מונה

הפלגה מחיפה 7 ימים עם רויאל קאריביין בין איי יוון וקפריסין Rhapsody of the Seas

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 7 ימים

מיקונוס
שייט עם רויאל קאריביין מחיפה בין איי יון וקפריסין. שבוע שייט  במחיר של לילה במלון בארץ. ספינה מתוחזקת ברמה גבוהה ששופצה. בכל פינה בספינה מקום בו אפשר לנשום בריזה של אויר ים צלול.

למה דווקא איתנו?

  • מחירים אטרקטיביים
  • שירות מקצועי, ליווי אישי, בחירת החדר הטוב והמתאים ביותר

מסלול ההפלגה

יום 1

חיפה

הפלגה 18:00

יום 2

לימסול קפריסין

שעות עגינה 08:00-17:00

לימסול עיר הנמל של קפריסין. ללימסול טיילת לאורך חוף הים עם עשרות מסעדות, טברנות, בתי קפה ובארים. בעיר העתיקה שילוב של חדש וישן סמטאות עם חנויות ססגוניות.

יום 3

רודוס יוון

שעות עגינה 09:00-18:00

רודוס מהאיים המפורסמים והמתויירים ביותר של יוון.

האי רודוס שמשמעותו- אי השמש וזאת מכיוון שמדובר על האי עם הכי הרבה ימי שמש בשנה. מעבר לכך – מדובר על האי הרביעי בגודלו ביוון.
העיר העתיקה של רודוס ידועה כאתר מורשת עולמית של אונסקו. העיר עצמה היא שילוב מעניין וייחודי של עיר העתיקה ששימשה בעבר כנקודה אסטרטגיי בים ההגאי.
העיירה לינדוס היא אחד מיעדי החובה למבקרים באי רודוס. לינדוס ממוקמת דרומית לעיר רודוס – כחצי שעה נסיעה. העיירה הציורית סגורה לכניסת רכבים, סמטאותיה הצרות, הבתים הלבנים הקטנים, שני חופיה והאקרופוליס של לינדוס הם הסיבות שהמקום מושך אליו תיירים רבים. האקרופוליס ניצב על ראש הגבעה וניתן להגיע אליו בטיפוס רגלי. מלבד השרידים הארכיאולוגים במקום תהנו גם מנוף מרהיב אל מפרץ לינדוס.

קרוז רודוס
קרוז_אל_רודוס
יום 4

פיראוס, אתונה -יוון

שעות עגינה 09:00-19:00

פיראוס היא עיר הנמל הסמוכה לאתונה (כשעה נסיעה). ניתן לרדת ולטייל בטיילת הקסומה של פיראוס התוחמת את המרינה של העיר. בטיילת טברנות, מסעדות, בתי קפה. ניתן לטייל בפיראוס בין החנויות והסמטאות.

אפשרות נוספת היא לנסוע אל אתונה בירתה של האימפריה היוונית. באתונה ניתן להעביר את הזמן סביב כיכר סינטגמה המרכזית, ליבה של העיר. מהכיכר יוצא המדרחוב, מרכז הקניות של כל המותגים האירופאים, הפרלמנט, השווקים. אפשרות נוספת לעלות אל גבעת האקרופוליס שם נמצא שריד של המקדשים והארמונות. מקור החדשנות של הארכיטקטורה.

אתונה פיראוס איי יוון
חופשת שייט בפיראוס- אתונה
יום 5

סנטוריני, יוון

שעות עגינה 07:00-20:00

האי היווני סנטוריני הוא אחד האיים היפים, והמיוחדים ביותר שיש ליוון להציע. האי סנטוריני מתאפיין בחופים עם חלוקי אבן קטנים שחורים שמקורם בפעילות הוולקאנית של האי בעבר ובהווה, מים צלולים, בגווני כחול עמוק. הכנסיות עם הכיפות בצבע כחול והבסיס בלבן בוהק עמוק סמטאות צרות על מדרונות מפותלים, וטברנות איכותיות. סנטוריני הוא המקום המושלם, לנסיעה באי, לצד חופי סנטוריני מצויים כפרים מקסימים ממש על הים ובהם יש מלונות בוטיק מקסימים, מסעדות, בארים על החוף ונופים של הרים מכל הכיוונים.

שייט סנטוריני
סנטוריני
יום 6

יום ים

יום 7

חיפה

שעת עגינה 06:00

על הספינה Rhapsody of the Seas

הספינה Rhapsody of the Seas  של רויאל קאריביאן בנפח 78,500 טון. שייכת לסדרת vision בינונית בגודלה, מועדפת על משייטים מנוסים שמחפשים הפלגה סולידית לא המונית עם שירות אישי. סדרה שברויאל קאריביין מגדירים כמוצלחת, תודות לפונקציונאליות של הגודל, מספיק גדול כדי לא להרגיש את הים ובכדי לקבל מקסימום facility ועדיין לא גדולה להיות המונית צפופה ורועשת.

סדרת המאופיינות בעיצור החדשני שלהן. 12 סיפונים, מתוכם חדרים עד קומה 8. האטריום המרכזי משתקף פנורמית תודות לחלונות הענק, המעליות השקופות והשילוב עם הפליז.  מחופים משטחי הזכוכית הרחבים שלהן משתלבים בשלמות עם ריהוט ובדים מסוגננים, כולל אוסף עכשווי של יצירות אמנות ופיסול. באונייה יש יותר מרחבים פתוחים, מרפסות וזכוכית מאשר בכל ספינת קרוז אחרת, עד כדי כך שאתם עשויים לשכוח שאתם בכלל נמצאים על אונייה.
בסיפון העליון מסך ענק לצפייה בסרטים טרום בכורה,
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים