מונה

קרוז מאורגן לאיים הבריטיים טירות ואגדות 13 יום Princess Regal עם יעל הרמלין

Princess cruises - פרינסס קרוז | 13 יום

טירת ווינזדור
ממסלולי השייט המבוקשים ביותר והקסומים. מסע מקיף של האיים הבריטיים. מסע בזמן אל תוך עולם עתיק, אנגלי, סיפורים וסרטים שכולנו גדלנו עליהם. רובין הוד, אגדות המלך ארתור, אלדורדו, קו אונידין ושורשי הממלכה. הנופים הם מהיפים באירופה, ירוק עד, משובץ באגמים כחולים עמוקים ומסתוריים. גבעות הרריות הנושקות לקו החוף בהוד עם רכס של מצוקים. ערים עתיקות, מצודות, טירות, ארמונות כולם מוקפים בנופים כפריים.
הספינה
הספינה Regal Princess האלגנטית שייכת לחברת השייט פרינסס שהוכתרה כחברת השייט איכותית עם החוויה הגסטרונומית הטובה בעולם. האיזון המושלם שבין עיצוב מהגוני אופייני לעולם הים בעבר שעבר התאמה למודניזציה העכשוית. מסיפון הלידו בולט מעבר לקצה הספינה גשר עם רצפת זכוכית שקופה, חוויית ההליכה "מעל המים" Sea Walk ייחודית לספינה, לרחף מעל. הספינה מציעה מספר מתחמים מפנקים שכל אחד מיועד לאוירה אחרת. מתחם ניקוי הראש למבוגרים, פינות זולה באוירה של שלווה. ספא לוטוס מהטובים בעולם הים עם מגוון רחב של טיפולים (בתשלום) לגוף ולנפש. מועדון הכיף והבידור Skywalker פיוז'ן של סגנונות מכל רחבי העולם. האטריום המרכזי מעוצב בסגנון פיאצה איטלקית.

למה דווקא איתנו?

  • ייעוץ מקצועי מהמומחים לקרוזים
  • חדרים מובחרים ששוריינו מראש כולם בקומה האידיאלית 11
  • שייט מאורגן עם מדריך איכותי, מקצועי מנוסה. סיורים מודרכים עם אוטובוס צמוד בכל נמל עגינה
  • המחירים האטרקטיבים בשוק. קנינו חדרים וטיסות מראש
  • ליווי ותמיכה בכל הבירוקרטיה הכרוכה בנסיעה בעידן הקורונה. הצהרות בריאות.

מסלול ההפלגה

ימים ראשון 30.7

ת"א- לונדון

ניפגש בנתב”ג ונמריא אל לונדון לאחר הנחיתה סיור פנורמי בעיר והעברה למלון.

ימים 31.7 יום שני

לונדון - סאותהמפטון

בשעות הבוקר תצא הסעה מהמלון ישירות לנמל סאותהמפטון שם עוגנת הספינה.

ימים שלישי 1.8

Guernsey נמל St Peter

שעות עגינה 07:00-16:00
סיור מודרך 09:00-13:00
הספינה תעגון באי Guernsey שנמצא בתעלה האנגלית שמפרידה בין אירופה (צרפת) לאנגליה. נמל סנט פיטר הוא הנמל המרכזי והעיר המרכזית של האי. האי מאופיין באווירה ים תיכונית עם מדרחובים מרוצפים המתפתלים בין גבעות. האטרקציה המרכזית של האי היא טירת קורנה Cornet castle בת 800 שנים. הטירה היא קו הנוף של מפרץ האי, קסומה ביופייה שולטת על קו החוף והמרינה עם מעגן היאכטות שצמוד לה. משחקי הגאות והשפל אופפים אותה בקסם. בטירה עצמה מוזיאונים וגנים. נבקר בכנסייה קסומה ביופייה הקפלה הקטנה, Little Chapel. יצירת אמנות ועבודת אהבה שהחלה בשנת 1914 על ידי האח דודאט. גרסה מיניאטורית של המערה והבזיליקה המפורסמים בלורד שבצרפת. הקפלה אותה אנו רואים היא השלישית שנבנתה, הקודמת נהרסה מאחר והרכיבישוף לא יכל להיכנס בפתח הצר למידותיו. הכנסייה מחופה בחלוקי החל ושברי קרמיקה מכל העולם.
בהמשך נבקר בגני Candie גן יפהיפה מהמאה ה-19 שנמצא בסמוך לנמל בגן בית קפה, גלרייה, ספרייה.

ימים רביעי 2.8

קורק, אירלנד

שעות עגינה 09:00-19:00
סיור מודרך 09:00-14:00
5 שעות סיור מודרך בקורק העיר השנייה בגודלה באירלנד. העיר שבה ניתן לספוג את האוירה האירית העליזה שאופפת אותה.
נבקר בטירת Blarney שנבנתה לפני 600 שנים ע”י קומרק מק-קרתי שנחשבת לאחת מהאתרים החשובים והיפים של אירלנד. בטירה האבן המפורסמת שעל שמה נקראת הטירה שהאמונה מספרת שמי שזוכה לנשק אותה זוכה בכישרון הדיבור.
נחזור לקוק – נטייל לאורך הרחוב הראשי, סנט פטריק, החוצה את העיר ולאורכו המבנים החשובים של העיר שהמפורסם שבהם הוא מגדל הכנסייה האדום-לבן שנדון, הסמל של קורק . נמשיך ונטייל בעיר בין אתריה – ככל שהזמן יותיר לנו.

קרוזים לאיים הבריטיים cork
קורק
ימים חמישי 3.8

דאבלין אירלנד

שעות עגינה 07:00-19:00
סיור מודרך 09:00-14:00
דאבלין, בירת אירלנד, בירת האלכוהול והאוכל הטוב. עיר מהמתפתחות בעולם המערבי, מרכז ההי טק של אירופה. נוסדה במאה ה9 ע”י הוויקינגים, על גדת נהר הליפי. יופייה וייחודה של העיר הוא בעושר המבנים ההיסטוריים והמודרניים עם ארכיטקטורה חוצה זמן. נבקר באטרקציה המרכזית טריניטי קולג’, שנוסדה בשנת 1592 ע”י המלכה אליזבת ה-1. מוסד אקדמי וותיק שהקמפוס שימש השראה לחובבי ג’אנר הסדרה של “הארי פוטר”. בקמפוס מדשאות ירוקות ואוירה צעירה סטודנטיאלית. בקמפוס נמצא “הספר של קלס” כתב יד עתיק שנכתב על ידי נזירים במאה ה8 של ארבע ספרי הבשורה של הברית החדשה.
נסייר ברחובות העיר, נבקר ברובע טמפל-באר הציורי, נשוטט ברוב הקניות גראפטון ועוד.
סימן ההיכר השולט בקו הנוף של דאבלין הוא החוד של דאבלין חרוט חד שגובהו 120 מ’ ונמצא ברחוב הראשי של העיר מול בית הדואר המרכזי. הביקור בדאבלין אינו שלם ללא מבשלת הבירה המפורסמת ג’ינס סיור מודרך עם טעימות להיכרות.

דאבלין טירה
ימים שישי 4.8

בלפסט צפון אירלנד

שעות עגינה 06:00-21:00
סיור מודרך 09:00-16:00
בלפסט, השילה מעליה את זכרונות המאבק לעצמאות מול אנגליה. שרידי המאבק של צפון אירלנד IRA שהרקע הוא אתני דתי קתולים מול אנגליקני. כיום, בלפסט היא עיר מודרנית, מסוגננת, צעירה ותוססת. רחובות בלפסט עשירים במבנים ויקטוריאניים וקתדרלות מהמרשימים בבריטניה. הסיור בעיר יתחיל ממרכזה מכיכר העיר שם נמצא בית העיריה המרשים, מבנה רנסאנסי שבחזיתו פסלה של המלכה ויקטוריה. בית העיריה מוקף במדשאות ופרחים האווירה פועמת בקצב אירי עם הרכבים מוזיקליים ברחוב. נמשיך אל בית האופרה המפואר, שבפינותיו ראשי פיל מוזהבים, משמש כמרכז תרבות לקונצרטים ומופעים. נראה את הפאב האירי המפורסם ביותר Crown Liquer Saloon אולם ויקטוריאני מרהיב. נמשיך אל החלק הצפוני של בלפסט נבקר את הקתדרלה המקסימה והעצומה מהיפות בעולם סנט-אן בסגנון ניאו-רומנסקי. המוזאיקות המקשטות את פנים הקתדרלה עוצרות נשימה. נראה גם את מגדל השעון, העתק גבוה של הביג בן הלונדוני רק נוטה קצת, סמל ההיכר של בלפסט. נחצה את נהר ה Lagan על גשר המלכה Queens שם נבקר במתחם המוזיאון נומדיק שמוקדש לדגם משוחזר להנצחת הטיטאניק. המזח שבו נבנתה הספינה, כלים ובגדים מקוריים שחזור האולם המרכזי עם המדרגות המפורסמות, העיתונות שליוותה את השקתה וטביעתה. בתום הסיור נשוב לספינה.
במידה והזמן יאפשר זאת, ניסע בין “רחובות הזעם” – בהם מונצחים ציורי קיר המתארים את המאבק בין הקתולים לפרוטסטנטים.

ליברפול
בלפסט
ימים שבת 5.8

גלאזגו סקוטלנד

שעות עגינה 08:00
סיור מודרך 09:00-14:30
העיר זכתה לתנופה עם התפתחותה כעיר הנמל המרכזית של סקוטלנד, בתקופת המהפכה התעשייתית. בשנת 1990 הוכתרה גלאזגו כבירת התרבות של אירופה, תיאטראות העיר מציגים את מיטב מופעי west end. כשאחותה אידנבורג מיקמה את עצמה כבירת הוויסקי גלאזגו הכתירה את עצמה כבירת הבירה. מבשלות בירה איכותיות ובוטיקיות שהמפורסמת שבהם טנט. את הסיור נתחיל מכיכר העיר המרכזית ג’ורג’ (על שם המלך ג’ורג’ השלישי), כיכר מלבנית מוקפת בנינים גבוהים ומרשימים. אי אפשר ללא בית העיריה שנשקף מפאת הכיכר, מבנה ויקטוריאני ניאו קלאסי מרשים, עם השפעות רנסאנס איטלקי, שנחנך על ידי המלכה ויקטוריה. ניכנס לאולם המבואה שמזכיר קתדרלה מרשימה. נבקר בקתדרלה של גלאזגו המרשימה והעתיקה ביותר. מול הקתדרלה בית הבישוף המבנה העתיק ביותר בעיר ששרד מימי הביניים.
נבקר במוזיאון לבניית חמת חלילים.

גלסגאו
גלסגאו
ימים ראשון 6.8

גלסגואו סקוטלנד

שעת הפלגה 14:00

גלסגאו
גלסגאו
ימים שני 7.8

איי אורקניי קירקוול, סקוטלנד

שעות עגינה 07:00-17:00
הטיול משעה 09:00 עד 14:00
קבוצת איי אורקניי, 70 איים מתוכם 20 מיושבים, נמצאים צפונית לסקוטלנד. הספינה תעגון בקירקוול העיר הגדולה ביותר באיי אורקניי. קירקוויל, עיר ציורית, נוסדה על ידי הויקינגים במאה ה11, תקופה בה האיים היו שייכים לנורבגיה. הסיור יתחיל מקתדרלת מגנוס הקדוש, ע”ש שליט האי במאה ה 12 שנרצח ע”י שליחי אחיו. בסמוך לקתדרלה נמצא ארמון הבישוף שהנהיג את האי. בסמוך נמצא ארמון הרוזן, ארמון אלגנטי בסגנון רנסאנסי. נראה את דמות הסלע הבזלתי הניצב על קו המים, דמות אנושית שכונתה ‘האיש מהוי’. נחצה את האי עד לאי הקטנטן Lamb Holm שם נמצאת כנסייה שנבנתה ע”י שבויים איטלקיים בעמל רב. ניסע בכביש אל האתר המפורסם ביותר באי Ring of Brodgar טבעת של סלעים בחצי גורן על רקע הים הכחול. יש קונספירציות רבות על ייעודם של הסלעים, שהונצחו בסדרה המפורסמת אאוטלנדר. נבקר במבשלת וויסקי מקומי.
בתום הסיור נשוב לספינה

ימים שלישי 8.8

איי אורקניי קירקוויל סקוטלנד

שעות עגינה 07:00-17:00

הטיול משעה 09:00 עד 14:00

קבוצת איי אורקניי, 70 איים מתוכם 20 מיושבים, נמצאים צפונית לסקוטלנד. הספינה תעגון בקירקוול העיר הגדולה ביותר באיי אורקניי. קירקוויל, עיר ציורית, נוסדה על ידי הויקינגים במאה ה11, תקופה בה האיים היו שייכים לנורבגיה. הסיור יתחיל מקתדרלת מגנוס הקדוש, ע”ש שליט האי במאה ה 12 שנרצח ע”י שליחי אחיו. בסמוך לקתדרלה נמצא ארמון הבישוף שהנהיג את האי. בסמוך נמצא ארמון הרוזן, ארמון אלגנטי בסגנון רנסאנסי. נראה את דמות הסלע הבזלתי הניצב על קו המים, דמות אנושית שכונתה ‘האיש מהוי’. נחצה את האי עד לאי הקטנטן Lamb Holm שם נמצאת כנסייה שנבנתה ע”י שבויים איטלקיים בעמל רב. ניסע בכביש אל האתר המפורסם ביותר באי Ring of Brodgar טבעת של סלעים בחצי גורן על רקע הים הכחול. יש קונספירציות רבות על ייעודם של הסלעים, שהונצחו בסדרה המפורסמת אאוטלנדר.

בתום הסיור נשוב לספינה

 

ימים שלישי 8.8

אינברגורדון Invergordon סקוטלנד

שעות עגינה 07:00-18:00
שעות סיור 09:00-14:30
מסע בזמן מאות שנים אחורה אל היילנדס, ביקור במוזיאון הפתוח, מעל 35 בתים היסטוריים, כפר סקוטי טיפוסי עם הסברים על חיי היומיום, עבודה, בית-ספר. המקום בו צולם הסרט OUTLANDER.
נמשיך אל אדם לוך נס המפורסם. אגדות רבות, עדויות סביב האגם והמפלצת ששוכנת במעמקיו.

אדינבורג
קרוז לאיים הבריטיים United Kingdom, from South Queensferry - Edinburgh, Dugald Stewart Monument
ימים רביעי 9.8

אדינבורג, סקוטלנד.

שעות עגינה 07:00-19:00
שעות סיור מודרך 09:00-16:00
7 שעות סיור מודרך באדינבורג. אדינבורג, בירת סקוטלנד, לדעת רבים אחת מהיפות בערי תבל. נעלה לתצפית על העיר מגבעת קרלטון. העיר על שני חלקיה החדש והישן הוכרו ע”י אונסקו כאתר מורשת תרבותית עולמית. עיר שמחברת בין אוירה ימי ביניימית, לג’ורג’יאנית. סמטאות ציוריות, שדרות, כיכרות, פאבים, מסעדות ובתי קפה. נבקר באתר החשוב ביותר המרכזי –טירת אדינבורג. טירה עתיקה מתקופת הקלטים שמצוייה על צוק בזלת במיקום שולט על העיר, סביבה התפתחה העיר העתיקה. בטירה תכשיטי בית המלוכה הסקוטי, תותחים עתיקים, בית סוהר ששימש את חייליו של נפוליאון. אולם, עיקר הביקור במצודה הוא תצפית מכל מקום שרק אפשר על העיר הקסומה והיפה.
נטייל לאורך הרחוב הראשי של העיר העתיקה רויאל מייל, מחבר בין הטירה ובין הארמון Holyrood Palace. בין המצודה לארמון מצוי גן ראמזי, פינת חמד מוקפת בתים מהמאה 18-19. בהמשך, כיכר הפרלמנט שלצידה קתדרלת סיינט ג’יילס המרשימה. הקתדרלה מהמאה ה15 וצריחיה נישאים שולטים בקו הרקיע של העיר ונוסכים בה נופך ייחודי. במרכז השדרה Grassmarket מקום ששימש ככיכר השוק וכמקום ההוצאה להורג. נראה את ארמון הולירוד, מהמאה ה12 נוסד כמסדר והפך במאה ה15 לארמון ע”י המלך דיויד ומאז שימש כמקום הכתרת מלכי סקוטלנד. מבנה עם חזית מרשימה שהיה משכנם של בית המלוכה הסקוטי במאה ה16. הארמון, שימש את המלכה מרי ב6 שנות מלכותה, סופה שהוצאה להורג על ידי המלכה אליזבט שחשה מאויימת על ידה. בהווה המלון משמש את מלכת אנגליה אליזבט השנייה בתקופת ביקוריה בסקוטלנד.

אדינבורג
אדינבורג
ימים חמישי 10.8

יום ים

יום בו הספינה הופכת למרכז בידור ומאידך למקום של ניקוי ראש ושלווה.

ימים שישי 11.8

Le Havre נורמנדי, צרפת

שעות עגינה 07:00-20:00
שעות הסיור 09:00-17:00
עם בוקר נצא אל חופי הפלישה לנורמנדי. נחזור בזמן אל 6.6.44 D-day מבצע אוברלוד. ג’ונו, אומהה, סורד, יוטה וגולד, חופי ארומנש. נבקר בבית הקברות האמריקאי שדה ענק של כ 9,387 מצבות, צלבים ומגן דוד שמסודרות בשורות אינסופיות. נראה את הסרט ARROMANCHES 360 FILM במוזיאון הפלישה, מהטובים ביותר שמנציחים את היום הארוך ביותר. נבקר גם באתר ארומנש, ונצפה שרידי הארטילריה האימתנית שהקימו הנאצים במהלך ביצור החומה האטלנטית.
לאחר הסיור נחזור ללה הברה.

נורמנדי
הונפלור
ימים שבת 12.8

סאות'המפון - לונדון- ת"א

הספינה תעגון בשעה 06:00
האוטובוס יצא 08:30
לאחר הירידה מהספינה נצא לכיוון טירת ווינזדור, הטירה הגדולה ביותר בעולם, מעון רשמי ומועדף על המלכה. בד”כ המלכה שוהה בה מידי סופ”ש. הטירה משמשת כמקום אירוח רשמי של בית המלוכה לאירועים וטקסים. הטירה נבנתה במאה ה11 ע”י וויליאם הראשון. אגפים מסוימים הם הצצה, מסע בזמן אלף שנים אחורה, איך נראו החיים. אגפים אחרים מעוצבים בהשראת לואי ה14. נסייםאת הסיור בנמ”ת היתרו לקראת הטיסה חזרה לתל אביב.

טירת ווינזדור

על הספינה Regal Princess ריגל פרינסס

הספינה Regal Princess האלגנטית שייכת לחברת השייט פרינסס שהוכתרה כחברת השייט איכותית עם החוויה הגסטרונומית הטובה בעולם. האיזון המושלם שבין עיצוב מהגוני אופייני לעולם הים בעבר שעבר התאמה למודניזציה העכשוית. מסיפון הלידו בולט מעבר לקצה הספינה גשר עם רצפת זכוכית שקופה, חוויית ההליכה “מעל המים” Sea Walk ייחודית לספינה, לרחף מעל. הספינה מציעה מספר מתחמים מפנקים שכל אחד מיועד לאוירה אחרת. מתחם ניקוי הראש למבוגרים, פינות זולה באוירה של שלווה. ספא לוטוס מהטובים בעולם הים עם מגוון רחב של טיפולים (בתשלום) לגוף ולנפש. מועדון הכיף והבידור Skywalker פיוז’ן של סגנונות מכל רחבי העולם. האטריום המרכזי מעוצב בסגנון פיאצה איטלקית.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
חדר משחקים Majestic Princess
Majestic Princess

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסת בריטיש ללונדון מזוודה ומסים
  • אוטובוס צמוד בכל נקודת עגינה ובלונדון לביצוע הסיור
  • שייט 12 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • מסי נמל אויריים וימיים
  • כניסה ושייט לארמונות והמצודות כמפורט במסלול
  • לילה לפני המלון לינה במלון מרכזי בלונדון 4*

המחיר אינו כולל:

  • טיפים בשייט 16$ לכל אחד ללילה
  • ביטוחים והוצאות אישיות
  • טיפ למדריכה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים