על הסיפון עם קוקטייל שיקי.

וונציה

האצבעות מגלגלות את הגלובוס והיעדים מדגדגים לכם את קצות האצבעות – כך מרגישים בקרוזים. הים הבאלטי עם הבירות של אונסקו, סנט פטרסבורג הרומנטית. אולם, נדמה שהקצפת מחכה לכם דווקא בקאריביים. מזרח הקאריביים מערב הקאריביים, איים מוקפים ים טורקיז ששלוות הרגאי פועמת בכם – בין פעילות ים ליעדים אקזוטיים, יערות גשם, מפלים וחופים רומנטיים עם חול זהוב.

כל היעדים הם אולי התירוץ, אבל הסיבה האמיתית היא ספינת החלומות שדואגת שהזוגיות תקבל מימד חדש. לשבת לקרוא ספר, או ללגום קפה עם ארוחת בוקר במרפסת הפרטית שלכם שהאופק צבוע בכחול, איוושת הגלים למרגלותיכם מלחכת את שדרת הספינה. שאון הגלים המתנפצים על הספינה יש בהם אקורד מהדהד שמחזק את הזוגית באופן קסום.

האטרקציות בספינה כמעט רובן – נבנו לשמש כאוירה רומנטית. הרביצה על כסאות הנוח בסיפון הבריכות ביום כשהשמש מלטפת, לעומת הלילה מול מסך ענק לראות סרטים, על שפת הבריכה מול להקה שמנגנת מוזיקה לטינית בקצב סוחף והכוכבים מנצצים רק בשבילכם. בספינה עשרות לאנג’ים פעילים עם מופעים בכל הסגנונות. אולם, גולת הכותרת היא ללא ספק הספא הענק עם עשרות הטיפולים ספסלי החום משיש, בריכות הדירותראפיות שכל כולם אומרים שקט כאן הזוג נרגע.

שייט רומנטי בקרוז

לסיום, בשנות השבעים כולנו גדלנו על הסדרה המצליחה “ספינת אהבה” קפטיין סטובינג, ג’ולי, אייזיק וכל הדמויות שהציתו את הפנטזיה הרומנטית של כולנו. סדרה זאת מינפה את עולם הקרוזים והחלום הזוגי רדום מתעורר בשנים האחרונות וקורם עור וגידים בעולם הקרוזים שמחכה רק לכם.

מחפשים הפלגה חלומית? מצאו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה