מונה

שייט באירופה איך תבחרו את הקרוז בסגנון שלכם

מאת מערכת מונה קרוז

סבונה איטליה - שייט באירופה

שייט באירופה מהווה הזדמנות נפלאה ליהנות מנופים משגעים ולצבור חוויות תוך כדי תנועה.
קרוז באירופה ייקח אתכם למפגש עם היעדים הנחשקים ביבשה מערים רומנטיות וססגוניות דרך עיירות ציוריות ועד כפרים אותנטיים, רצועות חוף מוזהבות, אטרקציות וטיולים. איך תבחרו את הקרוז לפי הסגנון המועדף עליכם?

שייט באירופה בסגנון המועדף

האוצרות של הבלטיות לחובבי מונומנטים, מוזיאונים, נופים והיסטוריה

מדינות הים הבלטי ידועות כמדינות קסומות עם עושר תרבותי רב ומהוות מוקד משיכה לכל מי שסקרן להכיר אותן מקרוב.
שייט באירופה לבלטיות עובר, בין היתר, באחת הערים היפות בפולין גדנסק, עיר נמל שעברה שחזור אינטנסיבי ושופעת מבנים מרשימים כמו קתדרלת מארי, אחת מהיפות באירופה. בירת אסטוניה – טאלין, אף היא בין ערי הבלטיות המפתיעות עם נוכחות של מבנים גוטיים, בית המרקחת העתיק באירופה, חנויות ציוריות. אין ספק שגולת הכותרת של שייט באירופה לבלטיות הוא הסיור בסנט פטרסבורג, עיר שמדגימה היטב מה זה “לגעת בעושר” עם ארמונות ומוזיאונים הטומנים בחובם אוצרות היסטוריים ועוד הפתעות וריגושים לחובבי הז’אנר.

קרוז לים האגאי לחובבי החופים, איים וארכיאולוגיה

הים האגאי הוא מוקד מבוקש נוסף באירופה וייקח אתכם לעבר האיים הקסומים של יוון.
היכן שהבתים צבועים בלבן. שלווה עוטפת מכל הכיוונים, שקיעות רומנטיות להפליא וחופים שנראים כאילו נלקחו מגלויה.

המסלול כולל, בין היתר, הגעה לסנטוריני שכולו בתים צחורים וסמטאות צרות וטברנות תוססות, מיקונוס שנחשב לאי המסיבות האולטימטיבי של יוון אבל יש בו עוד הרבה מעבר לחיי לילה סוערים. כמו למשל, טחנות רוח משגעות וחופים פוטוגניים. אי אפשר להגיע לים האגאי בלי קפיצה לאתונה וסיור באקרופוליס האגדית – חוויה בלתי נשכחת.

קרוז לרביירות האירופאיות לחובבי החיים הטובים

ברצלונה היא רק נקודת היציאה לשייט באירופה שכולו תענוגות.
היעדים שמשיים, החופים מסנוורים ויש הרבה מה לראות ולהספיק כשיוצאים מהאונייה המפוארת ליבשה. פלמה דה מיורקה הוא אי ששמר על צביון נוסח ימי הביניים עם אדריכלות מופתית ונוף עוצר נשימה ותכנית ההפלגה כוללת גם את העיר מרסיי האנרגטית בצרפת. מהקתדרלה המפורסמת ועד המרחבים הירוקים של פרובאנס שעוטפים אותה וכמובן שייט למצודת איף ששימשה השראה לסיפורי “הרוזן ממונטה כריסטו”. כמו כן, הריביירה האיטלקית עם עיירות שנושקות לקו המים, בתים צבעוניים וכפרים תלויים והעיר הדרומית התוססת של איטליה, נאפולי, שמביאה את הקסם עם הר געש, עיירות שוקקות ודרך מסנוורת ביופייה.

כאשר אתם בוחרים שייט באירופה התייחסו למספר שיקולים חשובים בבחירת השייט האולטימטיבי: מועד השייט, משך השייט, נקודת יציאה וחזרה ומה רואים בדרך מבחינת יעדים, נופים ואטרקציות, האם יש סיורי חוף והיכן הם מתקיימים וכמובן מי החברה המארגנת ובאיזו חברת ספנות ודגם של ספינה מדובר.
תוכלו לשדרג את החדר, ליהנות מסוויטה עם מרפסת פתוחה לים והנאות מסביב לשעון.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה