מונה

הפלגות – השוואת אוניות של חברת השייט הולנד אמריקה

מאת מערכת מונה קרוז

הולנד אמריקה Holland America

חברת הקרוזים Holland America השייכת לקבוצת קרניבל כוללת צי מרשים של 14 ספינות יוקרה השטות לכל שבע היבשות. האוניות בגודל בינוני למי שמחפש חוויית שייט סולידית ואינטימית יותר וקווי השייט מתאימים מאוד לגילאי 50 פלוס. שתי האוניות המפורסמות של החברה הן Nieuw Statendam ו- Koningsdam.

הולנד אמריקה – השוואת האוניות

מעולם המוסיקה ועד קולינריה משובחת

Koningsdam היא ספינה אלגנטית המעוצבת המשופעת פריטי אומנות של אמנים הולנדיים, במה עולמית מסנוורת ואדריכלות בהשראת עולם המוסיקה. היא הושקה בשנת 2016 וכוללת כ-13 סיפונים ועובדים עליה כ-1065 אנשי צוות המשרתים עד 2650 נוסעים. בספינה אמפיתיאטרון המציגות 5 הפקות שונות מקוריות. האמפיתיאטרון עגול סביב במה מרכזית שמסביב מסך לד עוטף את האולם 270 מעלות. באוניה כ-14 לאונג’ים וברים וכמו כן, מועדון בלוז. האופציות הגסטרונומיות מגוונות כוללות חדר אוכל ראשי אלגנטי, מסעדה אסיאתית יוקרתית ומסעדה איטלקית יוקרתית. Nieuw Statendam היא אוניה נוספת מבית היוצר של הולנד אמריקה שאף היא יצאה לדרך בשנת 2016, כוללת 13 סיפונים עם 1065 אנשי צוות המשרתים 2650 נוסעים כאשר בספינה אמפיתיאטרון המארח הפקות מקור, 14 לאונג’ים וברים, מועדון ג’אז ולאונג’ עם מופע של האבנים המתגלגלות. כמו כן, מצגת חווייתית של כדור הארץ והכל בחללים מוארים ומפוארים ואלמנטים בהשראת עולם המוסיקה וכן אופציות גסטרונומיות מגוונות כמו מסעדת בורגרים, מסעדה איטלקית, פיצריה, מסעדת סושי ועוד.

koningsdam Holland America Line

koningsdam Holland America Line

פיורדים או הים האדריאטי והאגאי? אתם בוחרים!

הספינות של הולנד אמריקה שטות במסלולי שייט אהובים, כאשר הבולט מבינם הוא הקרוז לפיורדים הנורווגיים העוצמתיים. השייט בן 9- 10 ימים יפגיש אתכם עם הפיורדים והנופים המרגשים של נורווגיה כמו פיורד Hardangerfjord השני באורכו במדינה, גיירנר שנחשב לאחד מפלאי הטבע היפים בעולם ודרך הטרולים המפורסמת. כמו כן, תענגו בברגן בירת הפיורדים היפהפייה הגדושה בתים ססגוניים ורכבל שייקח אתכם למרומיו של הר פלויין ממנו מחכה לכם תצפית מהפנטת לעבר ברגן וסביבתה. בקרוזים של הולנד אמריקה לנורווגיה ישנם מסלולים המשלבים גם ביקור באוסלו ועיר הנמל קריסטיאנלנד, בה גם אזור עתיק ציורי וקסום להפליא. בנוסף, יזדמן לכם לבקר בסטוונגר בה קתדרלה פוטוגנית מהמאה ה-14 ופלאם ממנה יוצאת לנסיעה רכבת היורדת בשיפוע ובדרך עוצרת גם במפל עוצמתי שגובהו 93 מטרים.

Nieuw Statendam

Nieuw Statendam Holland America Line

מסלול שייט נוסף אהוד של הולנד אמריקה הוא לים האגאי והאדריאטי, במהלכה ניתן להגיע לארגוסטוליון העטופה ביערות והרים ובה טיילת נהדרת ומדרחוב תוסס, כמו גם לקוטור בריביירה של מונטנגרו המוקפת חומה עתיקה ומציעה הווי בצביון ימי הביניים. במסע מרגש זה תתגלה לכם גם העיר דוברובניק בירת הים האדריאטי והפנינה של קרואטיה עם החומות ממנה נקודות תצפית מסנוורות לעבר הים וכן מונומנטים מסקרנים. בהפלגה זו מחכים לשטים היעדים ספליט, עיר הנופש הקרואטית גם היא מצטיינת בעיר עתיקה עם ארמון מרשים וכן קורפו אי יפהפה עם מצודות וכן בירת מלטה ונאפולי – מלכת דרום איטליה.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה