מונה

הפלגות לקאריביים 7 הדברים המובילים לעשות

מאת מערכת מונה קרוז

קרוזים לקריביים עם מונה קרוז

קרוז לקריביים יגשים לכם את החלום על חופשה אקזוטית בין ג’ונגלים וחופים מרהיבים, אקשן בלי הפסקה או רגיעה טוטאלית. הקריביים גדושים אטרקציות בכל הסגנונות האפשריים. היה קשה לבחור, אבל מצאנו –

7 היילייטים מקרוז בלתי נשכח ביעדים הנבחרים בקריביים

קרוזים לקריביים עם מונה קרוז

הרפתקאות מים ב- COCOCAY

תשכחו מכל מה שהכרתם, COCOCAY עולה על כך דמיון. יש כאן את מגלשת המים הגבוהה ביותר צפון אמריקה וכדור פורח בגובה עד 450 מטרים, בריכת מים מתוקים שנחשבת לגדולה ביותר מסוגה בכל איי בהאמה. בוודאי לא תפספסו את סאות’ ביץ בו תוכלו ליהנות ממשחקי כדור עף חופים, שנורקלינג בשוניות אלמוגים צבעוניות וקוקטיילים יצירתיים להשלמת החוויה.

ברבדוס – צבי הים מחכים

היעד המזוהה אולי יותר מכל עם הזמרת ריהאנה מציע פעילות בלתי שגרתית לנופשים – שחייה עם צבי ים המשלת גם שנורקלינג. הזדמנות לפגוש מקרוב ובמים הצלולים של המקום המרהיב צבי ענק ידידותיים ששוחים ממש לידיכם.

אקשן בהאיטי

מוזמנים לגלות במהלך קרוז לקריביים את נפלאות LABADEE המקושטת בג’ונגלים לצד חופים נוצצים. כך יש אומגה ארוכה שמאפשרת לכם לראות את המקום היפהפה גובה של כמטר וחצי מעל פני האדמה וכמו כן, רכבת הרים אלפינית עם קרוניות שתוכלו להסיע לאורך ההר במהירות ותוך כדי ליהנות מהאדרנלין הגואה בגוף ומהתפאורה, כמובן.

לגלות את הטבע ב- FALMOUTH

מי שמחפש את הצד הירוק של ג’מייקה יגלו אותו במפלי נהר הדאן המפורסמים בו גם מפל אייקוני גדול שיוצר לאורך הדרך בריכות מים טבעיות. ניתן להתנסות גם בשייט לאורך הנהר או לכבוש את אחד החופים המבודדים של האזור. אחת הפעילויות הכיפיות כאן היא שייט אבובים לאורך הנהר בליווי מדריך.

מפגש עם קופים ב-ROATAN

ברוכים הבאים להונדורס אליה מגיעים צוללנים מכל העולם. האי מספק את התפאורה המושלמת שנראית כמו גן עדן עלי אדמות. גולת הכותרת כאן היא ללא ספק שמורת הטבע פארק גומבלימבה בה מסתובבים בחופשיות קופים ותוכים ואפשר ליהנות מערסלים המתנדנדים על החוף ולשנורקל בכיף. הטיול כאן כולל פעילות כמו מעבר על גשר תלוי שאורכו 237 רגל מעל לגונה קטנה וכמובן מפגש עם החיות כולל איגואנות ועוד בעלי חיים בסביבתם הטבעית.

נופים מדהימים ב- WILLEMSTAD

נא להכיר: CURACAO המציעה מגוון אתרי טבע מרשימים כמו טוקה בוקה המפרץ הסלעי המרהיב, Boka Pistol הו הגלים מתנפצים במערה תת קרקעית ו-הגשר הטבעי המפורסם של המקום שהאוקיינוס גילף מתוך הסלע. יש כאן גם אחוזה היסטורית המייצרת מעלה מאה שנה ליקר ומציעה טעימות של ליקר והצצה לתהליך הייצור ואת פארק כריסטוף המרשים בו הר בגובה 377 מטרים שנחשב לנקודה הגבוהה באי ובו תגלו מינים שונים של עצים וצמחים, ציפורים ולטאות.

שחייה עם דולפינים ב- COZUMEL

COZUMEL היא חלק מהאיים הקריביים המפורסמת בשני אתרים: אחד זה אתר ההיסטוריה של המאיה שמדגים היטב את תרבות המאיה וההיסטוריה שלה והשנייה היא שחייה עם דולפינים בגן הלאומי צ’נקנייב. חוויות לכל החיים.

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה