מונה

6 דברים שלא ידעתם על הקרוז Norwegian Escape

מאת מערכת מונה קרוז

ncl norwegian escape course

הספינות של נורוויג’ן הן חוויה מענגת ואם יש כוכבת בלב ים, הרי זו Norwegian Escape, אחת הספינות המפוארות והאהובות בצי של חברת הספנות המוערכת.
מאז השקתה בשנת 2015 היא לא מפסיקה להפתיע ולרגש, בין אם בהיצע הקולינרי המסחרר ובין אם הפעילויות ובהרפתקאות המשגעות שמחכות לכל המשפחה.

קבלו 6 דברים שאולי לא ידעתם על ncl escape

הידעתם שמחכה לכם קרח בספא?

אין כמו להירגע על הסיפון, להשתחרר מהטרדות היומיומיות ולהתמסר לעונג הבא. הספינה מציעה היכל ספא מהודר בו תוכלו להירגע ולהתפנק בשיא הסטייל. זו ספא ברמה עולמית עם חדר מלח ואפילו חדר קרח של מינוס 14 מעלות, ירידה מתחת לאפס שמעוררת מיד את זרימת הדם בגוף. במרכז הבריאות מחכה לכם גם סאונה, סוויטה תרמית ומגוון טיפולים ועיסויים לבחירה כמו למשל, דיקור סיני, טיפולי קוסמטיקה למיניהם ואפילו גילוח מהיר לגברים…

הידעתם שיש בספינה 25 אופציות גסטרונומיות לבחירה?

שוטו על קיבה ריקה, כי לא תישארו רעבים לרגע. Norwegian Escape מציע כ-25 אלטרנטיבות קולינריות מכל הסוגים ובכל הסגנונות – גריל, ביסטרו, פאב בהשראה אירית, בר קוקטיילים, קלאסיקות צרפתיות ומנות בינלאומיות לאכילה בפנים או באוויר הפתוח מבוקר עד לילה.

הידעתם שתיהנו מהופעות חיות בקרוז?

בספינה הכינו לכם תוכנית אומנותית מגוונת ועשירה עם מופעי בידור חיים כולל מחזות זמר עטורי פרסי טוני ועד מקבלות, קאברים, מוסיקת ג’אז, הופעות בהשראת הקרקס, הופעות סטייל ברודווי ומסיבות ריקודים. היכונו לחוויית תרבות בלתי נשכחת בנוסף, יש מועדון ייחודי לבני נוער שגם הם יוכלו לבלות זמן איכות בלי ההורים עם חבר’ה בגילם בו נערכות מסיבות מדליקות ומוקרנים מבחר סרטים. בשייט של ncl escape כולם נהנים, מקטנים ועד גדולים.

הידעתם שתוכלו לטפס על חבל בקרוז?

יש מי שעבורם קרוז זה זמן לרגיעה ואחרים, מחפשים את האקשן. חובבי האתגרים והאדרנלין ימצאו בספינה מסלול חבלים במתחם בן 3 קומות שלמות עם חבלים ואתגרים כמו מסלולי גלישה באומגה והליכה בין מכשולים מיוחדים וכל זה כשאתם חגורים לרתמת בטיחות וחשים כאילו אתם מרחפים מעל האוקיינוס. תחושת אופוריה מדהימה בין שמיים למים.

norwegian course line escape

הידעתם שאפשר לצאת לשופינג בלב ים?

מתחשק לכם לקנות ועוד לא הגעתם ליעד? בנורוויג’ן אסקייפ הכינו לכם מבחר בוטיקים בסגנונות שונים. מהבוטיקים של מותגים מובילים כמו Carolina Herrera ו-Lacoste ועד מותגי ליקר מועדפים וסיגריות במחירים פטורים ממס. כמו כן, חנות המציגה את המבחר של מותגי הטיפול ומוצרי היופי אף הם פטורים ממס וממכס, תכשיטים מעוצבים, חנות נוחות עם כל מה שצריך לבילוי (מספרים ועד משקפי שמש), חנות המתמחה בשעונים ועוד. תתחדשו!

הידעתם שתוכלו לטייל תוך כדי שייט?

בין אם ברצונכם לשמור על כושר או פשוט ליהנות מהליכה מול הנוף המסעיר של הים, טיילת The Waterfront היא בדיוק המקום בשבילכם. 500 מטרים של טיילת שופעת מסעדות, ברים, מסלולי הליכה – מול השקיעות המסנוורות!
אל תוותרו על חוויה גדולה מהחיים בספינת התענוגות Norwegian Escape.

Norwegian Escape

Norwegian Escape Tortola

הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט norwegian cruise lines NCL

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה