מונה

מדריך ספינת רויאל קריביאן

מאת מדריך ספינת רויאל קריביאן

רויאל קריביאן - royal caribbean ships

אם הייתם צריכים לתאר למישהו את חופשת החלומות שלכם, סביר להניח שהייתם מתארים לו ספינה ששטה בים בלי הפסקה, ובה יש את כל מה שאתם חולמים עליו. כל מה שאתם צריכים נמצאים על הספינה.

כל מה שאתם עושים בחופשה הזאת זה עוברים מדבר אחד לדבר אחר שנמצא על הספינה, נהנים מהשלווה והשקט שרוחש סביבכם, מהנופים המרהיבים של הים והחופים, ומדי פעם כשהספינה עוגנת במקום מסוים, אתם יכולים לרדת ממנה ולטייל על החוף להנאתכם.

ככה בדיוק נראה שייט ברויאל קריביאן הפלגות. החברה המובילה בעולם בתחום השייט ואחת הפופולאריות שבהן, מציעה ללקוחות שלה חופשות חלומות באמצעות שייט בספינות שהן למעשה מלון צף לכל דבר. מלון שיש בו הכל בהישג יד והרבה מעבר לכך. כל מי שעולה על הספינה יכול ליהנות מדברים שלא קיימים בשום ספינה אחרת ובמעט מאוד מלונות אפשר למצוא הכל בצורה כל כך עשירה ומרשימה.

אנחנו יכולים ליהנות משייט אצל רויאל קריביאן הפלגות לכל יעד בעולם, בין אם זה אירופה, רוסיה, ארצות הברית, קנדה, דרום אמריקה, אוסטרליה, מזרח אסיה, אפריקה ועוד. אנחנו רק צריכים לבחור לאן אנחנו רוצים לשוט, מה טיול החלומות שלנו, כמה זמן אנחנו רוצים לשוט, ולהזמין מקום בשייט הקרוב.

לפני שנסביר מה בדיוק מקבלים במסגרת רויאל קריביאן הפלגות, צריך לומר תחילה, שאם אנחנו בוחרים להצטרף לאחד המסלולים, הרי שאנחנו צריכים להחליט האם לעשות את זה דרך טיול מאורגן עם קבוצה או באופן עצמאי. כמובן שיש יתרונות לכאן ולכאן, אך מבחינת ההנאה מהאונייה עצמה, ובכן ההנאה מובטחת.

מה כולל שייט עם רויאל קריביאן

במסגרת רויאל קריביאן הפלגות, נהנים כאמור ממלון צף במים על כל המשתמע מכך. נהנים מחדרים ברמה גבוהה ביותר, כאשר יש רמות שונות של חדרים על פי מחירים. אפשר ליהנות מחדרים רגילים ומרשימים ואפשר ליהנות מסוויטות מיוחדות.

כמו כן, ניתן ליהנות ממתקני ספורט, שירותי בידור לילדים, צעירים ומבוגרים, ישנן חנויות מסוגים שונים, מסעדות שמגישות את כל סוג האוכל האפשריים, מכוני כושר, מכוני ספא, בריכות, ג’קוזי, מגרשי טניס וגולף ועוד. אנחנו יכולים ליהנות למעשה מכל דבר שאנחנו רק יכולים לחשוב עליו וכל דבר שיכול להפוך את החופשה שלנו למפנקת וחד פעמית.

באונייה עובד צוות עצום של עובדים אשר מטרתו גם להפעיל את האונייה בצורה הטובה ביותר וגם לשרת את קהל המפליגים בכל דבר ודבר. מי שזוכר משנות השמונים את הסדרה ספינת האהבה, בוודאי ימצא הרבה מאוד דמיון בין הצוות המסור ששיחק בסדרה לבין הצוות שעובד על האוניות של רויאל ועושה את עבודתו נאמנה.

חשוב לומר, שבעלי החברה והמנהלים של האוניות, דואגים כל הזמן להכניס דברים חדשים ולשדרג את חווית השימוש באונייה, ולהפוך את ההפלגה להרבה יותר נעימה ומפנקת.