מונה

10 סיבות טובות לבקר ביפן

מאת מערכת מונה קרוז

קרוז ביפן

אי אפשר שלא להתאהב ביפן הידועה בתרבות המרתקת, ההווי התוסס, האדריכלות המהפנטת והנופים המשגעים. נבחרת מרשימה של מקדשים, טבע ואסתטיקה. יפן נחשבת ליעד בטוח, חווייתי, מרגש, שמושך מיליוני תיירים מדי שנה.

אחת הדרכים המהנות לגלות את המדינה היא באמצעות קרוז ליפן – הפלגה מפנקת שתיקח אתכם ליעדים המיוחדים של ארץ השמש העולה. בין אגמים נוצצים לערים השוקקות, מרכזי הקניות, המוזיאונים, תוך הכרות עם הטקסים המסקרנים והגנים המטופחים. שוקלים לקחת קרוז ליפן? הנה 10 סיבות טובות מדוע לבחור ביעד יפן.

יפן ממלכת הסושי

אין ספק שהחוויה הקולינרית המיוחדת היא חלק בלתי נפרד מההנאה הכוללת ביפן. תוכלו ליהנות כאן מסושי איכותי במגוון ווריאציות וראמן אותנטי, נשנוש יפני מטוגן בשם טמפורה ועוד מעדנים הן ברחוב והן במסעדות קונספטואליות מגניבות.

ניקיון מסוג אחר

יפן היא מדינה מאוד נקייה והן השטחים הפרטיים והן השטחים הציבוריים במדינה מצוחצחים. האווירה נעימה להפליא ותיהנו להסתובב ברחובותיה העמוסים ולהתפעל מכמה שהיא נקייה על אף ההמוניות.

יפן בטוחה להפליא

יפן מדורגת כאחת המדינות הבטוחות בעולם. קיים פיקוח אינטנסיבי על רמת הפשיעה והתיירים מרגישים בטוחים מאוד במדינה.

21 אתרי מורשת במדינה אחת

הוכחה לכך שיפן היא יעד מיוחד הוא שיש לה 21 אתרי מורשת עולמית ביניהם מקדש הורוג’י, טירת הימג’י, האנדרטאות של קיוטו העתיקה, המקדשים של ניקוי ועוד מונומנטים מרהיבים המהווים נתיב עלייה לרגל ומוקד משיכה למבקרים במדינה.

ביקור בהר פוג’י

ההר הגדול ביפן, הר געש שנחשב למקודש עבור היפנים מרשים במראהו ואתר חובה לכל מי שמגיע למדינה. ניתן להעפיל למעלה ברכבל, לטייל בסביבתו ולתצפת לעברו ממגוון מוקדים וכמובן להצטלם על הרקע של ההר.

להתחבר לטבע

הגנים היפניים משקפים מסורת של אלפי שנים במגוון סגנונות ייחודיים משולבים לרוב בבתי תה, נחלים, גבעות ובריכות מים ונראים כמו יצירת אמנות.

בין מעיינות חמים לאורבניות

הטבע ביפן מגוון להפליא בין הרים ליערות במבוק ומעיינות חמים הנובעים מפעילות גיאו תרמית ומאפשרים ליהנות גם מבריחה מהעיר הסואנת. אפשר לשלב בין שני העולמות – הטבעי והאורבני בטיול אחד בלתי נשכח.

טקס התה

קשה להגיע ליפן ולא לשתות תה או לפחות להשתתף בטקס תה מסורתי וללגום תה בבית תה מסורתי. מדובר בחוויה תרבותית מיוחדת במינה. תוכלו כמובן לבקר בחנויות תה ולקנות תה ייחודי הביתה, להרגיש את הטעם של יפן בכל מקום.

מקדשים מיוחדים

המקדשים של יפן הם פלא ארכיטקטוני פוטוגני ובערים הגדולות תגלו מקדשים מיוחדים המציגים פריטים בודהיסטים קדושים.

פריחת הדובדבן

אחת התקופות היפות להגיע בהן ליפן היא בעת פריחה הדובדבן המייצר נוף מרהיב שנראה נהדר בכל תמונה שתצלמו.

קרוז ביפן כולל שלל אטרקציות, חוויות והכרות מסקרנת עם הצדדים המיוחדים של יפן. חוויה לכל המשפחה, לכל החיים.

הכנסו למידע נוסף אודות שייט במזרח הרחוק

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה