מונה

קרוז בים האדריאטי והאגאי בפסח 9 לילות 10 ימים Koningsdam

Holland America Line - הולנד אמריקה | 10 ימים

קרוז בים האדריאטי והאגאי בפסח 9 לילות 10 ימים באוניה Koningsdam

קרוז בפסח לקרואטיה, מונטנגרו, יוון וסיציליה


תזמון השייט בפסח בים האדריאטי וההגאי כשהאביב בשיאו מעניק לחוויה מימד של פריחה. אחרי שהחורף הירווה את היבשה, והאביב באיבו. השייט עובר בין ערים, שהוטבעו בהם חותמם של האמפריות היווניות והרומיות והפכו לאוצרות אונסקו. ספקטרום רחב של ארכיטקטורה ים תיכונית במיטבה, רומנסי, נאו קלאסי, ברוק, רוקוקו ומודרני. פניני אירופה: קרואטיה, מונטנגרו, יוון וסיציליה. תמהיל מגוון של נופים ירוקים פורחים, חופים כחולים וצלולים, ערים עתיקות, מבצרים וארמונות החגיגה מושלמת עם התפריט הים תיכוני האוטנטי מהול ביין משובח.

למה דווקא איתנו?

  • מסלול חדש ומרתק בספינה מדהימה מהטובות והאיכותיות בים התיכון
  • מחיר אטרקטיבי- קנינו חדרים וטיסות מראש
  • שרות מקצועי מהמומחים לשייט
  • דואגים לכם מהתחלה ועד הסוף

מסלול ההפלגה

יום 1

שבת 20.4.19 ת"א –רומא

הפלגה 17:00

המראה מת”א – נחיתה בשד”ת ליאנורדו ברומא, לאחר הנחיתה סיור פנורמי של שעתיים ברומא בין הכיכרות במרכז העיר. הרנסאנס והברוק במיטבו כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות

לאחר הסיור העברה לנמל קליטה בנמל לקראת ההפלגה.

רומא איטליה
רומא
יום 2

ראשון 21.4.19 יום ים

יום קסום להינות ממנעמי הספינה. הספינה במתכונת פעילה הדגמות השפים של הספינה, הבריכה המחוממת, לאנג’ים עם מוזיקה ומגוון מופעים.

יום 3

שני 22.4.19 דוברובניק

09:00-22:00

דוברובניק עיר מהיפות באירופה. בדומה לציורו של בוטיצ’לי שעולה מן הים, נדמה והעיר עלתה כוונוס במלוא יופייה מהים. בירת הים האדריאטי, במרכזה עיר עתיקה ססגונית וציורית, מפרצי ים תורכיז הגובלים בצוקים. מסעדות עם מגוון מאכלי ים מגוונים. העגינה עם הספינה בנמל דוברובניק הוא מחוויית הקרוזים היפה ביותר באירופה הכניסה לנמל המבוצר בחומה שנמתחת לאורך קו החוף, קירות שגובהם 25 מ’ ועוביים מגיע עד ל 6 מ’  במקומות מסוימים. גם התנפצות הגלים שיני הזמן לא הצליחו לפגום ביופייה של החומה. ההליכה לאורכה של  הטיילת על החומה מהווה חווייה מרתקת הנלווית לביקור באי. במאות ה16 וה18 בעיר היה גטו יהודי שכיום משמש עדות לקהילה מפוארת מהעבר, רחוב היהודים מוביל אל בית הכנסת היהודי מהעתיקים באירופה. שמעוצב בסגנון ספרדי-מורי. סביב כיכר העיר המרכזית האטרקציות העיקריות כנסיית סנט בליז, הארמון, בית העירייה ותיאטרון העיר.

קרוז בים התיכון מזרח אל הים האדריאטי
קרוז בים האדריאטי והאגאי בפסח 9 לילות 10 ימים באוניה Koningsdam
יום 4

שלישי 23.4.19 קוטור מונטנגרו

08:00-17:00 ירידה בטנדרים

קוטור נמצאת במרכזו של מפרץ מעין פיורד קסום, השער לריביירה של מונטנגרו. קוטור הוכר כאתר מורשת עולמית של אונסקו. לשון ים התיכון השלוחה עמוק בלב היבשה מוקפת הרי קארסט. לאורך הפיורד עיירות ציורית ציוריות קסומות. העיר קסומה בסגנון ונציאני איטלקי עם השפעות ארכיטקטוניות. העיר מוקפת חומה ארוכה שנמתחת לאורך 5.5 ק”מ. המלצתנו לעלות לטירה תצפית מעל העיר מגבעה שלטת הנמצאת 1,000 מ’ מעל גובה הים שלמרגלותיכם פרוסה העיר. העיר העתיקה הקסומה השתמרה מימי הביניים ונחשבת ליפה באגן הים התיכון. בעיר העתיקה קתדרלות, מוזיאונים, ארמונות, שווקים וכיכרות. מחוץ לעיר ניתן לטייל בעיירה נייגושי המתהדרת בנשים המשופמות לובשות שחור, מקורו של השם הנסיך שנולד בעיר פטר נייגושי ששלט במונטינגרו והפרושטו המפורסם של העיר.

קוטור מונטנגרו
קרוז בריביירות מערב הים התיכון Majestic Princess
יום 5

רביעי 24.4.19 ספליט קרואטיה

08:00-23:00

ספליט העיר השנייה בגודלה בקרואטיה, עיר נופש תיירותית, בירת מחוז דלמטייה. העיר שוכנת במרכזו של חצי אי בים האדריאטי. תצפית על העיר והנמל נמצאת מערבית לעיר, גבעת מריאן.  גבעה מיוערת שהנוף ממנה מצדיק את העלייה, בגבעה נמצאת גם כנסיית סנט ניקולאס.

האטרקציה המרכזית של ספליט היא העיר העתיקה, שבמרכזה ארמון דיוקליטאונוס. הארמון קרוי על שם קיסר רומי שנולד בעיירה סמוכה – סלונה. הקומפלקס כולל ארמונות מתקופות שונות, נוסד במאה ה3 לספירה וכולל מבנים קיסריים מתקופות שונות. האדריכלות היא הלניסטית רומית. במתחם מצודה צבאית ששימשה את חיל המצב ששלט בעיר, קתדרלה ע”ש מרייה הקדושה ששימשה בעבר כמוזיליאות רומי. לצדו של הארמון טיילת רחבה שמשיקה לקו החוף. בספליט בית כנסת עתיק שנותר עדות לקהילה יהודית שרובה הושמד במלחמת העולם השנייה 1943.

יום 6

חמישי 25.4.19 קורקולה קרואטיה

08:00-16:00 ירידה בטנדרים.

האי השישי בגודלו בקרואטיה, אי השוכן מול קו החוף, ירוק ברובו. היוונים קראו לאי קורוקולה השחורה, הודות ליער הצפוף המכסה את רוב שטחו של האי. העיר המרכזית באי נקראת קורקולה שידועה כעיר הולדתו של מרקו פולו, ביתו משמש כמוזיאון למסעותיו. קורקולה נחשבת לפנינה קרואטית, נקראת “דוברובניק הקטנה”. העיר העתיקה מוקפת כרמים שהיינות נחשבים למשובחים במיוחד.  הטיילת של העיר נחשבת מהיפות בקרואטיה.

יום 7

שישי 26.4.19 קורפו Kerkira Nisos

09:00-18:00
אי מהיפים ביותר בים ההגאי. אי שחופיו הם מי ים כחולים צלולים כבדולח שלמרגלותיהם יערות שביניהם חבויים כפרים ציוריים. באי חבויים אבני דרך הסטוריות מהשלטון הבריטי, עם השפעות וונציאניות איטלקיות. נופיו שמשו השראה ליצירותיו של שייקספיר. קרקירה, העיר המרכזית של האי, במרכזה עיר עתיקה קסומה, המשתרעת בין שתי מצודות עתיקות, רובע ונציאני, הוכרה כאתר מורשת עולמי של אונסקו. זה המקום האידיאלי פשוט ללכת לאיבוד בין הסמטאות בין חצרות ציוריות, טברנות, כנסיות (מעל 30 כנסיות), חנויות ומסעדות. ליד החוף אי קטן שמופרד באמצעות תעלה ומחובר באמצעות גשר. על האי נמצאת מצודה ונציאנית.

קורפו
יום 8

שבת 27.4.19 קתניה סיציליה

11:00-23:00

האטרקציה המרכזית למבקרים בקתניה הוא הר הגעש הפעיל אתנה, הר הגעש השני בגובהו בעולם והגדול ביותר באירופה. העיר קתניה שלמרגלותיו ידעה בעברה הרס מהתפרצויותיו של ההר ושוקמה שוב. בהר 16 לועים פעילים שהביקור בהם עוצר נשימה לאמתנותו של הטבע. בעיר עצמה הרחוב המרכזי והאלגנטי via Ethna ההליכה לאורכו בין ככרות קסומות שבמרכזה כיכר הדואומו, בנויה בסגנון בארוקי, במרכז הכיכר פסל פיל בנוי מלבה. לצדה של הכיכר הקתדרלה המרשימה סיינט אגאתה. לאורך הרחוב חנויות קסומות בתי קפה ומסעדות שפשוט כיף לטייל בהם. בעיר מבצר מרשים מוקף ב4 צריחים, מבנה מימי הביניים מתחילת המאה ה13. למרגלות האקרופוליס תיאטרון רומי מהמאה השנייה.

פלרמו קתדרלה
יום 9

ראשון 28.4.19 יום ים

יום אידיאלי למנוחה ורוגע למלא את המצברים הנאה מכל נפלאות הספינה.

יום 10

שני 29.4.19 צ'יביטבקיה רומא-ת"א

07:00

הגעה לנמל צ’יביטבקיה, עיר הנמל הסמוכה לרומא, לאחר הירידה מהספינה העברה לשד”ת טיסה חזרה.

על הספינה Koningsdam המלכותית

העוצמה של הספינה החדשה, שהצטרפה אל הצי המפואר. הספינה שייכת לסדרת היוקרה, במרכזה חלל אטריום מפואר, בסגנון קלאסי מסורתי. טכנולוגית הספינה מאובזרת במערכות המתקדמות ביותר בעולם לניווט ובטיחות. המוטו של הספינה הוא עולם המוזיקה עם אלמנטים ארכיטקטונים ומיצגים אומנותיים מעולם המוזיקה. הספינה מהווה מוזיאון צף של אומנים הולנדיים. הקווים בעיצוב הספינה הם מעוקלים בכדי ליצור זרימה עיצוב הפנים משדר הרמוניה, יחסי גומלין של טכנולוגיה, ואלגנטיות. נוסעי הספינה הם אנשים שמחפשים מעטפת של יוקרה, שהגיעו לגיל שאפשר להינות ממגוון הגירויים שהספינה מציעה. הספינה בנויה לשיוט באיזורים קרים. סיפון לידו של הבריכות מקורה בכיפת זכוכית המאפשרת להשתכשך בבריכה או לצפות בסרטים בכל מזג אויר.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
koningsdam Holland America Line
קרוז לפיורדים - koningsdam holland america

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה ישירה סדירה הלו"ש לרומא
  • סיור מודרך פנורמי של כיכרות רומא בהגעה
  • העברות משד"ת לנמל הלו"ש
  • שייט 9 לילות קסום פנסיון מלא +
  • מסי נמל ימיים ואויריים

המחיר אינו כולל

  • טיפים בספינה 14$ ליום לנוסע
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוחים
  • הוצאות אשיות

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים