מונה

קרוז למערב הים התיכון ? חוויות מיוחדות בשייט

מאת מערכת מונה קרוז

MSC Seaside - אמ אס סי סיסייד

מערב הים התיכון נחשב ליעד פופולארי לקרוזים חווייתיים ובצדק. הפלגה לערים אירופאיות שנראות כמו גלויה באווירה תוססת עם המון שמחת חיים, מונומנטים מרהיבים ואטרקציות בלי סוף.
הקרוז מוצע בספינות היוקרה של המותגים המובילים בעולם השייט כמו קוסטה, נורוויג’ן ורויאל קאריביין. נבחרת המציעה ספינות מהחלומות עם חדרים וסוויטות בעיצוב מודרני, מתקני נופש איכותיים, קולינריה משובחת, מופעי בידור וכל העינוגים שאתם רק יכולים לחלום עליהם. היופי הוא שאפשר לשוט למערב הים התיכון בסטייל וליהנות גם מזמן איכות באוניית פאר וגם מבילויים ביעדים הנחשקים.

קרוזים במערב הים התיכון – מונה קרוז

מה מחכה לכם במערב הים התיכון? ההיילייטים שהופכים כל קרוז לאזור הרפתקה מסחררת.

בילוי מהבוקר ועד הלילה בברצלונה

לפני שעולים לאונייה קרוז במערב הים התיכון מתחיל בעיר הקטלונית התוססת ברצלונה. מסוג הערים שתמיד יש בהן מה לראות ואיך להתרגש מהאדריכלות הנועזת של גאודי ועד המרינה היפה, אקווריום משגע, רכבל המעפיל להר היהודים ומוזיאונים מרתקים. הזדמנות לטעום אוכל בניחוח ספרדי או לצפות במופע פלמנקו ייחודי ואפילו לתפוס משחק באצטדיון ענק.

כמו בלוח הצביעה של סזאן

אי אפשר לעמוד בפני הקסם של מרסיי הצרפתית, יעד נוסף ברשימת היעדים במערב הים התיכון. נקודת הזינוק לטיולים בפרובאנס ועיר נמל משגעת עם סמטאות ציוריות ומזרקות מסוגננות, שוק פרחים יפהפה. תוכלו לסייר בין הקתדרלה המרכזית העירונית ובין המוזיאונים, כמו זה המוקדש לטבע או אמנויות יפות וכמובן מוזיאון תרבויות הים התיכון. יש בעיר אזור עתיק שוקק חיים ומומלץ לקחת מעבורת למצודת איף הקרובה לחוף אשר היוותה השראה לספר האגדי “הרוזן ממונטה כריסטה”. בית הכלא הידוע לשמצה הפך לאתר בו מתקיימים סיורים מול נוף עוצר נשימה.

סיורי חוף בקרוז

בהר געש כבר הייתם?

קרוז במערב הים התיכון ייקח אתכם גם לנאפולי, העיר השלישית בגודלה באיטליה המציעה חוויה נפוליטנית אותנטית. זוהי עיר עם שמחת חיים, פיצות מעולות ושווקים תוססים. מנאפולי אפשר להגיע לעיירה פומפיי שנכחדה בהתפרצות געשית או להעפיל למרומיו של הר הגעש ווזוב או לשוט למערה הכחולה המפורסמת. חוויות בין שמיים למים, נופים וולקניים והאוכל האיטלקי במיטבו. היכונו להתאהב…

 

מעוז החיים הטובים

מסלולי שייט שונים במערב הים התיכון ישיטו אתכם למקומות שונים, ביניהם לבירת סרדיניה הנחשבת לאזור החביב על מי שמחפש את החיים הטובים. חופים פוטוגניים, כפרים ציוריים וטבע פראי. ספורט ימי וסמטאות ציוריות ונקודת זינוק ל- Costa Smeralda. רצועת חוף הברקת המשתרעת לאורך 55 ק”מ המתמזגת עם ים בגוון טורקיז עמוק, יאכטות מפוארות ואחוזות פאר. לגעת בעושר וליהנות מכל רגע.

בחזרה לרנסנס

בוולטה מלטה נשמר האופי הרנסאנסי והמקום ייקח אתכם למסע במנהרת הזמן בין מקומות ייחודיים ששווים צילום. כמו למשל, קתדרלה עתיקה, תיאטרון של פעם, אחוזות וכנסיות מיוחדות, מוזיאון הנשק וקסם נוסח ימי הביניים.

 

למידע נוסף הכנסו למגוון קרוזים במערב הים התיכון או קרוזים באירופה

 

 

 

 

 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה