מונה

קרוזים לשנת 2023 הטובים ביותר

מאת מערכת מונה קרוז

enchaned

מי שטרם התנסה בחוויית הקרוז יופתע לגלות עולם חדש שנפתח בפניו ומי שכבר יצא לקרוז, מכיר את התענוג שבשייט חווייתי ומפנק.
מחפשים את היעדים הנחשקים לשנת 2020? יש לנו 3 המלצות על קרוזים לשנת 2020 מהמדינות האנרגטיות בים התיכון דרך הבלטיות המסתוריות ועד הפיורדים הקסומים. הכירו את שלושת הלוקיישנים שאסור לפספס בשנה הקרובה…HAPPY NEW YEAR בלב ים.

קרוזים לשנת 2020 עם הלוקיישנים הטובים ביותר

ריגושים במערב הים התיכון

מזג האוויר הנעים, ההיסטוריה שמתמזגת עם ההווה, נופים ציוריים ואקשן בלי הפסקה. מערב הים התיכון הפך לא מכבר לאחד המסלולים הפופולאריים בקרב המפליגים ובצדק. במהלך החופשה בים תוכלו ליהנות מכל הטוב שמציעות האוניות מחוויות קולינריות איכותיות ועד מופעי בידור ובריכות באוויר הפתוח וכמובן, לבקר במקומות המדוברים במערב הים התיכון כמו למשל, רומא, בירת איטליה הפלאית בה הקסם מתעורר לתחייה, סבונה עירו של כריסטופר קולומבוס בלב הריביירה האיטלקית המקושטת בתים צבעוניים ומפרצונים המתמזגים עם הים. כמו כן, תוכלו לשוט בקרוז זה למרסיי, עיר הנמל השוקקת של צרפת בעלת התפאורה המהפנטת של קתדרלת נוטרדם, שוק פרחים ומסעדות המגישות את המיטב של המטבח הצרפתי. במסלול ההפלגה מככבת גם ברצלונה, העיר המזוהה עם פועלו האומנותי של גאודי ושוק לה בוקריה וכמובן שדרות לה רמבלה הססגוניות עם אומני הרחוב ומותגי האופנה למי שמעוניין לשלב שופינג במסע.
כמו כן, תתגלה בפניכם פלמה דה מיורקה בה שורה אווירת החיים הטובים עם קתדרלה גוטית מרשימה וארמון מפואר. הנאה מתמשכת במערב הים התיכון, שתיהנו להיזכר בה שוב ושוב…

איך אפשר בלי הפיורדים?

הפיורדים של נורווגיה הם בין אוצרות הטבע המדהימים בעולם ועד שלא שטתם בין הפיורדים, המים הכחולים מנצנצים והצוקים הדרמטיים מתנוססים מכל עבר, לא ידעתם מהו נוף נורווגי אותנטי. עכשיו יש לכם הזדמנות לצאת לקרוז בפיורדים, לגלות את התפאורה של נורווגיה ואת ההיסטוריה הויקינגית עם נקודות תצפית עוצרות נשימה ומפלים עוצמתיים שוצפים.

האיים הבריטים

ממסלולי השייט המבוקשים ביותר. אנגליה, ווילס, אירלנד, סקוטלנד ונורמנדי (צרפת). מסלול שמקיף את מיטב הממלכה המאוחדת. כולל ביקור בטירות, פלאי טבע, אגמים, ארמונות ומצודות. כל ההיסטוריה של בתי המלוכה זוכה לתקומה בנמלי הביקור בין המצודות והטירות.

הזוהר של הבלטיות

אי אפשר שלא להיכבש בקסמיהן של המדינות הבלטיות, שעד לא מזמן היו בגדר תעלומה למפליגים הישראלים וכעת הפכו ליעד הלוהט ביותר בזירת הקרוזים ומכמה סיבות טובות: אלה הן מדינות קלאסיות ואלגנטיות שנראות כמו יצירת מופת ומהוות מוזיאון פתוח. הליכה ברחובותיהן היא חוויה ולמי שמחפש לגעת בעושר – ארמונות, מוזיאונים, אווירה רומנטית, הבלטיות הן בהחלט עבורו.
על הדרך תוכלו לחוות את קופנהגן, בירתה היפה של דנמרק בה שולטת תרבות ההוגה הרגועה, שמקדשת את האינטימיות ואת השלווה וזו ניכרת להפליא ברחובותיה המצוחצחים והגנים הפורחים. כמו כן, רוסטוק בה מגוון מבנים מיוחדים על גדת נהר הווארנו וביניהם מגדלור עתיק. טאלין באסטוניה היא עיר נוספת שאסור להחמיץ בבלטיות עם חומות מרשימות ומבנים גוטיים, אבל אין ספק שגולת הכותרת היא סנט פטרסבורג האצילית בה מבנים מפוארים ותעלות מרהיבות ומצודות מהפנטות.

 

הזמינו כבר עכשיו את הקרוזים שיהפכו את שנת 2020 לזיכרון בלתי נשכח…

>> הכנסו למגוון הפלגות נופש

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה