מונה

פריחת הדובדבן ביפן – המקומות הכי טובים לחוות את הפריחה

מאת מערכת מונה קרוז

יפן

שייט ביפן התזמון האידיאלי בסוף מרץ תחילת אפריל תקופה תוכלו ליהנות מפריחת הדובדבן.
חגיגה של פסטיבל ססגוני מרהיב. היכונו למסיבות של פריחה, תמונות קסומות וצפייה בפריחה בכל שעות היום באווירה רומנטית להפליא. במהלך קרוז ליפן בעת פריחת הדובדבן תוכלו לצפות בפריחה הנהדרת במגוון לוקיישנים.

מהם המקומות המומלצים לחוות בהם את עוצמת הפריחה?

בעקבות פריחת הדובדבן בדרך הפילוסוף

דרך אגדית ביפן בה פוסעים תיירים ומקומיים כדי ליהנות מהסאקורה במיטבה היא Philosophy path בקיוטו. אורכה אומנם רק כ- 2 ק”מ אבל היא שופעת מאות עצי דובדבן. הדרך המפורסמת זכתה בשמה מפני שהפילוסוף היפני קיטארו נישידה נהג להלך לאורכה ותרגל במקום מדיטציה מדי יום בדרכו לאוניברסיטת קיוטו. תוכלו להיכנס למוזה בעודכם פוסעים בשלווה לאורך שביל המרוצף אבן לצד תעלה, כשהשביל מתחיל לצד ביתן הכסף ומסתיים בשכונת נאנז’י. השביל מתוייר להפליא ולא פלא שצמחו כאן בוטיקים, מסעדות ובתי קפה נעימים לישיבה תוך התבוננות בתפאורה הייחודית. באזור גם מקדשים מרחק קצר מהתעלה כמו מקדש הונן אין והתעלה עצמה שמלווה את השביל הוקמה בתקופת מייג’י במטרה להחיות את הכלכלה בתקופה ההיא וסביב השכונה בוודאי תבחינו באמת המים הציורית.

הר הפריחה במאטסויאמה

המצודה של המקום היא אחת מ-12 הטירות המקוריות של יפן והיא אחת היפות במדינה וממוקמת בלוקיישן יוצא דופן על הר קאטסויאמה, שבתקופת פריחת הדובדבן מקושטת בכ-200 עצי דובדבן שהופכים את המקום לנקודת משיכה לכל מי שרוצה לצפות ביופי המהפנט של הפריחה. הטירה הפיאודלית עמה מעניינת במיוחד וכוללת מתחם שמירה ומספר צריחים המעניקים לה מראה מהודרת ובטירה עצמה ניתן ללמוד על התקופה הפיאודלית ועל ההיסטוריה של מאטסויאמה. ניתן לעלות למבצר דרך מעלית או לטפס ברגל למי שנמצא בכושר גופני טוב. מסביבה שטחים ירוקים וכאמור, נוף עוצר נשימה שבוודאי תרצו להנציח בתמונות ובסרטונים ולהעלות מיד לסטורי באינסטגרם.

מסע בפארקים בטוקיו

בטוקיו מגוון גנים ופארקים בהם ניתן להתרשם מעצי הדובדבן בין אם הגן המפורסם Koishikawa Korakuen שפתוח מדי יום מהשעה 09:00 בבוקר עד 17:00 אחר הצהריים וכמובן פארק אונו בו תתרשמו מיותר מאלף עצים שפורחים לרוב למשך יותר זמן מעצי הדובדבן האחרים בטוקיו ובאזור גם מוזיאונים וגן חיות להשלמת החוויה המרגשת.

פריחת הדובדבן נחגגת במשך מאות שנים ביפן ומונה עשרות זנים של עץ הדובדבן שפורחים למשך תקופה קצרה באביב כאשר הצפייה בפריחת הדובדבן מכונה hanami והיא חגיגה משכרת חושים שאסור להחמיץ. במהלך קרוז ייחודי ליפן בתקופת פריחת הדובדבן תוכלו לטעום מהתרבות, לצפות בנופים וכמובן להתענג על פריחת הדובדבן.

>> הכנסו למגוון קרוזים במזרח הרחוק 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה