מונה

קרוז בריביירות האירופאיות הפלגת חורף באירופה Costa Luminosa

Costa cruises - קוסטה קרוז | 8 ימים

קרוז בריביירות האירופאיות

Cruise to Europe during the winter in the Costa Luminosa ship


A ship that is a journey into the world of Greek gods, an authentic setting for all the stories of mythology. An ancient Roman temple floats in splendor and splendor.

The cruise in January with European sailors at their peak and the cities still lit and decorated with crimson iridescence.

למה דווקא איתנו?

  • מקצועיות של כרישים בעולם השייט
  • מחירים אטרקטיביים
  • שירות מקצועי ואדיב

מסלול ההפלגה

ימים 11.1 שישי

ת"א-רומא הפלגה

Sailing 7pm

The Mirror from Tel Aviv – Landing on Leonardo Boulevard in Rome . The voyage will depart at 19:00 from the port of Chibitbekia (when traveling from Sderot).

רומא
רומא
ימים 12.1 שבת

סבונה איטליה

8am to 6pm

סבונה עירו של כריסטופר קולומבוס, עיר הנמל של מחוז ליגוריה, שוכנת בריביירה האיטלקית וידועה כיעד נופש. עיר נופש ים תיכונית מבוקשת עם ים כחול עמוק, בתפאורת הרקע עצי זית ואורן.  העיר נוחה ונגישה לטיול רגלי. מומלץ להתחיל את היום ממצודת Priamar  שנמצאת על גבעה שלטת, הנוף הנשקף של העיר קסום ביופיו. המצודה נבנתה במאה ה16 כבסיס צבאי ומאוחר יותר שופצה וכיום משמשת כמוזיאון לאומנות ושרידים ארכיאולוגיים.  המקום הכיפי של העיר הוא ללא ספק המזח העתיק. מזח של יאכטות וסירות דייגים, לאורך רצועת חוף עם מסעדות משלל הים, בתי קפה ומיצגי רחוב אומנותיים. האתר המשני שחייבים לראות בסבונה היא הקפלה הסיסטינית, המוזיליאום שהקים האפיפיור סיקסטוס הרביעי כקבר להוריו במאה ה15. מבנה בארוקי מרשים.  במרכז העיר העתיקה הקתדרלה של העיר.

ימים 13.1 ראשון

מרסיי צרפת

08:30-17:00

עגינה בעיר הנמל העיקרית של צרפת.

עיר תוססת, עם מדרחוב ומרכזי קניות ושוק דגים לאורכו של מעגן הסירות והיאכטות ממנו ניתן לצאת להפלגה לאי ששימש כתפאורה לעלילה על האיש עם מסיכת הברזל, הרוזן ממונטה כריסטו של אלכסנדר דיומא. בגבעה החולשת על העיר כנסיית נוטרדאם מפוארת. העגינה במרסיי מהווה נקודת מוצא לפרובאנס שבירתה אקס אן פרובאנס. אזור כפרי מהיפים בעולם שהנסיעה לאורכו היא חוויה שהעין אינה רווה ממנה. צרפת הכפרית והאוטנטית שלאורכה כפרים ששיני הזמן לא נגעו בהם מצודות ימי ביניים, האיזור שימש כהשראה לאומנים מפורסמים כגון: סזאן, ואן גוך, אנרי מאטיס, פאבלו פיקאסו ומארק שאגל.

מרסיי צרפת
ימים 14.1 שני

ברצלונה

 09:00-19:00

עירו של גאודי, שהארכיטקטורה שלו נופכת בעיר קסם משלה. האתרים המרכזיים: שדרת הראמבלס, הרובע הגותי, שוק לה בוקרייה, והקתדרלה המפורסמת לה סרגלדה דה פמילייה אתר התיירות המוביל בברצלונה. המשך היום פארק גואל, מונז’ואיק (הר היהודים), פארק הסיטאדלה או מהמוזיאונים המפורסמים של העיר.

ברצלונה קרוז פארק גואל
קרוזים מברצלונה
ימים 15.1 שלישי

פלמה דה מיורקה

09:00-17:00

פלמה בירת האי מיורקה, אי קסום שבקרבת הנמל נמצאת קתדרלה La Seo מרשימה מדהימה ביופיה, סגנון אריכטקטוני גותי, שחומותיה הם הדבר בראשון שתראו בהגיעכם לפלמה.  אטרקציות נוספות שדרת Passeig des Born המרהיבה, הארמון Palau du l’Almudaina , ארמון שריד מבצר לאימפריה מוסלמית ששלטה במקום. מומלץ לעלות במעלה הגבעה בין החנויות הקסומות, או לבקר בפואבלו אספניול, כפר ספרדי טיפוסי עם בתים תעתיק של מבנים בסגנונות ספרדיים עתיקים קלאסיים.

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיוקרה ספרד
ימים 16.1 רביעי

יום ים

יום כיפי שנועד להינות מפאר הספינה והמתקנים. ביום הים הספינה בפעילות מלאה מופעים ובארים.

ימים 17.1 חמישי

פלרמו סיציליה

08:00-16:00

מרכז השלטון האוטונומי של סיציליה מצוי בפלרמו, קונכיית הזהב (פירוש השם). אמנם סיציליה שייכת לאיטליה, אבל, סיציליה היא שונה מאיטליה בכל חוויה, השפה, התרבות, האוכל, האדריכלות והעיצוב, ובעיקר הלבביות החמימה של התושבים כולם ייחודיים לסיציליה. העיר פלרמו היא התוססת שבערי סיצליה מסעדות הומות אדם, ברים שמחים ואוירה של תזזית. המלצה לתת חופש לרגליים לטייל בסימטאות העיר העתיקה, הכנסיות המרשימות, הכיכרות הציוריות. מומלץ לגנוב מבטים מהחצרות של הבתים שרובם עם פסלים, מזרקות, גנות בסגנונן אופייני.  או לאורך קו הנמל בין מאות הדיייגים, שטווים את הרשתות לקראת הדייג לעת ערב. לאמיצים מומלץ לבקר בקטקומבות של פלרמו מאות גופות חנוטות מהפנטות. מחוץ לפלרמו העיירה סג’סטה, שבה מקדש רומי עתיק משומר היטב, ווילה קסאלה דל רומאנה מקום הנופש האהוב על הקיסרים ועשירי רומא בעבר.  מקום מומלץ נוסף מחוץ לעיר הוא כפר הדייגים צ’פלו, אוטנטי עתיק וציורי.

פלרמו קתדרלה
מסינה סיציליה
ימים 18.1 שישי

רומא ת"א

08:00 עגינה

After docking and disembarking, Leonardo da Vinci arrives on the return flight to Rome-Tel Aviv.

על הספינה COSTA LUMINOSA ה”יהלום שבאור”

העיצוב של הספינה לומינוזה הוא בסטדרט גבוה ודקורציה מעודנת של חברת Costa cruises. בספינה אטרקציות חדשות ופתרונות אדריכליים מדהימים הופכים את קוסטה Luminosa לספינה של האור, מלאה קסם, מתוחכמת וחדשנית בעת ובעונה אחת, הכל בכדי לסנוור ולספק רגעים בלתי נשכחים. הספינה היא היהלום בצי קוסטה. הספינה קלה להתמצאות, משייטים מנוסים רואים בספינה את האידיאלית גדולה מספיק ועדין קומפקטית. חומרי הגלם לעיצוב הם מהאיכותיים ביותר אם פנינה, הובן, עץ אצילי ופסיפסים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה
חנויות COSTA LUMINOSA קוסטה לומינוסה

דגשים מיוחדים

המחיר כולל:

  • טיסה סדירה לרומא כולל מזוודות
  • שיט 7 לילות שייט בספינה מפוארת על בסיס פנסיון מלא+
  • מסי נמל אויריים וימיים

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • טיפים בשייט 10 יורו ליום לנוסע
  • העברות
  • ביטוח והוצאות אישיות

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים