מונה

קרוז בים הבלטי – כל הטיפים לפני סגירת קרוז לים הבלטי

מאת מערכת מונה קרוז

שייט לאסטוניה - קרוז בים הבלטי

מדינות הים הבלטי כובשות את לב הנופשים הישראלים ובצדק. קרוז בים הבלטי יפגיש אתכם עם יעדים מדהימים בהם הקסם מתעורר לתחייה. ארמונות מפוארים, מוזיאונים מרתקים, נופים עוצרי נשימה. מדובר במסלול מיוחד בחברות השייט המובילות עם כל הפינוקים שיש וחוויות בכל הסגנונות בקרוז אחד.

מה חשוב לברר לפני שמזמינים קרוז לים הבלטי וכיצד לבחור את ההפלגה הנכונה עבורכם?

בחרו בחברת שייט מובילה

חלק בלתי נפרד מההצלחה של הקרוז קשורה לחברת השייט עמה בוחרים להפליג. נורוויג’ן קרוז ליין נחשבת לאחת הטובות בכל הנוגע להפלגות למדינות הבלטיות. החברה הפועלת בתחום למעלה מחצי מאה, נחשבת לחלוצת הקרוזים בקביעת סטנדרטים גבוהים במיוחד של איכות, התאמה אישית, מבחר גסטרונומי מסחרר וספינות חדישות ומושקעות.
ניתן לבחור בין מבחר חדרי אירוח וסוויטות, ליהנות מאקשן לילדים, מסיבות ועוד. כמובן שחשוב לבדוק גם עם איזו ספינה שטים. לרוב לים הבלטי שטים עם NCL Escape האידיאלית למשפחות ומציגה תחושה של מלון יוקרה בלאס וגאס עם מרחבים פתוחים נעימים, מופעים משעים ואפילו בר קרח מיוחד במינו, בריכה עם מסך טלוויזיה עצום, ספא מרהיב ביופיו ולא פחות מ-25 אופציות קולינריות, מגלשות מים וג’קוזי – כל מה שצריך כדי ליהנות מהמסע הבלטי.

בדקו מהם היעדים במסלול

שימו לב שרוב ההפלגות בים הבלטי יוצאות מקופנהגן, דנמרק. כלומר, מקופנהגן היפה מפליגים למדינות בים הבלטי. סרקו לעומק את המסלול ובחנו כמה זמן תבלו בכל אחד מהיעדים ומהם היעדים שנכללים בקו השייט.
עיון בתוכניה מגלה ביקור ברוסטוק בגרמניה השוכנת על גדות נהר הווארנו, לשעבר מזרח גרמניה, המתהדרת בבית עירייה מפואר וקתדרלה מרשימה, טאלין בירת אסטוניה שהוכתרה כבירת התרבות של אירופה ומיעה מבנים בסגנון גוטי ומונומנטים מעניינים. אבל גולת הכותרת של קרוז בים הבלטי היא ללא ספק סנט פטרסבורג ברוסיה, עיר אצילית שמרגישה כמו מוזיאון פתוח עם ארמונות מהודרים וההרמיטז’ ששימש כארמון החורף של הצאר וכיום הוא מוזיאון אמנות עצום. מכל עבר, גנים, פסלים ויופי שקשה להכיל. כמו כן, הלסינקי בפינלנד ושטוקהולם בשוודיה – שתי ערים מעניינות עם רחובות תוססים ונופים ציוריים.

קרוז מאורגן לים הבלטי Norwegian Getaway

שימו לב מתי מפליגים

יש חשיבות רבה לזמן ההפלגה, כיוון שהחורפים במדינות הבלטיות קרים וגשומים, התקופה המוצלחת ביותר לשייט היא בין יולי לאוגוסט, חודשי הקיץ בהם מזג האוויר נוח וניתן לטייל בנעימים ולהתרשם מהתפאורה המרהיבה שמבצבצת מכל הכיוונים.

התייחסו לכל מה שכולל הקרוז

בעת הזמנת קרוז בים הבלטי, בדקו מה כוללת החבילה בנוסף לשייט עצמו, האם מדובר בטיסות סדירות דרך יעד שלישי, האם בית המלון בקופנהגן הוא ברמה טובה, האם החבילה כוללת העברות משדה התעופה למלון ומהמלון לנמל ומהנמל לשדה התעופה והאם ההפלגה כוללת גם סיורים והדרכה בעברית, כניסה לאתרים מסוימים כמו למשל, למצודת פול ופטר ושייט תעלות וכדומה. בונוסים שמשדרגים כל הפלגה!

קרוז יפתח בפניכם הנאות רבות לקיץ חלומי בים הבלטי.

הכנסו למגוון יעדים של קרוזים

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה