מונה

קרוזים לזוגות – היעדים הרומנטיים ביותר בקרוז

מאת מערכת מונה קרוז

קרוזים לזוגות

רקחו בדמיונכם את הסיטואציה הבאה: הבריזה פורעת את השיער, כוס שמפניה מורמת אל על, ג’קוזי בועות על הסיפון ושקיעות מטריפות להשלמת החוויה. סעודה משובחת מול הכחול העמוק של הים וטיולים קסומים במקומות הכי יפים מרביירות אירופאיות ועד כפרים אגדיים בים האגאי.
קרוזים לזוגות ייקחו אתכם למסע שיכבוש לכם את הלב. תוכלו להזמין סוויטה מפנקת עם מרפסת פרטית, לבחור את הפאן שלכם באוניה וכמובן את מסלול השייט המועדף בהתאם לאטרקציות ולהרפתקאות המבוקשות.

קרוזים לזוגות – היעדים האהובים על זוגות:

לגלות את קולומבוס עם קרוז זוגי – לטעום מהחיים הטובים

איטליה מהווה נקודת זינוק מושלמת לקרוז זוגי במקומות הנושקים לים ומציעים עושר ארכיאולוגי ותפאורה מהפנטת. לפני ההפלגה, מוזמנים לטעום מרומא היפה וממה שיש לה להציע לכם ולאחר מכן, לשוט לעבר סבונה – עירו של קולומבוס, אחד מיעדי הנופש הנחשקים בריביירה האיטלקית עם מצודה אשר ממרומה נשקף נוף עוצר נשימה\ המזח העתיק ובתי הקפה האופנתיים לקפה איטלקי משובח מול הים הצלול. בקרוז זה תוכלו להגיע גם לסרדיניה, אי החלומות שמושך תיירים מכל העולם. העיר קליארי מתמזגת עם קוסטה סמרלדה, רצועת חוף ארוכה מקושטת ביאכטות, וילות יפהפיות – בדיוק האטמוספרה שחיפשתם לנופש זוגי מרגש.

השיק הספרדי מברצלונה ועד פלמה דה מיורקה

אי אפשר לעמוד בפני הקסם של ברצלונה, עיר אנרגטית ותוססת, לזוגות שמחפשים שמחת חיים. מברצלונה יוצאים קרוזים רבים. קרוזים מברצלונה עוברים בעריה של דרום איטליה, הריביירה הצרפתית וגם פלמה דה מיורקה. אי שמככב בחלומות של זוגות רבים בדמות קתדרלה עוצמתית המשקיפה לעבר הים הסובב מכל עבר וסצנת בילויים תוססת, כמו גם כפר ספרדי אותנטי בסגנון של פעם והזדמנות לטעום מקצב החיים הספרדי מחוץ לעיר הגדולה.

קרוזים לזוגות מגיעים למדינות הבלטיות

להתאהב בקסם של הבלטיות! קרוזים לזוגות מגיעים למדינות הבלטיות היפות שנראות כאילו נלקחו מציור בכיכובה של סנט פטרסבורג, עיר הארמונות האולטימטיבית. תרגישו כאילו אתם פוסעים בתוך יצירת מופת של ארמונות מהאגדות וגנים מטופחים ושלל פינות חמד לאווירה רומנטית כובשת. עוד בבלטיות מחכה לכם שטוקהולם האופנתית, אף היא עם ארמון וגנים מטופחים וכן טאלין האסטונית בה מצודה שמציתה את הדמיון עם נוף מהפנט, במיוחד לאור שקיעה.

אהבה בסגנון ים תיכוני

יש סיבה לכך שיוון היא יעד כה אהוב – יש בה מהכל, מהחופים הקסומים דרך הבתים מסוידים בלבן ועד עתיקות, שייקחו אתכם למסע במנהרת הזמן. בשייט בים האגאי תגיעו ליעדים היפים ביותר ביוון: האי סנטוריני הפוטוגני המאופיין בנוף וולקני וכפרים ציוריים וסמטאות מתפתלות שכיף ללכת בהן לאיבוד יד ביד. כמו כן, השייט ייקח אתכם למיקונוס אי המסיבות האולטימטיבי והמקום להיכנס לקצב, לחגוג במסיבה או פשוט להתמסר למוסיקה יוונית סוחפת באחת הטברנות המלהיבות באי. לא תשובו הביתה מבלי שתבקרו באתונה השופעת שרידים מהאימפריה היוונית ומשרה אווירת רוגע קסומה.

מחפשים הפלגה חלומית? מצאו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש

 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה