מונה

יוצאים לקרוז? שאלות ותשובות בנושא קרוזים

מאת מערכת מונה קרוז

יוצאים לקרוז? שאלות ותשובות בנושא קרוזים

כל מה שרציתם לדעת לפני שהזמנתם קרוז

קרוז מציע לכם חוויית שייט בלתי נשכחת ביעדים היפים בעולם. תוכלו לשוט, ליהנות מאוניות פאר עם כל הפינוקים האפשריים ולהגיע ליעדים חלומיים. לפני שאתם מזמינים קרוז, יש דברים שחשוב שתדעו. הכנו עבורכם מספר תשובות לשאלות נפוצות על קרוזים ממה הם מיסי נמל ועד מה כוללת חוויית הקרוז.

כיצד לבחור חברה להזמנת קרוז?

חשוב מאוד לבצע תחקיר על חברת תיירות אמינה, וותיקה ומנוסה המציע קרוזים. חברה המתמחה בקרוזים מכירה היטב את עולם השייט, עובדת בשיתוף פעולה מלא והדוק עם חברות השייט הטובות בעולם ותדע לתפור עבורכם קרוז מושלם בהתאם לצרכים האישיים שלכם. לפי מועד מבוקש לקרוז, יעדים מועדפים וכמובן, תקציב.

כיצד להזמין קרוז דרך האינטרנט?

ניתן להזמין קרוז דרך האינטרנט מחברת תיירות המציעה קרוזים והזמנה און ליין. ראשית, יש לבצע סינון של הקרוזים המוצעים עבורכם במנוע החיפוש לפי תאריך יעד, יעד מבוקש וכדומה ולאחר מכן, לבדוק פרטים רלבנטיים בנוגע לכל קרוז.
לדוגמא: כמה זמן נמשך הקרוז, מהיכן הוא יוצא והאם חבילת השייט כוללת גם טיסות ליעד ממנו יוצא הקרוז. היכן מתבצעות העגינות, באיזו אוניה מדובר של איזו חברה, גודל, מה היא מציעה מבחינת אטרקציות ומתקנים, סוגי חדרים.
תוכלו לבחור תאריך, קרוז לפי יעד וחברת ספנות מבוקשת ולאחר מכן, לבחור את החדר/ים המבוקשים על פי הרכב אורחים. השתמשו רק באתרי אינטרנט מאובטחים היטב שמציעים גם שירות לקוחות לכל שאלה אישית, כדי שתדעו שיש לכם ערוץ ישיר עם חברת תיירות מובילה המציעה קרוזים גם דרך האינטרנט.

כיצד לבחור יעד נכון להפלגה?

יעד הפלגה הוא בחירה אישית שלכם. ניתן לבחור יעד על פי תנאי מזג האוויר, לפי הסגנון המבוקש – האם אתם מחפשים מקומות אקזוטיים או ערים אירופאיות קלאסיות, חופים מרהיבים, סגנון ים תיכוני או ריביירה אירופאית. כמו כן, בחרו יעד על פי המרחק, משך הטיסה עד הקרוז עצמו, משך הקרוז עצמו ובדקו כמובן גם מה יש לעשות בכל אחד מהיעדים של הקרוז מבחינת אטרקציות ופעילויות, סיורי חוף, מוזיאונים לפי הרכב המשתתפים – האם זו חופשה רומנטית או חופשה משפחתית עם ילדים שירצו פעילויות שיותאמו להם ביעדים השונים.

כיצד לבחור חדר באונייה ?

בחירת חדר היא לרוב פונקציה של עלות. ככל שהחדר משודרג יותר – סוויטה, עם חלון לים ובסיפון גבוה, כך החדר יקר יותר. חשוב לשים דגש בבחירה גם על מספר האורחים ולבחור חדר משפחתי שיתאים לכם. בדקו שדרוגים שונים לחדר. לעיתים חדר משודרג יותר זוכה לשדרוגים נוספים באוניה כמו תור אקספרס.

כיצד לבחור אוניה?

רוב האוניות המודרניות המציעות קרוזים דומות זו לזו מבחינת גודל, מתקני פנאי ונופש, סגנון חדרים. אבל קיימות חברות שייט שונות עם אוניות מפוארות יותר מאחרות וכל עוד האוניה כוללת את כל מה שתרצו לחוויית שייט חלומית – בריכות שחייה, מגלשות מים לבריכה, ספא, מסעדות, חדרים מאובזרים, הרי שחשוב לבחור קודם יעד ותאריך ורק לאחר מכן להשוות בין האוניות של החברות השונות.

מה כוללת הזמנה של קרוז?

הקרוזים משתנים, אבל לרוב מדובר בפנסיון מלא של 3 ארוחות, כולל גישה למתקני הפנאי השונים באוניה, מופעי בידור ועוד. ישנם קרוזים במתכונת הכל כלול. לרוב הזמנת קרוז אינה כוללת טיסות, מיסי נמל ימיים ותעופתיים, ביטוח, טיפ, עלויות כביסה, טיפולי יופי וסיורי חוף, שירותי כביסה. בבואכם לחשב עלויות של קרוז התייחסו למיסי נמל – מיסים ואגרות תשלום על יציאה וכניסה מנמלים ביעדים השונים ועלויות תפעול של האוניה בעת עגינה.