מונה

השוואת אוניות של costa cruises

מאת מערכת מונה קרוז

costa smeralda cruise

חברת השייט האיטלקית COSTA ידועה בחוויית הפלגה מפנקת להפליא למגוון יעדים נחשקים. אם החלטתם לשוט עם costa cruises, כדאי שתכרו מקרוב את צי האוניות של המותג הידוע.
ארבעת הספינות המפורסמות של החברה הן: Costa Diadema, Costa Fascinosa , Costa luminosa ו- Costa Smeralda וכל אחת מהן היא עולם ומלואו עם מלונות צפים מפוארים ואטרקציות מסביב לשעון.

costa cruises – השוואת האוניות

הגודל קובע

האונייה החדישה ביותר מבין ארבעת האוניות היא Costa Smeralda, שיצאה לדרך באוקטובר 2019 ובדומה לספינות החדישות של קוסטה אורכה 334 מטרים, אך היא מציעה כבר כ- 20 סיפונים מתוכם 11 קומות עם חדרים. באוניה זו עובדים כ-1,682 אנשי צוות לעומת 1050 איש ב- COSTA LUMINOSA או 1100 איש ב- Costa Fascinosa והיא גם האונייה שיכולה לאכלס הכי הרבה נוסעים מארבעת הנבחרות, עד ל-6338 נוסעים ליתר דיוק.

costa smeralda cruise

costa smeralda

החוויה הקולינרית

אין ספק שהחגיגה הגסטרונומית היא חלק בלתי נפרד מההנאה בכל קרוז וכל אחת מהאוניות של COSTA מציעה הפתעות ועינוגים מעוררי תיאבון. בכל אוניה תופרים ארוחות במגוון סגנונות.

ב- COSTA LUMINOSA הנוסעים נהנים מחדר אוכל מרכזי לארוחת בוקר, צהריים וארוחת ערב ב-2 משמרות וחדר אוכל בופה נוסף שפתוח לארוחת בוקר, צהריים וסנייק אחה”צ. כמו כן, מסעדת גורמה המתמחה בבשרים וכן פיצרייה וגלידריה איטלקית ואפילו מסעדת בריאות בספא. ב- Costa Smeralda מדליקים את בלוטות הטעם בספיישלים מעניינים דוגמת סדנאות בישול עם שף, מסעדה אסיאתית, מסעדת בופה ואפילו בורגר גורמה.

COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה

COSTA LUMINOSA

חגיגה מבוקר עד ליל

תכנית הבידור של costa cruises מגוונת להפליא. ב- Costa Diadema פועל תיאטרון המעלה הפקות מושקעות לרבות מופע אקרובטיקה. כמו כן, קולנוע ב-4 ממדים וסימולטור וידאו ודיסקוטק ואילו באוניה החדישה Costa Smeralda פועל אמפיתיאטרון למופעים, מועדון ילדים והאורחים יכולים ליהנות אפילו ממסיבת בריכה שקטה עם אוזניות בפול ווליום ומקונצרטים מיוחדים.

Costa Diadema קוסטה דיאמה

Costa Diadema

כשפנאי ואקשן נפגשים

רכיב חשוב ביצירת חוויית השייט קשור לבריכות, הספא ומכשירי הכושר המאכלסים את האוניות. ב- Costa Fascinosa מחכות לנופשים כשתי בריכות בסיפון ואחת עם גג, בריכת ילדים, בריכות ג’קוזי וכן חדר כושר עם אולם ספינינג ושיעורי פילאטיס בעוד באונייה Costa Smeralda נוספו מגלשות מים מלהיבות לצד בריכות חיצוניות ומקורות, ג’קוזי וספא מהודר שכולל גם טיפולים, חדר כושר מאובזר ומגרש כדורסל.

Costa Fascinosa - קוסטה פסינוסה

Costa Fascinosa

נבחרת החדרים

אין ספק שאחת הבחירות המשמעותיות ביותר בהחלטה באיזו אוניה לשוט קשורה בסוג החדר. ב- Costa Smeralda החדשה חדרים מרווחים בסגנון אלגנטי, בחלקם אמבטיה בגודל מלא או מקלחת גדולה במיוחד, ארונות גדולים ובחלק מהחדרים 2 מרפסות פרטיות, מערכת סאונד מובחרת, טלוויזיות שטוחות וניתן לשדרג גם בשירות באטלר.

לאחר שבחנתם את הפרמטרים השונים שמשחקים תפקיד בבחירת האונייה או בחירת קו השייט ובדיקת האוניה ששטה ליעדים המבוקשים, אל תשכחו להבטיח לעצמכם חדר מועדף, להכין דרכונים ולארוז. COSTA תיקח אתכם לחופשה חלומית בלב ים.

חדר עם מרפסת באונייה COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה

COSTA LUMINOSA

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה