מונה

שייט בים הבלטי עם הילדים הנאה לכל המשפחה

מאת מערכת מונה קרוז

שייט בים הבלטי

קרוז מהווה בחירה נהדרת לטיול עם הילדים. הפלגה חלומית גדושה באטרקציות לכל המשפחה עם שלל פעילויות, מקומות מיוחדים לבקר בהם, שילוב בין נופים. באונייה עצמה מתקני נופש מפוארים, בריכות שחייה, חדרים נעימים, סעודות הכוללות גם מטעמים המותאמים לחיך של הנופשים הצעירים.
הקיץ הוא הזמן לשוט וליהנות בגדול.

הים הבלטי מהווה יעד אטרקטיבי למסעות משפחתיים בשל מבחר הערים היפות הנושקות לים. הזדמנות לחוות את האוצרות של סנט פטרסבורג לצד נפלאותיהן של המדינות הסקנדינביות. לאן תשוטו עם הילדים ברחבי הים הבלטי?

שייט בים הבלטי עם הילדים  – יעדים ואטרקציות

הפתעות בבירת דנמרק

שייט בים הבלטי מתחיל לרוב בנקודת זינוק אטרקטיבית כמו העיר קופנהגן, עיר ידידותית מאוד למשפחות. יש בה תעלות מקסימות המציעות אפשרות לשייט חווייתי ואת פסל בת הים הקטנה, שמיד יחזיר את הילדים לעולמו המופלא של וולט דיסני.
כמו כן, המדרחוב הארוך ביותר בעולם בו כיף לפסוע בין החנויות היפות, מזרקות ופסלים ואווירה סוחפת של שמחת חיים.

בירת אסטוניה – בירת התרבות האירופאית

אין כמו לחשוף את הילדים לחוויות מסוג אחר, אליהן רוב הסיכויים שהם לא ייחשפו במהלך היום יום. טאלין, בירת אסטוניה היא בהחלט המקום לעשות זאת. היא עיר קסומה ששמרה על צביון סטייל ימי הביניים עם חנויות ציוריות וחומות מרשימות המציתות את הדמיון. יש כאן מצודה עתיקה שהילדים יאהבו ותחזיר אותם לאגדות הילדים ותפאורה שנראית כמו גלויה.

סנט פטרסבורג – חיים בעושר ואושר 

סנט פטרסבורג היא עיר עוצרת נשימה ואפילו הילדים לא יוכלו שלא להסתנוור מהיופי הכובש שלה.
היא מציגה שילוב מהפנט בין בארוק לניאו קלאסיקה ואיים יפהפיים המזכירים את ונציה ויש בה המון מוזיאונים וארמונות – הזדמנות להפגיש את הקטנים עם התרבות והאמנות של סנט פטרסבורג.

חוויה יוצאת דופן נוספת היא שייט בתעלות המקסימות של העיר המקשרות בין אזורים שונים ברחביה וכמובן המצודה המיתולוגית שלה – פטר ופאבל וארמון הקיץ היפהפה. העיר בה הקסם מתעורר לתחייה. כמו בסרטים – אבל במציאות.

הלינסקי – השמש לא שוקעת

הלסינקי היא עיר שמיד תלהיב את הילדים במיוחד לאור העובדה שזו עיר בה השמש כמעט ואינה שוקעת. יש בה יופי עתיק עם קתדרלות וסמוך לנמל יש גם שוק צבעוני מדליק ושדרות לשופינג ופארק ירוק בו כיף לעשות פיקניק. אל תפספסו גם את מבצר סומנלינה הבנוי על שישה איים. גן עדן עלי אדמות.

שייט בים הבלטי

מזכרות משטוקהולם

קרוז בים הבלטי לכל המשפחה ייקח אתכם גם לבירת שוודיה היפה, שמשתרעת על פני 14 איים וגדושה בארמונות ומבנים עתיקים ויש בה המון חנויות מזכרות ואוכל טוב וגנים קסומים. המקום האולטימטיבי לסיים בו את ההפלגה החלומית בשיא הסטייל. אל תשכחו להביא משהו הביתה, למי שנשאר מאחור.

איך בוחרים הפלגה עם הילדים? חפשו תאריכים נוחים, כמו למשל, במהלך חופשת הקיץ, ספינה מאובזרת היטב, מסלול נוח ואל תשכחו מצלמה לתיעוד הרגעים המאושרים בצוותא.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה