מונה

קרוז בסוכות במערב הים התיכון ריביירות האירופאיות Costa Fascinosa מברצלונה

Costa cruises - קוסטה קרוז | 10 ימים

קתדרלה של ברצלונה

9 לילות 10 ימים אירופה הקלאסית


קרוז בסוכות במערב הים התיכון והריביירות האירופאיות הוא הקרוז הפופולרי ביותר. ספרד, צרפת ואיטליה. עגינה בכל יעדי אירופה שעצם המחשבה עליהם מעלה בנו תחושה רנסאנסית מהולה ביוקרת הריביירה וצבעוניות פרובאנס, כל אלו יחדיו שימשו כהשראה לאומנים שחותמת יצירותיהם, הפכו למעיין ממנו נדלה עולם האומנות.
לקרוז קראנו "ריביירות אירופאיות", כשמו כן הוא מעבר בין נמלי מערב הים התיכון בין ערים מרכזיות ששימשו ערש התרבות, ערי קייט של העשירון העליון, נמלים שמשמשים כנקודת מוצא לערים ואיזורים כפריים ובין ערים קוסמופולטיות תוססות.

 

מידע נוסף >> קרוזים בים התיכון
מחפשים אחר חבילה אחרת? היכנסו לקישור:
היצע מגוון של חבילות שייט למגוון יעדים

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי בברצלונה לילה לפני השייט ולילה אחרי השייט
  • העברות שד"ת-מלון; מלון -נמל; נמל-מלון; מלון שד"ת
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.
  • 3 ימים מלאים בברצלונה

מסלול ההפלגה

ימים 10.10 חמישי

ת"א - ברצלונה

יום חמישי ת”א ברצלונה

לאחר הנחיתה בברצלונה העברה אל בית המלון הו נשהה לילה אחד לפני ההפלגה. לרשותכם אחר הצהרים להיכרות ראשונית עם העיר, בירת קטלוניה ברצלונה. העיר ששימשה ככן ארכיטקטוני למכחולו של גאודי. בברצלונה ניתן לבקר בפארק גואל, ובכנסיית לה סרגלדה לה פמילייה פאר היצירה של אנטוניו גאודי. או סיור עצמאי ברובע הגותי העתיק בין סמטאות ציוריות וקתדרלה מרשימה. או בכיף לאורך שדרת הראמבלס שלאורכה עשרות מיצגים חיים אומנותיים המקנים לעיר נופך משלה. ליבה של העיר התוססת היא פלאצה (כיכר) קטלוניה שממנה יוצאות 2 שדרות מרכזיות. השדרה המפורסמת פסאו דה גראסייה שדרת קניות נוצצות עם המותגים היוקרתיים בעולם. שדרת לה ראמבלס התוססת שמצדה האחד הרובע הגותי ומצדה השני השוק הססגוני והאסטתי לה בוקרייה, שהשפע בו של פירות, ירקות, דגים, בשר או מתוקים כמעט ואינו נגמר. האטרקציות הנוספות באיזור הראמבלס הם פארק הסיטלה ובו: גן חיות, אגם, שער ניצחון מרשים.

קרוזים מברצלונה
ברצלונה
ימים שישי 11.10

ברצלונה הפלגה

הפלגה 17:00

בשעה 12:00 תצא הסעה מהמלון אל טרמינל הנוסעים יערך הבידוק שלאחריו תתקבלו בברכת הספנים welcome on board,  ניתן יהיה לאכול צהרים במסעדת הבופה ולהתחיל להינות מנפלאות הספינה השתכשכות בבריכה או כל פעילות ספורטיבית.

קרוז במערב הים התיכון
ימים 12.10 שבת

מרסיי

09:00-17:00

עגינה בעיר הנמל העיקרית של צרפת.

עיר תוססת, עם מדרחוב ומרכזי קניות ושוק דגים לאורכו של מעגן הסירות והיאכטות ממנו ניתן לצאת להפלגה לאי ששימש כתפאורה לעלילה על האיש עם מסיכת הברזל, הרוזן ממונטה כריסטו של אלכסנדר דיומא. בגבעה החולשת על העיר כנסיית נוטרדאם מפוארת. העגינה במרסיי מהווה נקודת מוצא לפרובאנס שבירתה אקס אן פרובאנס. אזור כפרי מהיפים בעולם שהנסיעה לאורכו היא חוויה שהעין אינה רווה ממנה. צרפת הכפרית והאוטנטית שלאורכה כפרים ששיני הזמן לא נגעו בהם מצודות ימי ביניים, האיזור שימש כהשראה לאומנים מפורסמים כגון: סזאן, ואן גוך, אנרי מאטיס, פאבלו פיקאסו ומארק שאגל.

פרובנס צרפת
מרסיי צרפת
ימים 13.10 ראשון

סבונה

09:00-16:30

סבונה עירו של כריסטופר קולומבוס, עיר הנמל של מחוז ליגוריה, שוכנת בריביירה האיטלקית וידועה כיעד נופש. עיר נופש ים תיכונית מבוקשת עם ים כחול עמוק, בתפאורת הרקע עצי זית ואורן.  העיר נוחה ונגישה לטיול רגלי. מומלץ להתחיל את היום ממצודת Priamar  שנמצאת על גבעה שלטת, הנוף הנשקף של העיר קסום ביופיו. המצודה נבנתה במאה ה16 כבסיס צבאי ומאוחר יותר שופצה וכיום משמשת כמוזיאון לאומנות ושרידים ארכיאולוגיים.  המקום הכיפי של העיר הוא ללא ספק המזח העתיק. מזח של יאכטות וסירות דייגים, לאורך רצועת חוף עם מסעדות משלל הים, בתי קפה ומיצגי רחוב אומנותיים. האתר המשני שחייבים לראות בסבונה היא הקפלה הסיסטינית, המוזיליאום שהקים האפיפיור סיקסטוס הרביעי כקבר להוריו במאה ה15. מבנה בארוקי מרשים.  במרכז העיר העתיקה הקתדרלה של העיר.

גנואה איטליה
פורטופינו איטליה
ימים 14.10 שני

נאפולי

13:30-19:30

בירתה הדרומית של איטליה, עיר נמל מרכזית,  בירת חבל קמפניה, היא עיר תוססת רווייה בריחות וצבעים יושבת על מפרץ. מרכז העיר ברובע העתיק שם מצויות מסעדות נפוליטניות ידועות, מוזיאונים, כיכרות וגלריות. נאפולי היא ערש הולדתה של הפיצה. נאפולי מהווה גם נקודת מוצא לנסיעה לעיר הציורית סורנטו או לשרידי העיר פומפיי שלמרגלות הר הגעש ווזוב

נאפולי
נאפולי
ימים 15.10 שלישי

קטאניה -סיציליה

 12:00-19:00

קטאניה, עיר נמל השנייה בגודלה בסיציליה, שוכנת למרגלות הר אטנה (Mount Etna) שהוכרז כשמורת טבע, צוק וולקני הנישא כתפאורה המקנה לעיירה קסם אופייני. לעיתים ניתן לצפות בעשן המיתמר מההר, הר אתנה הוא הר הגעש השני בעוצמתו בעולם. ניתן להצטרף לסיורים בין לועות הגעש שלמרגלותיכם ליבת ההר רוחשת. המעוניינים להישאר בעיר עצמה האתרים החשובים הם: קתדרלת סנט אגתה מבנה מהיפים באי, ארמון מצניה, תיאטרון הרומי למרגלות אקרופוליס, מבצר אורסינו והנמל.  מקום הבילוי המומלץ בקטניה רצועת חוף קסומה, פלאיה, לאורכה בתי קפה מסעדות וטברנות.

אתנה סיציליה
סיצליה
ימים 16.10 שישי

וולטה-מאלטה

 

08:00-17:00

מדובר על אחד מהמקומות הנהדרים לראות ארכיטקטורה מתקפת הרנאסנס. חצי מהאי מוקף בחומה. תוכלו לראות דמיון רב בין הסמטאות והחומות במקום לבין העיר העתיקה שבירושלים.
המקומות המרכזיים שמומלץ לשים עליהם דגש הם:

  • קתדלרה של יוחנן הקדוש. נבנתה על ידי ההוסםיטלרים בין השנים 1573 עד ל- 1578.
  • תיאטרון מנואל – הפרט המדהים על התיאטרון הזה היא העובדה שמדובר על תיאטרון וותיק מאוד, כמה? מדובר על התיאטרון השלישי בגילו באירופה שעדיין ממשיך לתפקד. נתון מדהים.
  • ארמון “גראנד מאסטר”. המקום משמש (כיום) כבית הנבחרים הרשמי. בעברו שימש למגורי הגראנד מאסטר – בתקופת ההוספיטלרים.
  • אחוזת קאסה רוקה פיקולה.
  • הכנסייה הכרמליתית

.

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים 17.10 חמישי

יום ים

יום כיפי שנועד להינות מפאר הספינה והמתקנים. ביום הים הספינה בפעילות מלאה מופעים ובארים.

Costa Fascinosa קוסטה פסינוסה
Costa Fascinosa - קוסטה פסינוסה
ימים 18.10 שישי

ברצלונה

09:00

ירידה מהספינה תתבצע על השעה 09:00, הסעה תעביר את הנוסעים למלון לשהות ביומיים הקרובים.

פארק גואל: אחת הפנינים האמיתיות של ברצלונה, בה אפשר להביט ולהתרשם שוב מגאוניותו של האמן גאודי. בכניסה הראשית יברך אתכם אחד מסמלי העיר המוכרים – לטאת המוזאיקה המפורסמת. המשיכו וסיירו בפארק, התפעלו מן המבנים המעניינים והמוזרים של גאודי, הגינות ומן הנוף היפה של ברצלונה שנשקף בעודכם ישובים על הספסלים המעוצבים. אתר חובה. אתר מומלץ כחובה הקתדרלה הבלתי גמורה של גאודי לה סרגלדה לה פמילייה. בניית המבנה החלה עוד בשנת 1882 והיא עדיין נמשכת, הודות לכספי תרומות והיא צפויה להסתיים בעוד למעלה מעשרים שנה. עד היום הושלמה בנייתם של 8 צריחים מתוך 12 המתוכננים, המייצגים את שנים עשר שליחיו של ישו. יש הרואים במבנה יצירת פאר ארכיטקטונית ויש המוצאים בו בעיקר כיעור. אתם תחליטו. קחו בחשבון שהמראה מבחוץ מרשים הרבה יותר מבפנים… ניתן לעלות לראש אחד המגדלים.

בערב מומלץ לבדוק את תזמון המזרקות המזמרות בכיכר אספנייה

ברצלונה
קרוז למערב הים התיכון ריביירות האירופאיות
ימים 19.10 שבת

ברצלונה

יום חופשי להינות מנפלאות העיר. פארק גואל, מונז’ואיק (הר היהודים), פארק הסיטאדלה או מהמוזיאונים המפורסמים של העיר.

בשעה 20:00 תצא הסעה מהמלון לשד”ת לקראת חזרתכם בטיסת אל-על הישירה לתל אביב

.

על הספינה אוניית Costa Fascinosa – קוסטה פסינוזה

הספינה פסינוסה נבנתה לרגש fascinating עם תפאורה איטלקית בכל העולם. הספינה מעניקה חוויה, מודרנית, חדשנית איטלקית מושלמת החל ממטבח שמעניק חוויה גסטרונומית איטלקית, מבנה ועיצוב, תוכנית הבידור ועד האירוח. בספינה 14 קומות.

בספינה שבע מסעדות עם טעמים מכל רחבי העולם. 10 ברים בהם ניתן ללגום קוקטיילים. ספא סמסרה, שפרוש על ארבע קומות, וכולל חדר כושר, ברכת thalassotherapy ומסלול ריצה. הספינה מציעה מגוון של מקומות בילוי, כולל Cinema 4D, סימולטור מסלול גרנד פרי, מתחם משחקים שתי קומות עם משחקי לייזר וירי לייזר, סיפון בריכה עם גג מתקפל ומסך ענק.

הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט Costa cruises
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC SPLENDIDA הפלגות נופש
קרוז בספינת קוסטה דיאמה

דגשים מיוחדים

המחיר כולל:

  • טיסה סדירה עם אל-על ישירה לברצלונה
  • קרוז 7 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • 2 לילות לינה בברצלונה. לילה לפני השייט ולילה לאחר השייט. במלון 4* על בסיס לינה וארוחת בוקר .
  • 4 העברות: שד"ת-מלון; מלון- נמל; נמל-מלון; מלון-שד"ת
  • מסי נמל

המחיר אינו כולל

  • טיפים בהפלגה 10 יורו לאדם ללילה. סה"כ 70 יורו לנוסע מעל גיל 12. ילד2-12 5 יורו ללילה סה"כ 35 יורו להפלגה.
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוחים והוצאות אישיות.

הערות

  • המחירים עלולים להשתנות בהתאם להיצע וביקוש עד לביצוע ההזמנה ואישורה
  • המחירים לחדר משפחתי 2+2 מבוססים על 2 ילדים עד גיל 12. ילד 12-17 שלישי רביעי בחדר תוספת של 350$ לילד.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים