מונה

קרוזים לאירופה בקיץ

מאת מערכת מונה קרוז

שייט בספינת MSC Preziosa

הקיץ מהווה הזדמנות נהדרת לצאת להפלגה חלומית. קיימים יעדים שהזמן האידיאלי לשוט אליהם היא העונה החמה. מזג האוויר נעים, ניתן לשלב עם סיורי חוף חווייתיים והחופשה הארוכה של הילדים היא תירוץ מצוין לקחת פסק זמן, לחפש חבילות שייט לאירופה ולסגור נופש בלתי נשכח. נבחרת היעדים הקיצית כוללת את הפיורדים המרשימים של נורווגיה, האיים הבריטיים והריביירות האירופיות וכן המדינות הבלטיות.

symphony קרוז

שטים בעקבות הויקינגיים

נורווגיה מציתה את הדמיון. נופים שנראים כאילו נלקחו מתוך גלויה, תרבות הוויקינגיים המרתקת ופארקים משגעים. תפאורה עוצרת נשימה מחכה לכם במגוון קרוזים לנורווגיה הקיץ הזה. תוכלו לטוס לאמסטרדם, לעלות על ספינת פאר, ליהנות מכל הפינוקים באונייה ולבקר במגוון אתרי התיירות של הפנינה של סקנדינביה. למשל, אלסונד השוכנת בלב הרי האלפים של סומוארה, כולל שייט לאי הציפורים ופארק ימי עשיר באוצרות עיר הממוקמת בדרך הטרולים המסנוורת. בין האטרקציות האהובות ניתן למצוא גם שייט לפיורד הצר ביותר במדינה – גיירנגר. הפלגה זו כוללת גם ביקור בעיר הציורית ברגן, השער לממלכת הפיורדים.
קיימים קרוזים שונים לנורווגיה המציעים תחנות עצירה במקומות שונים, ביניהם קרוז שייקח אתכם לסטוונגר הידועה בצוק המפורסם פריקסטולן מהמצולמים בעולם וכן ביקור באוסלו האצילית.

בלב הריביירות האירופאיות

אירופה של החיים הטובים תיחשף בפניכם במהלך הפלגת קיץ לריביירות הבולטות ביבשת. הקרוז יוצא לדרכו מהעיר התוססת ברצלונה ומציע, בין היתר, ביקור במרסיי ובפרובנס בה תגלו את צרפת האותנטית אפופת קסם בניחוח של פעם. בהמשך תשוטו לגנואה, עיר נמל באיטליה המהווה נקודת זינוק לסיור בכפרי הדייגים הטובלים במפרצים עם נוף מהפנט לים. השייט כולל גם עגינה בנאפולי הססגונית, עיר הנמל הסיציליאנית מסינה ובוולטה – בירת מלטה.
ביעדים השונים תיהנו ממונומנטים היסטוריים, מוזיאונים מרתקים, נסיעה במקומות שנראה שהזמן עצר בהם מלכת.

מגלים את הבלטיות

המדינות הבלטיות נחשבות ליעדים החדשים המרגשים והמסקרנים בקרוזים באירופה. הקרוז יוצא מקופנהגן, בירת דנמרק המפורסמת בתעלות המים ובמדרחוב הארוך ביותר בעולם. לאחר מכן, תוכלו לשוט לעבר נמל הקרוב לברלין (מרחק שעתיים וחצי נסיעה בלבד) ולתור את המדינות הבלטיות, ביניהן, בירת אסטוניה – טאלין – שנחשבת לבירת התרבות של אירופה, סנט פטרסבורג האצילית שמשופעת במוזיאונים וארמונות וכן הלסינקי,  בירת פינלנד בה השמש כמעט ואינה שוקעת בתקופת הקיץ וכן שטוקהולם השוודית – מהיפות בים הבלטי.

 

האיים הבריטיים מחכים לכם

תשכחו לרגע מלונדון, לאיים הבריטיים יש הרבה מה להציע לכם. מדובר באיים קסומים כמו איי אורקני בצפון סקוטלנד עם כפרים שייקחו אתכם למסע לעבר במנהרת הזמן, איספיורדור באיסלנד המרכזית הממוקמת בין ערי הפיורדים המערביים בה מרכז עתיק ונופים מרהיבים ביופיים של פסגות הרים מושלגות ומפלים שוצפים. כמו כן, תוכלו לצאת כאן לשייט הרפתקני בקייקים וכן לבקר בפארק בו יש קשת שעשויה מזיפה של לווייתן. בסקוטלנד תוכלו לראות את אגם לוך נס האגדתי המקושר למפלת האגדתית. הקרוז יוצא במהבורג בגרמניה ומסתיים בנמל של העיר.

הקיץ מזמן שלל חוויות בהפלגה ליעדי אירופה – מבצעים משתלמים, יעדים מהם ניתן ליהנות בעיקר בקיץ באוניות פאר עם כל התענוגות האפשריים. אל תפספסו.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה