מונה

החופשה החלומית שלנו – כיצד לממש אותה?

מאת שלומי ברק

שייט עם אוניית קרוז חלומית - מונה קרוז

בקרוזים הכל אפשרי – איך לממש את שייט התענוגות?

כשאתם מתכננים את החופשה המושלמת מה עובר לכם בראש? נופים עוצרי נשימה? ארצות אקזוטיות רחוקות? אולי ספא עמוס בכל טוב? קוקטייל קאריבי? שקיעות אדומות ורומנטיות? בקרוזים – כל הפנטזיות שחלמת עליהן או שעדיין לא העזת לחלום – תתגשמנה. זו החופשה שמי שחווה מובטח שיחזור על החוייה שוב ושוב. תן לנו המקצוענים לקחת אותך למסע תענוגות אמיתי המשלב שיט תענוגות בין נופים קסומים ועם המון פינוקים על הסיפון.

הגודל כן קובע – ואתם שטים בספינה ענקית!

ספינות הקרוזים הם אתרי נופש בגדלים בלתי נתפשים – ממש עיר קטנה. באורך של 330 מ’, (להמחשה מגדל עזריאלי שוכב), מתנוססות לגובה של 18 סיפונים.  זהו קלאב יוקרתי ענק עם כל התוספות שמפליגות איתכם מיעד ליעד.

לחוות מספר רב של יעדים

מסלולי שייט מגוונים המשלבים נופים עוצרי נשימה, אוקיינוסים הצבועים בטורקיז, חולות לבנים, ערים בינלאומיות ותרבויות שונות. וכל זאת בנוחות ובשלווה ללא הצורך לפרוק ולארוז מזוודות.

שירות ברמה אחרת

השירות הוא ה- boarding card שלכם, וניתן עליו דגש חשוב. מעל כ-1000 אנשי צוות נמצאים על הסיפון: הצוות הימי ובראשם הקפטן, צוות המלון, צוות המטבח וצוות הבידור. כולם עברו הכשרה ממושכת שבמסגרתה התגבשו לכדי צוות שמטרתו לספק לך חופשה בלתי נשכחת ברמה הגבוהה ביותר.

ילד, אמא, זוג מאוהב

על הסיפון ומחוצה לו כל אחד מהם ימצא את מה שממלא את נפשו. מגוון האטרקציות בספינה והמעטפת הבידורית והגסטרונומית שלה הופכים את הקרוז לחופשת התיירות עם התמורה הגבוהה ביותר. בעיר הקטנה ששטה על המים תוכלו למצוא: בידור בינלאומי הלקוח מתיאטראות לונדון וברודווי לצד מופעים קלאסיים, מסעדות נושא גורמה, ספא ומתקני ספורט, בריכות שחייה, מגרש גולף, קיר טיפוס, מגרש כדור סל, לאונג’ים, קניון, קלאבים לילדים עם פעילויות מסביב לשעון ועוד ים של אטרקציות והכול כלול במחיר.

לתכנן ולתכנן…

להזמין מקום במסעדה? להזמין טיסה? לשכור רכב? לתכנן מסלולים? להזמין כרטיסים למופעים? לא בבית ספרנו. צוות הספינה ידאג להכל. ועל כן, כל שנותר לכם לעשות הוא להירגע, לחוות ולהספיק ליהנות מכל האטרקציות שמחכות לכם על הסיפון וביבשה.

לאן מפליגים?

ספינות היוקרה ייקחו אתכם למגוון יעדים ביניהם: הקאריביים,בהאמס, ריביירות אירופאיות, סקנדינביה והים הבלטי, אלסקה, ארה”ב חוף מזרחי או מערבי, תעלת פנמה, דרום אמריקה, המזרח הרחוק, הריביירה המקסיקנית ועוד.

משתלם לכם כלכלית!

קרוזים – החופשה שבה החוויה תואמת בדיוק לציפייה ואף עולה עליה. חופשה נטולת טרטורים והוצאות כספיות מיותרות. בקרוז – קלאב על המים המחיר כולל מרכיבים רבים, כך שכמעט ולא תצטרך להוציא את הארנק מכיסך. בנסיעה חלופית הייתם משלמים לפחות 150$ (בהנחה שהקדמתם והזמנתם באינטרנט) בכדי להינות מערב של תרבות, מופע בברודווי או הצגה בתיאטראות לונדון. בעלות דומה ליום תקבלו בקרוז גם מופע כל ערב באותה רמת הפקה שלקוח היישר מברודווי ולונדון. וכבונוס גם תקבלו מלון 5* צף נייד, ארוחות גורמה ללא הגבלה סביב השעון ואת כל הfacility של קלאב מפואר.

תמורה מלאה לכסף

נוסעים מנוסים יודעים להעריך את מכלול האפשרויות שכלולות בחוויית השייט ולכמת אותם בכדי להעריך שהתמורה גבוהה מאוד ביחס לעלויות. האלטרנטיבה בטיול יבשתי יקרה יותר. עלות בתי המלון ברמה מקבילה (לרמת הקרוז), ארוחות גורמה ללא הגבלה, מגוון אטרקציות ומופעי ברודווי כל ערב. לצורך השוואה רק לראות מופע בתיאטראות לונדון או ברודווי העלות 150$ לאדם. בפחות מכך תקבלו מלון 5* הכל כלול ובכל ערב תראו מופע ברמת הפקה זהה.

איפה אנחנו נכנסים לתמונה?

איך תדע באיזו חברת קרוז לבחור? באיזו ספינה? איזה מסלול הוא הטוב ביותר עבורך? איזה חדר יענה על מבוקשך? מיקום בספינה? איזו טיסה כדאי לך לקחת? והאם קיבלת את העסקה המשתלמת עבורך? עולם הקרוז נמצא בשנים האחרונות בצמיחה מתמדת ובהיותו מאוד דינמי הוא נחשב לענף הדורש התמחות והבנה לעומק. אנו, בבסט קרוז, מרכזים תחתנו חברות קרוז בינלאומיות רבות, כך שנוכל לנווט אותך בבטחך לספינה המתאימה לך ועונה על צרכיך.

מותאם עבורך

המקצועיות שלנו באה לידי ביטוי בין היתר בפילוח נכון של קהלי יעד. ועל כן הרכבנו סל מוצרים ונופשים שמותאם עבור לקוחות מגוונים בעלי צרכים שונים. אז איזה קרוז – הכי מתאים לך? משפחה, זוגות או כל הרכב. קרוזים היא דרך נפלאה לנפוש, לנוח, ליהנות ולחיות את החיים הטובים באמת. אתה בוחר היכן לטייל ולתור ובאלו פעילויות אתה רוצה להשתתף. הקרוזים של “בסט קרוז” הינם החופשה האולטימטיבית משום ש…. חווית הקרוזים מפעילה את כל החושים יחד בהרמוניה לסימפוניה מושלמת. גסטרונומי, ספא, בידור, facility

קלאב מפואר צף כל האטרקציות האפשריות נמצאות בספינת הפאר

ספינות הקרוזים הענקיות והמפוארות כוללות את כל הארוחות, הבילויים והפעילויות שיש בקלאב מפואר תוסס. בספינות תמצאו: פארקי מים, פארקי מים לילדים, מועדוני ילדים, באולינג, מסעדות גורמה המחזיקות בשלושה כוכביי מישלן, ארוחות מסביב לשעון, קניון, קזינו, מיני גולף, קיר טיפוס, משטח החלקה על קרח, ספא וכל ערב מופעים מרהיבים מברודווי ולונדון ועוד ועוד. מבלי לגלות בסוף החופשה שחרגתם מהתקציב.

נוחות- מטיילים בערים קוסמופוליטיות ובארצות אקזוטיות במקסימום נוחות וקלות

ספינות הקרוזים עוגנות בנמלים מרהיבים מהם יוצאים לטיולים בערים קוסמופוליטיות כגון רומא, פריס, ברצלונה, ניו יורק, וליעדים אקזוטיים כמו הקאריביים והאיים הקנריים. לא צריך לארוז ולפרוק שוב ושוב מזוודות, להתייגע בכבישים ובטיסות ולהחליף מלונות. בקרוז – קלאב על המים אין התרוצצויות!  שיט תענוגות משמע מקסימום סיורים במקסימום נוחות וקלות מתעוררים כל בוקר בחוף אחר או בארץ חדשה בזמן שאתם ישנים שינה מתוקה ונטולת דאגות, לאחר לילה תוסס של מופעים וריקודים. ספינות הקרוזים מפליגות בלילות ומקדמות אתכם לעבר היעד הבא. כשאתם מקיצים, אתם כבר במקום מופלא וחדש. בצורה כזו הזמן מנוצל בצורה הטובה ביותר ואתם צוברים הרבה יותר חוויות ושעות בילוי מכל חופשה אחרת.

השירות הפנטסטי

המפתח להבנת עולם השייט זה היחס בין כמות אנשי הצוות למספר המפליגים, המפתח חסר תקדים בעולם התיירות כולו 1:2-1:3 על כל שני נוסעים איש צוות. השפים, המלצרים, צוותי הבידור, המטפלים בספא, החדרנים, מדריכי הילדים ועוד אנשי צוות רבים – עברו הכשרה ארוכה על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר במהלך היום והלילה. המסירות והמומחיות של אנשי הצוות הן ברמה גבוהה שאין כדוגמתה.

האוניות הן כלי התחבורה הבטוח והגדול ביותר בעולם

גודלן של ספינות הקרוזים יותר מנושאת מטוסים! מדובר בספינות ענק שמשקלן מגיע עד 220,000 אלף טון, ועל כן אינן מיטלטלות במים. הוכח סטטיסטית כי ספינות הקרוזים הן כלי התחבורה הבטוח ביותר בעולם – יותר ממטוסים, מרכבים, מאוטובוסים ומרכבות (ב30 השנים האחרונות אף ספינת קרוזים לא טבעה).

קרוז מברצלונה – האפשרות הטובה ביותר! מחפשים קרוז נהדר לכל המשפחה? קרוז מברצלונה!

 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה