מונה

קרוזים בסוכות 2019 יוצאים מהסוכה ולאן מפליגים?

מאת שלומי ברק

קרוז בסוכות 2019

העולם מחכה לכם מחוץ לסוכה. חג הסוכות מהווה הזדמנות חגיגית לצאת לקרוז משפחתי משגע ולאסוף חוויות נפלאות בים וביבשה, לטייל במקומות מיוחדים, ליהנות מאטרקציות במגוון סגנונות ולבלות בלי הפסקה. קרוזים בסוכות 2019 כוללים נבחרת מרשימה של יעדים וכל שנותר זה לבחור את ההפלגה המבוקשת לפי הרכב הנוסעים, חדר או סוויטה ולארוז מזוודה.

הפלגה בסוכות: לאן שטים בסוכות ומה מזמנים לכם המקומות בהם תעגנו?

נפלאות הריביירות האירופאיות

מערב הים התיכון חושף נופים עוצרי נשימה וערים תוססות שכובשות את הלב. בקרוז לאירופה הקלאסית ולריביירות תוכלו להתחיל את המסע בברצלונה, העיר שגדושה יצירות מופת של גאודי היא נקודת זינוק מצוינת לקרוז. תוכלו לטעום מהמיטב של המטבח הקטלוני, לסייר במוזיאונים לאמנות ולשוקולד, לנשנש בשוק לה בוקריה ולסייר באקווריום האטרקטיבי ואז – לעלות לסיפון ולהפליג למרסיי. העיר הצרפתית האותנטית היא עיר נמל שוקקת חיים עטופה במצודות מימי הביניים ובכפרי פרובאנס בהם היין זורם כמו מים ויש כמובן את בית הכלא המפורסם שהוא מצודה אימתנית אך מרשימה בשם מצודת איף באי ים תיכוני בו נכלאו אסירים והמקום שימש מקור השראה לספר האגדי “הרוזן ממונה כריסטו”.
קרוז בסוכות כולל ביקור גם בסבונה בריביירה האיטלקית, עירו של כריסטופר קולומבוס וכשמטיילים ברחובותיה אפשר להבין מה כאן הצית את דמיונו ואת תשוקותיו למסעות. זו היא עיר שתיקח אתכם למסע בין עבר להווה, מזח עם יאכטות, סירות דייגים, קפלה מיוחדת ועוד מונומנטים בלב העיר העתיקה המהלכת קסם על העוברים בשעריה.
תפליגו להנאתכם גם לנאפולי, העיר הדרום איטלקית העטופה בפלאי טבע כמו המערה הכחולה והר געש והיא בעצמה מלאת שמחת חיים – שווקים אותנטיים ומסעדות נפוליטניות משובחות. כמו כן, הגעה לסיציליה ולוולטה במאלטה – מקומות ששמרו על צביון היסטורי בשיק מודרני.

שמח במערב אירופה

ברוכים הבאים למערב אירופה – היכן שהקסם מתעורר לתחייה. קרוזים בסוכות 2019 כוללים גם יעדים מבוקשים במערב היבשת. נקודת המוצא היא רומא, בירת איטליה וביתו של הותיקן – העיר מרגישה כמו הליכה במוזיאון פתוח עם מונומנטים מיוחדים ואווירה של החיים הטובים. לאחר מכן, תעלו לספינה ותוכלו לשוט לעבר סבונה אף היא בארץ המגף. עירו של קולומבוס בה מצודה, מוזיאונים ועיר עתיקה יפהפייה, מרסיי שגם היא כבר הוצגה בכתבה וכן ליעדים כמו ברצלונה ופלמה דה מיורקה. האי הקסום היא אי של הפתעות עם ארמון מרהיב וכפר ספרדי המציג את החיים הכפריים בניחוח של פעם וחיי לילה סוערים עם היצע מסחרר של מועדונים ופאבים, הופעות חיות – שווה להישאר עד מאוחר ולראות. ההפלגה תמשיך לסרדיניה, אי ששייך לאיטליה אבל מרגיש אחרת בו חופים מוזהבים שעושים חשק לעבור מהר לבגד ים וכן עתיקות מעניינות להשלמת המסע במנהרת הזמן.

אז לאן תפליגו בסוכות? לאיזה אזור באירופה ומה תראו בדרך? בחרו את המסלול המועדף ואת הסוכה תשאירו בבית.

 

חפשו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש

 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה