מונה

קרוז לפיורדים לחגיגות מצווה

מאת מערכת מונה קרוז

חדר פנימי באוניית Serenade of the Seas royal caribbean

הפיורדים העוצמתיים של נורווגיה הפכו מזמן ליעד מבוקש להפלגות ולאחרונה גם כאלטרנטיבה נהדרת לחגיגות בר או בת מצווה מרגשות. ציון ייחודי של המעבר מילדות לנערות בדרך מסקרנת וחווייתית באחד המקומות היפים בעולם.

קרוז לפיורדים ייקח אתכם לשמורות טבע פלאיות בין נופים עוצרי נשימה בשילוב אטרקציות מלהיבות והכל באוניות פאר שהופכות את החלום למציאות.
בנות ובני מצווה ייהנו כאן במיוחד בשל ההנאות הרבות שמחכות להם בלב ים וביבשה מבריכות שחייה ומגלשות מים בספינה עצמה ועד סיורי חורף כיפיים.

הפלגה בסטייל כל הדרך לגיל ההתבגרות. לפניכם מספר חוויות מתוך קרוז לפיורדים שירגשו את כל המשפחה וכמובן את בעלי השמחה.

קרוז לפיורדים – הפלגה מפנקת לחגיגות מצווה

לחובבי הטבע – אוצרות מדהימים של הפיורדים

מי שאוהב את החיבור לטבע, יגלה שהפיורדים של נורווגיה הם המקום המושלם לחוות את הטבע בשיא תפארתו. בין המקומות הקסומים שמחכים לכם כאן ניתן למצוא את מפל Vøringsfossen בגובה של כ-182 מטרים היורד מהרמה ההררית אל עמק אגדי וכן את הקרחונים הגדולים באירופה כמו Geirangerfjord, שמוכר לילדים מהסרט “לשבור את הקרח” של וולט דיסני. הפיורד נפרס על פני 120 ק”מ והוכתר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית. הוא שופע מפלים, מים צלולים ותצפיות מסנוורות. גם הפארק הלאומי Jotunheimen מככבת בנבחרת האטרקציות תוצרת הטבע באזור הפיורדים – מפתיע עם מעל 250 הרים וביניהם נהרות זורמים ומפלים שוצפים והכל נראה כמו גלויה שצוירה בידי אומן.

לחובבי ההרפתקאות – שעשועים מלהיבים בפיורדים

בסביבת הפיורדים יש גם עיירות יפות וכפרים אותנטיים וכן, גם פארקי שעשועים. אחד המפורסמים והאהובים ביניהם שוכן בעיר הנמל קריסטיאנלנד – שמו Dyreparken והוא משלב בין גן חיות לפארק שעשועים. גן החיות כולל זאבים, איילים, שועלים, ג’ירפות וזברות ויש כאן גם מופעי פיראטים ססגוניים, מתקני מים מפתיעים לכל המשפחה ועוד ריגושים ליום כיף חלומי.

לחובבי האקשן  – אתגרים אנרגטיים בפיורדים

קרוז לפיורדים יפגיש אתכם עם שלל אטרקציות נוסח הטבע וכן כלי תחבורה מיוחדים מעבר לספינת הפאר עצמה. כך למשל, תוכלו לנסוע ברכבת הידועה מפלאם שנוסעת עד למירדל בירידה של 900 מטרים בשיפוע של 55% וסיבובים תלולים עם נוף מהפנט. כמו כן, מגוון שבילים ומסלולי טיולים בין הפיורדים בדרגות קושי שונות כולל אפשרות לרפטינג, רכיבה על אופניים ועוד.

לחובבי החי – מפגש מרגש עם בעלי חיים בפיורדים

חלק בלתי נפרד מהאזור הוא באינטראקציה המיוחדת עם יושבי האזור – בעלי החיים. כך למשל, במהלך הקרוז תוכלו לצאת לשייט באי הציפורים ובו מאות אלפי בעלי כנף או לבקר באחת החוות בניחוח כפרי בהן עובדים כמו פעם כולל חליבת פרות, רועים צאן ומכינים גבינות בשיטות מסורתיות.

בחרו לעצמכם הפלגת נופש בתאריך המועדף עליכם, ותוכלו לשדרג את החוויה בחדר יפה במיוחד עם מרפסת ונוף לים הפתוח וכמובן לחגוג לחתן או כלת השמחה בסעודות ובפינוקים לאורך השייט.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה