מונה

בים וביבשה היתרונות של קרוז לעומת חופשה יבשתית

מאת מערכת מונה קרוז

היתרונות של קרוז לעומת חופשה יבשתית

דרך מיוחדת לשדרג את חוויית הנופש היא בהזמנת קרוז. דמיינו לעצמכם אונית פאר שטה בלב ים עם כל התענוגות והפינוקים במקום אחד. בריכות שחייה, טיפולי ספא, הופעות בידור, ברים ומסעדות, מועדון ילדים, המון אקשן לכל המשפחה והכל מול הנוף המהפנט של הים האינסופי .
בשנים האחרונות יותר ויותר מגלים את נפלאות הקרוז ובוחרים לצאת להפלגה חלומית ברחבי העולם. קיימים הרבה מאוד יעדים מהם ניתן לצאת לקרוז קצר או ארוך המשלב בין שלל ערי נמל לאיים אקזוטיים. תוכלו לבחור נקודת מוצא מועדפת, תאריכים מועדפים ולבחור את סוג החדר המועדף באוניה.
מתלבטים בין חופשה יבשתית לקרוז? לפניכם מספר יתרונות בולטים בקרוז וכיצד הוא מתכון מנצח לנופש בלתי נשכח.

נהנים כל הדרך ליעד המבוקש

כאשר אתם יוצאים לחופשה יבשתית, אתם בעיקר מחכים לרגע בו תגיעו ליעד המבוקש ותתחילו את החופשה. בטיול בקונספט של קרוז – החופשה שלכם מתחילה מהרגע שעליתם על האונייה עצמה. ההפלגה עצמה היא חוויה מרגשת. מדובר בסוג של מלון יוקרה צף בו שלל אטרקציות ומתקני פנאי ונופש מושקעים שהופכים את הדרך ליעד המבוקש למהנה לא פחות מביקור ביעד עצמו. תוכלו להתענג על זמן איכות באוניה בהלוך ובחזור ובין העגינות ביעדים השונים.

נופש נטול דאגות – המטען נשאר מאחור

טיול רגלי ואפילו ברכב המשלב מספר יעדים, לרוב מלווה בסחיבה של המטען שאתכם, מחויבות לבצע צ’ק אין-צ’ק אאוט, החלפה של טיסות, אמצעי תחבורה וכל הזמן הזה – המזוודות עליכם. במהלך קרוז, אתם יכולים להשתחרר מנטל המטען. מרגע שבצעתם צ’ק אין באוניה, אתם למעשה נכנסים לחדר שלכם, יכולים לסדר את החפצים במקום ולאחר מכן, במהלך כל הקרוז, אתם משוחררים ממטען.
גם כשאתם מבקרים ביעדים השונים, נמלים תוססים ועיירות חוץ קסומות, אתם שבים לאוניה. בדרך זו, ניתן לטייל בלי דאגות. היתרון של האוניה שתמיד מחכה לכם ביעד המבוקש באה לידי ביטוי בעיקר בהפלגות ארוכות. קרוז מאפשר לכם לעבור מרחקים עצומים, בין ערים ואפילו בין מדינות, בדרך נעימה ומהנה בחדר שלכם או במרחבים הציבוריים באוניה.

חיסכון כספי – אטרקציות וקולינריה והכל כלול

יתרון בולט של קרוזים טמון בעובדה שהאוניה היא מלון פאר לכל דבר ולרוב, מדובר בחבילות שייט שהן חבילות נופש המגלמות במחיר מספר ארוחות ביום וכן את כל האטרקציות הזמינות באוניה. הרצאות, מופעי בידור, בריכות שחייה, מגרשי ספורט ועוד. כלומר, כמעט הכל כבר כלול במחיר של הקרוז מלכתחילה ולכן, כמעט ולא תצטרכו לשלוף את הארנק. אולי רק בהצטרפות לסיורי חוף או בביקור באטרקציות מחוץ לאוניה – פארקי שעשועים, מוזיאונים וכדומה. כאשר משקללים את כל מה שאתם מקבלים במסגרת הקרוז, ההפלגה הופכת לחופשה נהדרת ואף משתלמת להפליא מבחינה כספית. כמו כן, ניתן למצוא דילים מיוחדים למועדים שונים, חדרים משפחתיים וכדומה.

בקרוז אחד ניתן לעבור בין יעדים רבים וליהנות תוך כדי מהאונייה המפנקת על שלל האטרקציות שהיא מציעה לכם.

חפשו את ההפלגה המועדפת עליכם מתוך מגוון הפלגות נופש

אהבתם את המאמר? אולי תתעניינו בהפלגות האלה