מונה

האטרקציות הגדולות של קרוז ביפן

מאת מערכת מונה קרוז

קרוז ביפן

ארץ השמש העולה מזמנת חוויות מיוחדות במדינה רבת ניגודים וריגושים.
התרבות היפנית המסקרנת, נופים עוצרי נשימה, פריחת הדובדבן, טקס התה, הגנים, הזן, האנרגיות ברחובותיה של טוקיו והר פוג’י האגדי.

קרוז ליפן יפגיש אתכם עם המיטב של המדינה המיוחדת והכל בהפלגה מפנקת באונייה מאובזרת היטב. מה מחכה לכם במסע ליפן?
סקירה של אטרקציות בולטות בשייט מדהים.

אטרקציות בשייט ביפן

להתחבר לטבע בהקונה

שמורת  Hakone היא הניגוד הגמור של טוקיו – ירוקה ופסטורלית, אזור של מעיינות חמים, אגם וטבע פראי. הקונה היא חלק מהפארק הלאומי פוג’י-הקונה-איזו, בסביבות 100 ק”מ מטוקיו.

כאן מחכות לכם אטרקציות בחיק הטבע כמו שייט לאורכו של נהר Ashinoko אגם שנוצר בעקבות התפרצות של הר געש לפני 3000 שנה וברקע נשקף הר הפוג’י וחופי האגם מקושטים עיירות ציוריות. ניתן לכלות ברכבל מעל עמק וולקני שופע נהרות מים חמים ובריכות גופרית.

במקום גם מוזיאון פתוח כולל פסלים שונים על רקע נופי העמק וההרים כולל חלל של פיקאסו ופסלים של אמנים יפניים.

להתמסר לשלווה בגנים יפניים

הגינון היפני מפורסם בכל העולם באסתטיקה המשובחת והזדמנות לחזות בקסם הם גני Ritsurin, המככבים בנבחרת שלושת הגנים היפים במדינה. הפארק הוא חלום של בריכות מים, עצים היסטוריים וגבעות וברחביו בית תה מסורתי ומרפסות המשקיפות לעבר הבריכות. מקום פוטוגני להפליא שנראה כמו גלויה.

ממרומי הר פוג’י

הכוכב הבלתי מעורער של קרוז ליפן הוא ללא ספק הר פוג’י. זהו הר מקודש בעיני היפנים, הגבוה ביותר ביפן, שהוגדר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי. זהו הר געש כבוי מרהיב ביופיו הנישא לגובה של 3,776 מטרים.

מי שרוצה להצטלם על רקע ההר יוכל לעשות זאת מהגדה של אגם קוואגוצ’י, אחד מחמשת אגמי פוג’י שנחשב למרשים מבינם.
בכל מקרה, כדי לראות היטב את ההר מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות ואל תשכחו מצלמה!

אוסקה ממעוף הציפור

דרך חווייתית נהדרת להתרשם ממראה המסנוור של העיר אוסקה הוא ממרומי אומדה סקיי בילדינג. אזור התצפית של המבנה הארכיטקטוני העתידני המרשים מספק תצפית פנוראמה של 260 מעלות מגובה של 170 מטרים.

בעקבות עצי הדובדבן

אחת הדרכים היפות בקיוטו המהווה אטרקציה נהדרת במסגרת קרוז ביפן היא דרך הפילוסוף. זהו נתחיל שמתחיל סמוך למקדש אייקו דו ומסתיים קרוב למקדש גינקאקו ג’י. הדרך מקושטת עצי דובדבן כאשר הדרך סגורה לתנועת מכוניות ולאורכה ניתן למצוא בתים פרטיים ומספר מסעדות וחנויות המוכרות עוגיות ג’ינג’ר. הדרך קיבלה את שמו של פרופסור לפילוסופיה מאוניברסיטת קיוטו שנהג לטייל בה ולקיים בה מדיטציה.

לגלות את יפן בטוקיו

העיר טוקיו סוחפת בקצב אחר, אבל אין מקום טוב יותר מלהכיר את ההיסטוריה והתרבות היפנית מאשר מוזיאון אדו טוקיו. במוזיאון תערוכות מרתקות ומיצגים אינטראקטיביים כולל דגמים בגודל טבעי של מבנים היסטוריים.

הכנסו למידע נוסף אודות שייט במזרח הרחוק

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה