מונה

קרוז בחגים – לאן שטים חגיגה על המים

מאת מערכת מונה קרוז

symphony קרוז

דמיינו לעצמכם חג מסוג אחר בו אתם לא טורחים על המאכלים או מפרגנים לאורחים, עומדים שעות ומנקים או רוקחים מטעמים, אלא מישהו אחר, שף מדופלם, עשה זאת עבורכם והכל עטוף במים כחולים, תפאורה מהפנטת ואווירה של החיים הטובים.
קרוז בחגים מהווה את ההזדמנות האולטימטיבית לחגוג מסוג אחר, לראות עולם, לצבור חוויות ולהתפנק כמו שטרם הרשיתם לעצמכם. תקופת החגים מאופיינת במזג אוויר נוח, חופשה ארוכה וזה בדיוק הזמן לעלות על הסיפון ולהפליג למחוזות נחשקים. לאן מפליגים בחגי תשרי? היעדים האטרקטיביים ביותר.

קרוז בחגים למערב אירופה

כשמונומנטים היסטוריים פוגשים חופים מרהיבים נוצרים שילובים מנצחים. מערב אירופה הוא הלוקיישן המושלם לשייט עם ערים קסומות שהיוו השראה ליצירות מופת. הקרוז כולל, בין היתר, עגינה בסבונה, עיר הנמל האיטלקית התוססת המקושטת במצודה מרשימה מהמאה ה-16 בה פועל מוזיאון לאמנות וארכיאולוגיה ומזח עתיק ממנו תוכלו להשקיף לעבר האופק. כמו כן, בעיר קתדרלה מרהיבה והקפלה הסיסטינית המפורסמת, אוכל איטלקי משובח ומזכרות תוצרת איטליה. כמו כן, בקרוז זה תגלו את מרסיי, שלא מזמן אף קיבלה תוכנית טלוויזיה הנושאת את שמה ונחשבת לעיר ידועה כנקודת זינוק לטיולים בפרובנס וכמובן בשל האי שבו שכן בית הסוהר שהיווה השראה לספר “הרוזן ממונטה כריסטו”. השיק הספרדי ייחשף בפניכם בדמות ברצלונה, ממלכתו הבלתי מעורערת של גאודי על שלל יצירותיו המתנוססים ברחובותיה ובאתריה וכן שוק לה בוקרייה על מטעמיו האותנטיים ושדרת לה רמבלה שהיא הלב הפועם של בירת קטלוניה. מכאן תגיעו גם לפלמה, בירת מיורקה, אי נהדר שופע מונומנטים ארכיטקטוניים עם ארמונות וכפר ספרדי בניחוח של פעם וחיי לילה סוערים. הנאה באור ובחשיכה.
לא תשובו הביתה לפני שטעמתם מכל הטוב של בירת סרדיניה, קליארי המצטיינת בטיילת גדושה ועיר עתיקה ציורית עם בית אופרה ואמפיתיאטרון בסגנון רומי ומהווה שער לנבחרת החופים של קוסטה במרלדה.

חוגגים בחגים בריביירות של אירופה

מתכון מנצח לארוחת חג בלתי נשכחת הוא במסגרת קרוז בחגים לריביירות הפלאיות של אירופה. אפשרות לבקר בנאפולי, בירת דרום איטליה, עיר נמל המדבקת בשמחת החיים המלהיבה שלה ומקפצה לאי קאפרי או לשייט במערה הכחולה המפורסמת, הר הגעש ווזוב והעיר פומפיי האגדית או לסורנטו היפהפייה. אפשר מכאן להגיע גם לנסיעה לאורך החוף האמלפי ולשטוף את העיניים בצוקים המסתוריים וברקע הכחול המהפנט. בקרוז זה מגיעים גם אל צ’יביטבקיה, הנמל הנמצא מרחק של שעה נסיעה בלבד מרומא, בירתה של איטליה בה ההיסטוריה מתעוררת לחיים עם אתרים כמו מזרקת המשאלות, מוזיאון הוותיקן והקולוסיאום. עיר נמל קרובה לפירנצה, ליוורונו, היא ההזדמנות לצאת לסיור רגלי בפירנצה הציורית או בטוסקנה, זירת היין והטבע של איטליה. בירת הסרטים של אירופה, קאן, בריביירה הצרפתית היא עוד יעד לאורך הקרוב שיפגיש אתכם עם מותגי על, קזינו מפואר, טיילת נחשקת – החיים הטובים בחגים, כבר אמרנו?

קרוז בחגים הוא ההזדמנות שלכם לחגוג ובגדול. חפשו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש

הכנסו למידע נוסף אודות קרוזים באירופה

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה