מונה

שייט- לאן תוכלו להגיע בקרוז בים התיכון

מאת מערכת מונה קרוז

קרוזים בים התיכון

עיירות ציוריות המתמזגות עם כפרי דייגים אותנטיים, חופים מוזהבים, ערים שוקקות חיים, מונומנטים היסטוריים וקולינריה משובחת. הים התיכון מציע את החיים הטובים ותוכלו לטעום מכל הטוב הזה בקרוז בים התיכון, שיפגיש אתכם עם היעדים הנחשקים באזור ותוך כדי תפליגו להנאתכם בספינת פאר עתירת פינוקים.

מה מחכה לכם במהלך קרוז הים התיכון? 5 מקומות שאסור לפספס

איטליה האחרת

בצפון מערב איטליה מסתתרת סבונה, עיר נמל הנושקת לאלפים הליגוריים ומהווה נקודת מוצא לטיולים קסומים בסביבה. כבר בנמל תבחינו ביאכטות היפות וסירות הדייגים המקשות את קו המים ומכל עבר בתי קפה. בסבונה מצודה עתיקה בה פועל כיום המוזיאון הארכיאולוגי המציג ממצאים מעניינים מההיסטוריה ובסבונה גם קפלה סיסטינית, כן, כן, לא רק ברומא יש אחת. אל תוותרו גם על הקתדרלה המפורסמת שמאופיינת בארכיטקטורה מימי הבארוק ועל הרחובות הגדושים בבוטיקים, מסעדות, ברים ומועדוני לילה תוססים.

בסטודיו של סזאן

היין הזורם מכל עבר, ארוחות הגורמה, הססגוניות. לאחר עגינה במרסיי תוכלו להגיע לאקס אן פרובנס האצילית, שנראית כמו אגדה. היא כוללת עיר עתיקה עטופה במרבדי לבנדר עם מזרקות דקורטיביות ומציעה שוק פרחים קסום, שלל פסלים, קתדרלות מרשימות, מוזיאונים כמו מוזיאון גרנט אליוט לאמנות בו ניתן לראות את היצירות של סזאן ומוזיאון המתמחה בשטיחי קיר אומנותיים. אגב סזאן, אי אפשר לבקר באקס אן פרובנס בלי להגיע לסטודיו בו עבד ולהתענג על כל רגע. הנופים מסביב משכרים והאוכל מצוין – צרפת במיטבה.

להתאהב בפלמה

עיר הבירה של האיים הבלאריים היא מקום שמהלך קסם על הבאים – פלמה דה מיורקה היא עוד אחד מהיעדים המלהיבים של קרוזים בים התיכון. בעלת עיר עתיקה קוסמופוליטית ששמרה גם על צביון היסטורי וארמון מלכותי מרשים ששרד מתקופת האימפריה האסלאמית. מי שירצה להכיר את ספרד של פעם, בוודאי ישמח לבקר בכפר הספרדי הטיפוסים שמדגים בדיוק איך חיו כאן בעבר וכן כולל בתים המציגים סגנונות אדריכליים עתיקים וקלאסיים. החופים של פלמה הם בין היפים בסביבה – המים הצלולים הנושקים לחול הלבן, מיטות שיזוף מפוזרות מכל עבר והגבעות הירוקות עוטפות את הנופשים ויש כמובן סצנת בילויים תוססת כיאה לעם הספרדי שיודע איך לחגוג עם מנות טאפאס מסורתיות ודרינקים עד השעות הקטנות של הלילה.

גאודי שעוד לא ראיתם

ברצלונה היא עיר בלי הפסקה ואפשר לבקר בה אינספור פעמים והיא תמיד מרגשת בין אם זו תערוכה חדשה או מסעדה שנפתחה לא מזמן, הקצב המהיר וכמובן, גאודי על יצירות המופת שלו. זה הזמן לסייר באתרים של גאודי שטרם ראיתם או לטעום משהו בשוק לה בוקריה, להתרשם משמחת החיים של הרמבלס או לצאת לשופינג סוער באחד ממרכזי הקניות ולרבוץ לאתנחתא בפארק או לראות את אוצרות המעמקים באקווריום. קרוז בים התיכון לא שלם בלי ברצלונה ואתם מוזמנים ליהנות מכל רגע בעיר.

 

מחפשים הפלגה חלומית? מצאו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש

הפלגות בים התיכון

קרוזים מברצלונה

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה