מונה

הפלגות רויאל קאריביין כל האטרקציות

מאת מערכת מונה קרוז

רויאל קריביאן הפלגות - Royal Caribbean

חוויות בלתי נשכחות והרפתקאות גדולות מהחיים מחכות לכם בספינות החלומיות של רויאל קריביאן, בדרך ליעדים הנחשקים בעולם. כל הפלגה היא מסע מרגש בין מסעדות משובחות לאטרקציות מפתיעות לכל המשפחה. מחדר בריחה על הסיפון ועד קפסולה המרחפת מעל האונייה. חברת הספנות המובילה לא מפסיקה לרגש את הנופשים הגדולים והצעירים כאחד.

מהן האטרקציות הפופולאריות באוניות של רויאל קריביאן?

קולינריה יוצאת דופן

לא תישארו רעבים לרגע. רויאל קריביאן משדרגת בלי הפסקה את החוויה הגסטרונומית בניצוחם של השפים ביצירת תפריטים מנצחים המותאמים לכל חיך. תחשבו על השייט כעת מסע בין מדינות ומטעמים ממסעדות ססגוניות ועד מנות בפרזנטציה מעניינת, בתי קפה וברים תוססים והכל מבוסס על חומרי הגלם העונתיים האיכותיים ביותר. כך למשל, תמצאו חנויות ממתקים וגלידריות, מסעדה איטלקית מבית היוצר של ג’יימי אוליבר, בר בסגנון פולינזי וזו רק ההתחלה.

לברוח מהשגרה להרפתקה

לא משנה בני כמה אתם בוודאי תתלהבו מהאקשן שהכינו לכם ברויאל קריביאן אטרקציות משגעות בכל הסגנונות. טרמפולינת באנג’י מטורפת לחובבי האקסטרים כאשר העלייה לטרמפולינה היא בהרכבת משקפי מציאות מדומה כך שתוכלו לאת לנסיעה מרגשת לעבר העתיד והכל תוך כדי שאתם רתומים בבטחה, לייזר טאג וחדר בריחה מז’אנר ההרפתקאות המסעירות במהלכם תצאו למשימות נועזות בעקבות חייזרים או תתבקשו להנחית את החללית על הירח. כמו כן, סימולטור גלישה ומגלשות מים מהירות לאלה שרוצים לחוות זרימת אדרנלין בבגדי ים. בנוסף שודרגו מגלשות המים, פארק המים, החלקה על אבובים והבריכות למבוגרים ופעוטות ליצירת חוויה מושלמת.

רויאל קריביאן - royal caribbean ships

בחרו את הבילוי המבוקש

הבידור באוניות של רויאל קריביאן תמיד היה מהידועים בעולם הים. אולם, עכשיו אפילו יותר עם תפריט בילויים משודרג: כך שצריך זה לבחור את ההנאה המועדפת עליכם ולהתמסר לקצב. שיעורי ריקוד בשלל סגנונות כולל ריקוד לטיני, שעשועונים בהשראת שעשועי טלוויזיה מפורסמים, סדנאות לקישוט קאפקייקס ועד שיעורים ללימוד השפה הספרדית ואפילו שיעורי בישול, כך שתצאו מהקרוז עם ידע חדש בשפות או ברקיחת מטעמים שתוכלו ליישם כמובן במטבח הביתי. כמו כן, הקרנת סרטים תחת כיפת השמיים (לשבת בבריכה ולצפות בשובר קופות), סיור מאחורי הקלעים של האוניה כולל מפגש עם הצוות, מסיבת רחוב בהשראת שנות התשעים, קריוקי ומסיבות בריכה וכמובן חיי לילה סוערים לפי העדפה: מוסיקה חיה בבר קאריבי, בילוי בבר ביוני בו הרובוטים הם אלה שמוזגים לכם משקאות, בר יינות, קזינו ומשחקי מזל ואפשרות לשדרג בחבילת שתייה קלה ועד חבילת שתייה הכל כלול.

רגיעה שטרם הכרתם

בזירת הספא ביצעו רויאל קריביאן שדרוגים נוספים והספינות הן המקום האולטימטיבי לתפוס שלווה. סולרים מפנק למבוגרים בלבד, מרכז כושר שמאובזר בציוד כושר מתקדם ומציע גם מגוון חוגי ספורט וספא בתוספת תשלום עם טיפולים לאיזון הגוף והנפש.
אטרקציות ברויאל קריביאן הן התירוץ המושלם לצאת לקרוז מהחלומות…

הכנסו למגוון הפלגות נופש באתר

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה