מונה

שייט תענוגות מברצלונה

מאת מערכת מונה קרוז

שייט תענוגות - קרוז מברצלונה

השאלה הנפוצה ביותר עבור שייט תענוגות

מה יותר חשוב המסלול או הספינה?

בהפלגות במערב הים התיכון (הפלגה מברצלונה), התשובה המוחלטת היא – הספינה. אנו מוצאים לקוחות שחוזרים שוב ושוב על ההפלגה כשהסיבה היא פשוט הספינה החדשה שמשייטת במסלול. חברות שייט הבינו את הפוטנציאל החבוי בהפלגות הקלאסיות במערב הים התיכון ולאחרונה התופעה הרווחת היא שהספינות הגדולות יותר, החדשות יותר והמדורגות גבוה ע”י הלקוחות משייטות באיזורים אלו. המסלול די דומה עם ניואנסינים קטנים. נתחיל מהמשותף – כולם יעדנו בנאפולי, פירנה\פיזה נקודת העגינה או ליוורנו או לה ספזיה, פרובאנס נקודת העגינה או מרסיי או טולון. נעבור לשונה – חברות איטלקיות יעגנו בגנואה או סבונה (MSC  או קוסטה), חלקם יעגנו בפלמה דה מיורקה או ברומא.

שייט תענוגות עם אלו ספינות?

חברת MSC. השנה מככבת בשנת 2017 עם הספינה החדשה MSC Meraviglia שנחשבת חדישה גדולה ומפוארת.

האטרקציות הבולטות בספינה הם:

  • פארקי המים
  • מדרחוב קניון ענק
  • תקרה שבנויה ממסך LCD ענק שבו מוקרנות שקיעות זריחות
  • זיקוקים ואפקטים מהפנטים

לצידה של ה Meraviglia מאותה משפחה MSC Splendida ספינה ותיקה יותר מהגדולות שמשייטת במסלול. חברת NCL שידועה בסגנון free style שמשמעותו תבואו איך שבה לכם ללא קוד לבוש, ללא משמרת אוכל ושולחן קבוע, הכל לנוחיותכם. חברת NCL – ספינה מצליחה שכבר 5 שנים משייטת במסלול והיא ספינת Epic מהסדרה הגדולה של החברה שכוללת: פארק מגלשות מים, אוהל קרקס ואטרקציות שהופכות אותה לספינה הפופולרית ביותר במסלול.

  

חברת רויאל קאריביאן מפתיעה ומתכננת בשנת 2018 להפעיל במסלול את המילה האחרונה בעולם הקרוזים Symphony of the Seas הספינה הגדולה ביותר בעולם!. ספינה שמשנה את החוייה והופכת לאטרקציה המרכזית, מספינה כזאת לא בטוח שתרצו לרדת בנמלים. הספינה מחולקת לחמשה מתחמים, סנטראל פארק- פארק ירוק עם עצים מטופח, תוכלו להישבע שאתם בפארק ולא על ספינה, Broadwalk מדרחוב עם כרכרות חנויות בתי קפה ומסעדות, הטיילת מדרחוב שבנויה כמו קניון, האפיתיאטרון הפתוח עם מופעי קפיצות למים ושחייה צורנית, מגרש החלקה על קרח עם מופעים ססגוניים, בריכות גלישה עם גלשן ועוד. נדמה שהאפשרויות להפלגות לעולם לא מגיעות לרוייה או מיצוי, כל שנה מפתיעה עם ספינה חדשה כשהמסלול הוא עדיין מסלול ותיק. הנסיון שלנו מראה שהביקוש והטרנד נוטה ד”כ לטובת החדישות והמפתיעות. גם ממוצע הגילאים הולך ויורד מדי שנה כתוצאה מכמות המשפחות הגדלה והולכת. יותר משפחות בוחרות בקרוז מברצלונה כחופשה האידיאלית.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה