מונה

איך ליהנות מקרוז משפחתי עם ילדים

מאת מערכת מונה קרוז

Norwegian Escape

מחפשים חופשה משפחתית בסגנון אחר גדושה בחוויות ואטרקציות? קרוז מהווה הזדמנות ליהנות מזמן איכות מגבש ביעדים הנחשקים ביותר. קרוזים עם ילדים מציעים מגוון פעילויות המותאמות לכל הגילאים, בריכות שחייה, מגלשות מים, חדרי משפחה מצוידים היטב, תוכנית בידור ואפילו תפריטים המותאמים לחיך של הנופשים הצעירים.
לפניכם מספר המלצות כיצד ליהנות מקרוזים עם ילדים – בחירת היעד דרך ההתארגנות לטיול ועד החוויה עצמה. היכון, הכן, שטים.

קרוזים עם ילדים – לאן מפליגים?

חשוב לבחור יעד שיתאים לכל המשפחה, בהתאם לאורך החופשה ובטיימינג המועדף, כמו למשל, אחת החופשות מהמסגרות החינוכיות. יש משפחות שמתחילות את חוויות השייט שלהן ביעדים קרובים יחסית כמו יוון והאיים ואחרות שטות ליעדים אחרים באירופה, רחוקים יותר.

הכל תלוי מה באמת תרצו לראות – חופים, מוזיאונים, פארקי שעשועים, להכיר את הריביירות הים תיכוניות או את מדינות סקנדינביה. בדקו מה כולל כל יעד מבחינת אווירה, תנאי מזג אוויר ומה יש לעשות בכל אחת מהעגינות לפי האופי של הילדים והפעילויות שמעניינות אתכם בהרכב המשפחתי הנתון.

איזה קרוז מתאים למשפחות?

בחירת האונייה משפיעה מאוד על גודל ההנאה. יש אוניות משודרגות ומפוארות מאחרות הכוללות יותר אקשן ואטרקציות כמו, מגלשת מים מסעירה ומועדון ילדים אקטיבי. ראשית, בחרו את האונייה על פי האטרקציות וכמובן היעד המבוקש והזמן של ההפלגה. אם אתם גמישים יחסית ביחס ללוחות הזמנים, יהיה לכם כמובן מרחב תמרון של אוניות ששטות ליעדים המועדפים עליכם. שנית, התייחסו לגדלים של החדרים וודאו שיש סוויטות משפחתיות המתאימות למספר המשתתפים על מנת שיהיה לכם חדר אחד ולא תצטרכו להתפצל. לאחר מכן כדאי לבדוק מה האונייה עצמה מציעה מבחינת פעילויות, תפריט לילדים, חדר משחקים או סרטים לילדים, משחקי ספורט, שירותי  שמרטפות וכדומה.

הכנסו למידע נוסף אודות חברות שייט ולמגוון אוניות מפנקות

הכנה נכונה לשייט של קרוז עם ילדים

הכינו צידה לדרך! כדאי לשוט מוכנים עם כל מה שדרוש. בין אם מדובר בהכנת דרכונים בתוקף ובין אם באריזה חכמה של משחקים, צעצועים שהילדים אוהבים, ספרים לקריאה, בגדים להחלפה, בגד ים. כדאי לארוז גם תרופות שנוטלים בקביעות ותרופות נגד בחילות בים לכל מקרה. נסו לארוז בדרך חכמה כך שהכל באמת ייכנס למזוודות ושיהיה לכם גם קל להכניס פנימה בחזרה. היופי בשייט הוא שלא תצטרכו לפרוק ולארוז בכל יעד מחדש. משאירים את המזוודות באונייה עצמה ויוצאים לטייל בכיף. חלק מההכנות יוקדש גם לשיחות עם הילדים: ספרו להם על האונייה ועל הטיול, הראו להם תמונות וסרטונים, הסבירו להם מה התוכניות שלכם מבחינת הטיול עצמו והסיורים ביעדים, שתפו אותם והלהיבו אותם לקראת הבאות.

הנאה משפחתית תוך כדי הפלגה

עם הכניסה לאונייה מומלץ לערוך עם הילדים סיור הכרות כדי להציג בפניהם את אזורי האונייה, כך שהם ירגישו בנוח וידעו גם להתמצא.
היכן חדר האוכל, הבריכה, חדר המשחקים, איך מגיעים ישירות לחדר ומה חשוב לדעת. שיהיה לכם קרוז נפלא!

הכנסו לדף הבית למידע נוסף אודות הפלגות נופש

 

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה