מונה

הפלגה מאורגנת יפן 8 נמלי עגינה מדהימים

מאת מערכת מונה קרוז

יפן

ארץ השמש העולה מהווה לוקיישן חלומי לשייט במיוחד בתקופתה של פריחת הדובדבן. מפגש עם תרבות מסקרנת, נופים יוצאי דופן, מוזיאונים מרתקים, מקדשים וטבע, אורבניות מלהיבה – מראות, צבעים, טעמים וריחות הרוקחים יחדיו חוויה בלתי נשכחת. במהלך קרוז ביפן תוכלו לעגון בנמלים המיוחדים ולגלות את הלוקיישנים המרגשים של יפן.

לפניכם הכרות עם 8 נמלי עגינה פופולאריים בעת צאתכם ליפן עם טיולים שילוו אתכם לכל החיים:

ברוכים הבאים לקוצ’י

נמל מסקרן בו ממוקמת מצודה מרשימה, ששימשה בעבר את הלורד ימאוצ’י ומשפחתו. תוכלו לתצפת ממרומי המגדל ולצפות על האי היפהפה. מכאן ממשיכים לפארק Godaiyama ולחופים הייחודיים של Katsurahama – אומנם השחייה אסורה בשל הזרמים החזקים, אבל החוף מהווה תפאורה מרהיבה לצילום. כאן גם שוכן פסל מפורסם של סאקמוטו ריומה, אחד האדריכלים המזוהים עם יפן המודרנית ויש גם מוזיאון לזכרו הממוקם על גבעה מעל החוף. בנוסף, אקווריום מיניאטורי ושבילי הליכה נעימים העוברים בין מסעדות מקומיות המגישות את מיטב המטעמים של קוצ’י.

מהים להר

אי אפשר להגיע ליפן בלי לצפות בהר פוג’י העצום. הגישה להר היא דרך נמל שימיזו, אחד היפים ביפן כולה. ביעד מחכה לכם מוזיאון הסושי הראשון ביפן ויער אורנים יפהפה. מכל עבר תחשפו למלאכת יד של המקומיים כמו עבודות מסורתיות בבדים וחטיף מתוק המכונה יוקאן ששווה טעימה. פוג’י עצמו הוא הר געש כבוי הנישא לגובה של 3,776 מטרים ואפשר לעלות אליו וגם לצלם אותו משפת האגם קוואגוצ’י.

קרוז מאורגן ליפן - קרוזים במזרח הרחוק

Japan, Mt Fuji and Kawaguchigo Lake

בחזרה לתקופת האדו

חלק בלתי נפרד מהחוויה של יפן טיול מרתק לכל המשפחה טמון בהצצה להיסטוריה של יפן. תקופת האדו היפנית תיחשף בפניכם בעת עגינה בנמל קאנזאווה, עיר הבירה של מחוז אישיקווה שבחבל צ’ובו שביפן והעיר השנייה בגודלה ששרדה את תקופת מלחמת העולם השנייה ומצטיינת בטירה עתיקה ובתי תה מסורתיים ושוק היסטורי.

זירת ההרפתקאות

נמל יוקוהומה הוא השער ליוקוהומה הפלאית, העיר השנייה בגודלה ביפן מבחינת אוכלוסייה. העיר שמרה על צביון של פעם ומתגאה בגנים יפנים מסורתיים, מפעל בירה וגן חיות מטופח השוכן בפרברי העיר ואפילו מוזיאון ראמן המוקדש למנת האטריות המועדפת על היפנית. יש כאן פארק מטופח וגולת הכותרת למשפחות בחופשה היא ללא ספק פארק השעשועים המושקע הכולל גם אקווריום גדול.

חוויה בפארק הקופים

אם יש מקום מפתיע לצפות בו בפריחת הדובדבן, הרי הוא עיר הנמל Beppu השופעת במעיינות חמים ובאביב בפריחת הדובדבן. זה המקום לטבול במעיינות הידועים בסגולות המרפא כי יש בה יותר מעיינות חמים מכל אתר נופש אחר ביפן כולה ובנוסף, ליהנות מבישול אדים, להעפיל לעבר הר צורומי ולבלות באקווריום ולסייר בפארק קופים או לבקר במוזיאון לאמנות מודרנית בעיר אויטה הסמוכה.

מסע בעיר עתיקה

יעד אטרקטיבי נוסף הוא נמל TOBA. כאן מחכים לכם מקדשים עם חפצי קדושה מיוחדים שנבנו על פי מסורת שינטו העתיקה ומדרחוב ססגוני עם הפתעות מכל הכיוונים כמו רחוב ששוחזר לפי עיר מהמקדש העתיק מתקופת האדו. בטובה גם אקווריום המציג את אוצרות המים.

טיול יפן ב-Takamatsu

עיר נמל זו מצטיינת במיזוג בין עבר להווה וכוללת גני נוף יפניים מסורתיים ואי עם מגדלור פוטוגני. יש כאן גם מוזיאון באוויר פתוח המתאר את אדריכלות שיקוקו ואת הר יאשימה כמו גם טירת טאקאמאטסו, שהיא בין הטירות המעטות שיש ביפן ומתחם קניות עצום, בין הגדולים במדינה.

טירה ודובדבן – שילוב מנצח

Matsuyama העיר הגדולה בשיקוקו מהווה אף היא נקודת משיכה עם טירה קסומה על ראש גבעה ממנה נשקפת העיר ממעוף הציפור. לעיר אתר מרחצאות מפורסם ומקדש מסוגנן. גולת הכותרת היא ללא ספק בעת פריחת הדובדבן מכסה את ההר פריחה מסנוורת הודות למאות עצי דובדבן הנטועים בהר. הכינו את המצלמה!

קרוז ביפן

הכנסו למגוון >> קרוזים במזרח הרחוק

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה