מונה

קרוז בים הבלטי בירות אונסקו Serenade of the Seas of the Seas של רויאל קריביאן

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 9 ימים

קרוז בים הבלטי בירות אונסקו

שייט בים הבלטי עם רויאל קריביאן - אחד הקרוזים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות.


האפשרות לעבור בין הבירות בנוחות של מלון צף נוסכת ביעדים חוויה משודרגת. הערים בים הבלטי כמעט כולם הוכרו על ידי אונסקו כמרכזי מורשת תרבות. ערים עתיקות קסומות ויפות שהשתמרו ושוחזרו והנופים עוצרי נשימה. שילוב של נוף אורבני עם איזור שופע מים

הכנסו למגוון נוסף של קרוזים בים הבלטי.

הכנסו לחיפוש אחר הפלגות נופש אחרות שיתאימו לכם.

למה דווקא איתנו?

  • מקצועיות ושירות מקצועי ואדיב
  • טיסות ושייט שנרכשו מראש במחיר אטרקטיבי
  • ארגון מקצועי של מעטפת השייט
  • סיור מודרך בעברית בסנט פטרסבורג עם אוטובוס צמוד, כולל כניסה לארמון ומצודת פטר ופול, כנסיית הדם
  • סיור מודרך בעברית בקופנהגן לאחר השייט עד טיסת החזרה.

מסלול ההפלגה

ימים 1.6 שבת

ת"א קופנהגן

המראה מתל אביב ונחיתה בקופנהגן לאחר נחיתת ביניים בציריך לצורך החלפת מטוס.

לאחר הנחיתה העברה לבית מלון, זמן חופשי לביקור בקופנהגן. קופנהגן שזורה בתעלות מים שהשייט לאורכם מעניק חווייה יחודית לביקור בה. סימן ההיכר של העיר הוא פסלה של בת הים הקטנה. במרכז העיר כיכר העירייה ובית העירייה שסביבם מזרקות ופסלים שמאפיינים את העיר. בקופנהגן נמצא המדרחוב הארוך בעולם ה Stroget. בית המלוכה של דנמרק נחשב לשושלת הוותיקה בעולם ומרכזו בארמון Amalienborg Palace.

שייט לים הבלטי בירות באלטיות אוצרות של אונסקו
קרוז מדנמרק בירות באלטיות
ימים 2.6 ראשון

קופנהגן הפלגה

17:00

בשעה 12:00 נצא יחד מלובי המלון לטרמינל ההפלגה בידוק check in ועלייה לספינה, ניתן לאכול צהרים ולהינות ממנעמי הספינה.

ימים 3.6 שני

יום ים

יום בכיף בספינה הענקית עם מגוון פעילויות בידוריות של הצוות.

ימים 4.6 שלישי

שטוקהולם שבדיה

09:00-17:00

בירת שבדיה, מהבירות היפות ביותר לאורך הים הבלטי, מתפרשת על 14 איים, פארקים ירוקים, וארמונות ומבנים מפוארים. המרכז התיירותי נמצא קרוב ונגיש. השדרה המרכזית של העיר יוצאת מכיכר Sergels Torg  משני צדיה מאות חנויות של מותגים מפורסמים. השדרה מובילה בסופה אל  העיר העתיקה של שטוקהולם סמטאות צרות, ורובעים על איים שונים שגשרים מקשרים ביניהם, כנסיות מרשימות,  עם חנויות מזכרות ומסעדות. בעיר העתיקה נמצא ארמון המלך שסביבו הגנים המרשימים.

קרוז בים הבלטי שטוקהולם
שייט בים הבלטי
ימים 5.6 רביעי

טאלין אסטוניה

09:30-17:30

טאלין, בירת אסטוניה, זכתה לאחרונה בתואר בירתה התרבותית של אירופה.  עיר קסומה עם אופי של עיר עתיקה ימי ביינמית מחודשת מוקפת חומה עם מגדלי שמירה וצריחים. רחובות מרוצפים חלוקי אבן בזלת, בתים קטנים צבעוניים עם גגות אדומים רחובות וסמטאות עם בתי קפה וחנויות ציוריות קטנות. העיר הוכרזה בשנת 1997 כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו. במרכז בית העיריה מבנה גותי עם מגדל מתומן מהמאה ה13, בית המרקחת העתיק באירופה, וכנסיית סנט אולב, כנסייה גותית שסיפור מרתק שזור בבנייתה. מצודת טומפיאה העתיקה מהמאה ה13 היא מסמלי ההיכר של רצועת החוף בגובה של 50 מ’ וכיום משמשת כמעונו של בית הפרלמנט האסטוני.  בעיר שרידים מימי הקומוניזם, כנסייה אורתודוכסית כנסיית אלכסנדר נייבסקי שנבנתה על גבעת טומפיאה. המטבח של טאלין מהווה חוויה קולינארית, מודל של מטבח נורדי במיטבו.

טאלין אסטוניה - קרוז בים הבלטי
טאלין אסטוניה
ימים 6.6 חמישי

סנט פטרסבורג

07:00-19:30

גולת הכותרת של ההפלגה העיר המדהימה ביופייה, סנט פטרסבורג, שהשייט ביניהם הוא חלק מהחוויה, בין מבצרים ומצודות. ללא ספק גולת הכותרת של מסלול ההפלגה היא העגינה ליומיים בסנט פטרסבורג. מהערים היפות באירופה ובעולם עם מוטיבים ממיטב הפאר של אירופה ניאו קלאסי ובארוקי בהשראת אדריכלים איטלקיים. נבנתה ע”י פטר הגדול על ביצות בעברה נקראה פטרוגארד. לנינגרד שימשה כבירת השושלת הצארית במשך 200 שנים. העיר בנויה על 42 איים בשפך של נהר הנייבה, ולכן נקראת גם וונציה של הצפון. כיום העיר השנייה בגודלה בברית המועצות. יופייה של העיר שימש כהשראה לנובלות של דוסטוייבסקי מחד, ולתורתו של לנין מנגד.  הרחוב המרכזי של העיר נייבסקי פרוספקט ממנו ניתן לטייל בין האתרים שבמרכז העיר, אורכו 5 ק”מ, ובו חנויות, מסעדות ובתי קפה. העיר שופעת מוזיאונים שהמפורסם מביניהם הוא ההרמיטז’ המוזיאון הגדול בעולם, כנסיות וגשרים קסומים המגשרים בין התעלות. הגנים וארמון פטרהוף, ארמון פאבלוק, יקטריננסקי, כנסיית הגואל, קאתדרלת אייזק הקדוש שכיפתו שולטת על קו הרקיע של העיר מתנוססת לגובה 100 מ’. מצודת פטר ופאבל נבנתה כחיץ מול פינלנד, במרכזה קתדרלה קסומה עם כיפה מוזהבת שם נטמנו הצארים של רוסיה. ביקור בארמון הקיץ שנבנה עבור פטר הגדול והגנים מסביב הם ללא ספק מסע סביב כל הגנים בעולם, שהיפה מכולם יובא לכאן.

קרוז בים הבלטי בירות אונסקו
קרוז בים הבלטי - סנט פטרסבורג
ימים 7.6 שישי

הלסינקי

07:00-14:00

הלסינקי היא בירתה של פינלנד. הלסינקי עיר נמל בה השמש כמעט ואינה שוקעת בתקופת ההפלגה. עיר יפהיפיה, עם ארכיטקטורה ניאו קלאסית בהשראת שכנתה-סן פטרסבורג, עיר שמשלבת ישן וחדש מבנים עתיקים עם ברים ובתי קפה חדשים. במרכז העיר כיכר הסנאט, כיכר גדולה מוקפת במבנים עתיקים, הקתדרלה הלותרנית של הלסינקי, שממרומיה נשקפת העיר. בסמוך לנמל העיר מצוי השוק השוכן במבנה מרשים מצופה לבנים צבעוניות. בשוק מגוון דוכני אוכל, שפע של דגים ופירות ים כיאה למרכז הדייג של אירופה, פירות, ירקות גבינות ומכל טובה של סקנדיביה. שדרת אספלנדה, השדרה המרכזית של השופינג בהלסינקי המסתיימת בפארק הריאות הירוקות של הלסינקי מקום לנוח ולטעון מצברים. לאורך השדרה חנויות מעצבים ובוטיקים, מסעדות, בתי קפה וברים. בסמוך לנמל על קו האופק נמצא מבצר סומנלינה, אתר שמור של אונסקו הבנוי על 6 איים.

קרוז לים הבלטי
הלסינקי פינלנד - קרוז בים הבלטי
ימים 8.6 שבת

יום ים

יום בכיף לפינוק בספינה, לרשותכם הספא המפואר עם הבריכות ההידרו תראפיות, סאונות ומיטות מחוממות להרפיית השרירים לגוף ולנפש.

ימים 9.6 ראשון

קופנהגן -ת"א

09:00 תצא הסעה שתאסוף את המפליגים חצי יום סיור מודרך בעברית באזור קופנהגן שיסתיים בשד”ת ישירות לבידוק לקראת המראה. טיסת החזרה בשעות אחה”צ המאוחרות.

על הספינה Serenade of the Seas סרנדת הים

הספינה Serenade of the Seas שייכת לסדרת Radiance של רויאל קריביאן בנפח 90,090 טון. סדרה בינונית בגודלה, מועדפת על משייטים מנוסים שמחפשים הפלגה סולידית לא המונית עם שירות אישי. סדרה שברויאל קאריביין מגדירים כמוצלחת, תודות לפונקציונאליות של הגודל, מספיק גדול כדי לא להרגיש את הים ובכדי לקבל מקסימום facility ועדיין לא גדולה להיות המונית צפופה ורועשת.

סדרה המשייטת במגוון מסלולים בהם מקומות בהם לגודלם יש יתרון נגישות. כגון: אירופה, אלסקה, תעלת פנמה, הים הבלטי ועוד.

סדרת המאופיינות בעיצור החדשני שלהן. 13 סיפונים מחופים משטחי הזכוכית הרחבים שלהן משתלבים בשלמות עם ריהוט ובדים מסוגננים, כולל אוסף עכשווי של יצירות אמנות ופיסול. באונייה יש יותר מרחבים פתוחים, מרפסות וזכוכית מאשר בכל ספינת קרוז אחרת, עד כדי כך שאתם עשויים לשכוח שאתם בכלל נמצאים על אונייה.
במרכז האונייה תמצאו רחבה מרכזית-אטריום, בגובה של 9 סיפונים, עם מדרגות מקושתות, תקרות מקומרות ומעליות זכוכית עם נופים פנורמיים אל הים. מגרש מיני גולף, סימולטור גולף, מגרשי כדורסל וכדור-עף בגודל מלא ועוד. בספינה חדר אוכל ראשי, Windjamer חדר אוכל בופה מסעד איטלקית פורטופינו, גריל בשרים בארים ולאונג’ים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
מגלשת מים באוניית Serenade of the Seas royal caribbeanסרנדת הים
בריכה באוניית Serenade of the Seas royal caribbean

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה בהלוך דרך ציריך חזרה דרך פרנקפורט
  • שייט 7 לילות פנסיון מלא +
  • העברות בקופנהגן
  • סיור מודרך בקופנהגן 3 שעות בתום השייט
  • מסי נמל אויריים וימיים
  • טיפים בשייט בשווי 101$ לכ"א

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוחים והוצאות אישיות

הערות

  • המחיר הוא החל מ ונתון לשינויים בהתאם למחירי השייט המשתנים מעת לעת בהתאם להיצע וביקוש.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים