מונה

הפלגות עם Norwegian cruise line – שאלות תשובות

מאת מערכת מונה קרוז

norwegian escape course ncl

למה לשוט דווקא עם norwegian cruise line?

זוהי חברת קרוזים מובילה אשר חרטה על דגלה את המושג פרי סטיילללא קוד לבוש, עם פינוקים ואטרקציות לפי בחירתכם והיא מציעה הפלגות קונספט מהנות באוניות פאר למגוון יעדים נחשקים. חוויית הפרי סטייל היא גולת הכותרת של השייט: ממגוון אפשריות קולינריות דרך אופציות לינה ואירוח ועד פעילויות בהתאמה אישית. כל שצריך זה רק לבחור

לאן NCL מפליגה בעולם?

חברת ההפלגות שטה למגוון רחב של יעדים ברחבי תבל כמו למשלאלסקה, קנדה וניו אינגלנד, הוואי, תעלת פנמה, הקריביים, מבחר יעדים ביבשת אירופה, אפריקה, אוסטרליה ניו זילנד, הים התיכון ועוד. קיימות גם הפלגות ספיישל כמו הפלגות סופש והפלגות טרנסאטלנטיות ויש גם מסלולים קונספטואליים ייחודיים כמו הפלגות מוזיקה וכן הפלגות עם סיורי שייט בהוואי ואלסקה.

אילו סוגי חדרים קיימים באוניות?

האוניות מציעות חללי אירוח לפי הרכב הנושאים, הסגנון והתקציב. ניתן למצוא חללי אירוח ליחידים וחדרים פנימיים, חדרים עם חלון לים, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסת, חדרי ספא, סוויטת ופנטהאוזים וחדרי יוקרה מרווחים ומפוארים. החדרים מצוידים בכל הנדרש לאירוח נעים לאורך ההפלגה.

מהן האופציות הקולינאריות?

norwegian cruise line מציעה שלל חוויות גסטרונומיות במגוון מסעדות, בתי קפה וברים באוניות. מגוון חללי אוכל ללא תשלום נוסף בחדרי האוכל הראשיים ובמזנונים המרכזיים ובנוסף, אפשרות לחבילות אוכל וכן אפשרות לשלם במסעדות נוספות באוניות. NCL ידועה בתור חברה המציעה מסעדות קונספט באוניות שלה ממסעדות סטייקים דרך גורמה צרפתי ועד אוכל איטלקי, אסיאתי, מסעדות באוריינטציה משפחתית ועוד. יש הפלגות בהן תוכלו גם לצאת לסיורי חוף לחובבי קולינריה.

אילו חוויות בידור מחכות בהפלגות?

תוכלו ליהנות מתוכנית תרבות, בידור ופנאי עשירה ומגוונת. בין היתר, צפויים מופעי ברודווי עם אומנים מתוחמים שונים, מופעי מחול, מופעים של מוסיקה חיה, ריקודים לטיניים וסלוניים ומגוון מסיבות והופעות חיות של קאברים שונים.

מה מציעה החברה למשפחות?

הפלגות משפחתיות בנורוויגן קרוז ליין מהנות ביותר עם תוכניות שייט לפי גילאים העשירות בפעילויות לילדים. כך למשל, קיימת מסגרת לקטנטנים והילדים נהנים ממשחקים, פעילויות ספורטיביות, מסיבות לבני נוער בטרקלינים אופנתיים. יש אפשרות לשמרטפות כדי שההורים יוכלו להתפנק ולהירגע וכן ארוחות מותאמות לחיך של המפליגים הצעירים. כמו כן, בריכה מותאמת לפעוטות, מועדוני ילדים ומתקני שעשועים.

אילו פעילויות מיוחדות מחכות באוניות?

האוניות המיוחדות של החברה מציעות מגוון פעילויות אקסטרים ואטרקציות מלהיבות לכל המשפחה. כך למשל, מחכה לכם מסלול מכוניות המרוץ הגדול ביותר בים, משחקים של מציאות מדומה וסימולטורים שיכניסו אתכם לעולם וירטואלי שיסחוף אתכם על כנפי הדמיון וכמו כן, מתחמי ספא מרשימים ומגרשי ספורט, פארקי מים, טיילת, טאג לייזר, קירות טיפוס, הפעלות ספורט ועוד אטרקציות במגוון סגנונות.

חפשו את הקרוז החלומי הבא שלכם עם norwegian cruise line !

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה