מונה

קרוז עם ילדים

מאת מערכת מונה קרוז

קרוז עם ילדים

הגיע הרגע בו אתם רוצים לצאת לחופשה עם הילדים ומחפשים יעד או חוויה מעניינת?

קרוז הוא דרך נפלאה לנופש משפחתי מנצח. הזדמנות ליהנות משייט תענוגות בספינות מפוארות המצוידות בכל מתקני הפנאי והנופש האפשריים עם אטרקציות ופעילויות לאורך כל שעות היום. ההפלגה משולבת בסיורים מרתקים ביעדים שונים או בזמן פנוי במקומות היפים בעולם. תוכלו לטוס ליעד המבוקש ומשם לצאת לקרוז חלומי ולצבור זיכרונות לכל החיים. אבל לפני שארזתם מזוודה, הנה מספר דברים שחשוב שתדעו על קרוז עם ילדים וההכנות לקראת ההפלגה.

בחירת היעד האולטימטיבי לקרוז עם הילדים

חשוב שתחליטו מראש על היעד המתאים ביותר לחופשה משפחתית. זה יכול להיות יעד בו כבר ביקרתם ואתם יודעים עד כמה הוא נעים וידידותי לילדים או יעד חדש ומרתק. בכל מקרה, קחו בחשבון את משך הטיסה עד ליעד, משך ההפלגה (כלומר, על פני כמה ימים היא מתפרסת) וכמובן מה יש לעשות ביעדים הנכללים בהפלגה. שימו דגש על אטרקציות לילדים כמו פארקי שעשועים ופארקי מים, מוזיאונים חווייתיים, פעילות אתגרית, אקשן ימי ועוד. נקודה נוספת למחשבה היא האם אתם מעדיפים טיול שמבוסס בעיקר על איתני ונפלאות הטבע או קרוז המשלב גם סיור בערים תוססות.

הזמינו חדרים משפחתיים

שימו לב שבכל אונייה יש סוגים שונים של חדרים וסוויטות המאובזרים היטב ומתאימים למספר המפליגים. חדרים משפחתיים כוללים לרוב יותר מיטות או מיטת קומותיים לילדים וניתן לשדרג את החדר גם שיפנה לים. התייחסו לציוד בחדרים כמו מיני בר, פינת קפה, שולחן, טלוויזיה וכדומה. יש גם חדרים המצוידים במרפסת.

הנאות על הסיפון

בדקו מה כוללת התכנית האמנותית של הקרוז מבחינת פעילויות בספינה עצמה. לרוב מדובר בתכנית בידור ותרבות עשירה עם תכנים המתאימים לילדים כמו הופעות, מוסיקה, ריקודים. יש אוניות עם מועדוני ילדים אקטיביים עשירים במשחקים, צעצועים, מדריכים שמלווים את הילדים בפעילויות השונות. שימו לב למתקני הפנאי המתאימים לילדים כמו בריכת שכשוך, מגלישות מים לבריכה וכדומה. בדרך זו, הילדים ייהנו ואתם תוכלו להירגע, להתמסר לשיזוף או לקריאת ספר והכל מול הנוף הקסום של הים הכחול. יש קרוזים שכוללים גם תכניות בידור בשעות הערב עם מופעים מושקעים ומסיבות לכל המשפחה – הזדמנות להתגבש ביחד כל הדרך ליעד הבא.

הכנת הילדים לקרוז

אם זו הפעם הראשונה שאתם יוצאים לקרוז עם ילדים, כדאי להכינם למסע. להראות להם תמונות של האוניה ושל החדר, לספר להם מה מחכה להם באוניה, מהו מסלול הטיול והיכן לבקר. אפשר לגבש אתם גם תכנית לטיולים ואטרקציות מועדפים בכל אחד מהיעדים הנכללים בהפלגה. ליתר ביטחון, הכינו גם כדורים נגד בחילות או היוועצו עם רופא המשפחה מה יכול לסייע אם הילדים יחושו בהתחלה בבחילות בים. בדקו אם ההיצע הקולינרי העשיר בספינה כולל גם מנות המותאמות לילדים ואל תשכחו להזמין תוספת של עריסה אם אתם שטים עם קטנטנים שזקוקים לעריסה או מיטת תינוק.

קרוז עם הילדים הוא חוויה קסומה ואנרגטית. הזמינו קרוז ותיהנו מחופשה משפחתית בלתי נשכחת.

חפשו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש