מונה

קרוז לאיים הקנריים קרנבל אביבי באיים ל-12 לילות ו13יום באונייה NCL Spirit

Norwegian Cruise Line NCL - נורוויג'ן קרוז ליין | 12 יום

קרנבל סנטה קרוס דה טנריפה

קרוז לאיים הקנריים בחודשי החורף


בריחה אל יעד קיצי שהאקלים בו נוח בכל השנה. גולת הכותר של חודשי החורף הוא הקרנבל של טנריף ידוע בעולם כקרנבל השני ביופיו (אחרי ריו דה ז'נרו).
הקרנבל של טנריף נחשב לחוויה סוחפת במיוחד שכל האירועים בו הם חוויה שממגנטת אליה את כל מי שרוצה לקחת חלק בחגיגה.
התהלוכות פתוחות לקהל והתפאורה הצבעונית מרהיבה ביופייה. התהלוכות ברחובות שלובשים חג אינם נגמרות, דוכני מזון עם מאכלים חגיגיים, תהלוכות סוסים, תחרויות תחפושות ותלבושות ססגוניות גרנדיוזיות.

 

למה דווקא איתנו?

  • באביב תזמון מושלם, ואידיאלי
  • מחירים אטרקטיביים,
  • גב של חברת תיירות מובילה
  • שירות מקצועי מכרישים בים השייט

מסלול ההפלגה

ימים מוצאש 23.2

ת"א ברצלונה

המראה מת”א בשעה 21:00 טיסת לברצלונה ישירה. לאחר הנחיתה העברה לבית מלון ללינה

ימים 24.2

ברצלונה

בשעות הצהרים העברה מהמלון לנמל ממנו תצא ההפלגה.
קליטה והתאקלמות בספינה, ניתן לרדת לביקור קצר קרוב בעיר ולחזור לספינה עד לשעת תרגול החירום.

ימים 25.2

יום ים

לרשותכם יום בו הספינה במצב שיוט להינות ממגוון הפעילויות בספינה. הספינה ביום זה במתכונת תוססת של הדגמות גסטרונומיות, מופעי בידור ומתקני הספורט.

ימים 26.2.19

קזבלנקה מרוקו

07:00-18:00

הספינה תעגון בנמל קזבלנקה, לאחר הסדרת אשרת הכניסה (ויזה), נארגן יום סיור מודרך שיכלול סיור פנורמי בקזבלנקה ונסיעה לרבאט בירתה של מרוקו. הסיור יכלול ביקור במוזיליאום ע”ש מוחמד החמישי ומסגד חסן עם המינרט המפורסם והאולמות התחתונים, ארמון המלך, המדינה העיר העתיקה בסגנון אנדלוסי עם השווקים הססגוניים והעיר החדשה שמעבר לשדרה חסן השני. נאכל צהריים במסעדה מקומית (כלול) ובשעות אחה”צ חזרה לקזבלנקה לספינה.

ימים 27.2.19

יום ים

יום מושלם למנוחה לגוף ולנפש. בספינה ספא (כניסה בתשלום), מומלץ להירגע בספא ולהתמכר לבריכות ההידותראפיות והסאונה.

ימים 28.2.19

ארסיפה לנזרוטה ספרד Arrecife

08:00-18:00

אביב נצחי באי לנזרוטה, אי געשי שרוב אדמתו השחורה מקורה בלבה פליטה של לא פחות מ 300 הרי הגעש שרובם כבויים הפזורים באי התפרצות אחרונה לפני כמעט 200 שנים. האי מוקף שונית וים תכול עמוק. האי הוא המקום היחידי על פני כדור הארץ שמזכיר את פני הירח. ארסיפה העיר הבירה של האי, קו העיר נשלט ע”י מלון Gran hotel המלון הגבוה באי. האטרקציה המרכזי באי זאת הטיילת שהחול בה יובא במיוחד ממדבר הסהרה. בקצה הטיילת גשר לאס בולאס שמחבר את העיר למצודת סן גבריאל. מצדה השני של הטיילת מבצר סן חוזה.

מחוץ לאי מומלץ לבקר בשמורת הטבע של הר הגעש טימנפאייה, הנוף וולקני מרשים, ארץ הרי האש, אדים שפורצים ממעמקי האדמה וריח גופרית יקבלו את פניכם. עובדי השמורה שופכים דליי מים על סלעי מגמה החבויים במעמקי האדמה וההתפרצות של הקיטור מרהיבה. ארוחה של בשר הנצלה ע”י החום ממעמקי האדמה חוויה קולינארית מיוחדת.

ימים 1.3.19

לאס פאלמס גראן קנרייה

08:00-18:00

לאס פאלמס, העיר הגדולה ביותר באיים הקנאריים, עיר תוססת קוסמופוליטית. במרכז העיר שולטת בקו הרקיע הקתדרלה סנטה אנה המרשימה. העיר היא מרכז הבליינות של האיים, מסעדות טאפסים, חנויות גן עדן לשופינג Las Arenas, בתי קפה, מועדונים וברים. האטרקציה העיקרית היא לשבת ברצועת החוף של האי Las Canteras, ולתת לשמש להפיח בכם חיים עם אויר צלול. במרחק נסיעה קצר מהעיר נמצאת טריאנה, עיר קנארית טיפוסית עם מבנים קסומים שווקים צבעוניים, מדרחובים. העיר טריאנה היא עיר שטביעות אצבעותיו של קולומבוס, שעצר בה בדרך לגללוי אמריקה ניכרות בה בכל פינה, מוזיאון, כנסיות.

ימים 2.3.19

סנטה קרוז טנריף

גולת הכותרת של השייט, העגינה בעיר המרכזית של טנריף-סנטה קרוז. הקרנבל של טנריף ידוע בעולם כקרנבל השני ביופיו (אחרי ריו דה ז’נרו). הקרנבל של טנריף נחשב לחווייה סוחפת במיוחד שכל האירועים בו הם חוויה שממגנטת אליה את כל מי שרוצה לקחת חלק. התהלוכות פתוחות לקהל והתפאורה הצבעונית מרהיבה ביופייה. התהלוכות ברחובות שלובשים חג אינם נגמרות, דוכני מזון עם מאכלים חגיגיים, תהלוכות סוסים, תחרויות תחפושות ותלבושות ססגוניות גרנדיוזיות.

קרנבל סנטה קרוס דה טנריפה
קרנבל סנטה קרוס דה טנריפה
ימים 3.3.19

פונשאל פורטוגל

08:00-16:00

פיונשאל העיר המרכזית והתיירותית של איי מדירה, ארכיפלג של איים באוקיאנוס אטלנטי מול חופי אפריקה. האי מדירה, הוא ההקבלה האירופאית לאיי הוואי הרים געשיים, צוקים יפהייפים הנישאים מעל קו החוף . האטרקציות המומלצות בפונשאל הטיילת לאורך החוף שיוצאת מהנמל, הגנים הבוטאניים. לחובבי החוויות המיוחדות, גלישה במזחלת העשויה בדומה לסל ממורדות ההר על ידי מובילים בלבוש מסורתי ייחודי.

ימים 4.3.19

יום ים

יום כיפי כמו שרק הספינה יכולה לפנק.

ימים 5.3.19

מלגה, ספרד

07:00-17:00

מלאגה, בירת אנדלוסייה, עיר הולדתו של פיקאסו, עיר שמזג האויר בה בחורף אביבי 20 מעלות בממוצע. עיר תיירותית קסומה. העיר שוכנת על חופי קוסטה דל סול מוקד נופש אירופאי. במרכזה של מלגה הקתדרלה הגידמת, סמל ההיכר של העיר, שהצריח שלה מעולם לא הושלמה בנייתו. האלכזבה המצודה העתיקה של העיר מהמאה ה11 שנבנתה בתקופה המוסלמית מורית. הרחוב המרכזי לריוס, לאורכו חנויות, מסעדות, בתי קפה ובקצהו כיכר החוקה היפה. מחוץ לעיר טורמולינוס, עיירת דייגים קסומה ויפה במיוחד.

קרוזים בפסח
ימים 6.3.19

אליקנטה ספרד

08:00-15:00

עיר האורות, שעיקרה בירת הנופש של חופי קוסטה בלנקה. המרינה, של העיר מעגן של יאכטות וסירות דייגים גובלת בטיילת קסומה שנקראת בנקנטי. על גבעה שלטת נמצאת מצודה סנטה ברברה, מתקופת ימי הביניים, עם השפעות מוסלמיות. התצפית ממרומי המצודה עוצר נשימה, מרהיב ביופיו. אקספלנדה דה אספנייה, מדרחוב מרוצף באבנים צבעוניות חלוקות, מחבר בין המרינה לעיר העתיקה, מקום שכיף ללכת בו לאיבוד בין הסמטאות, כפר במרכז הכרך. העיר העתיקה שוכנת למרגלות המצודה מאופיינת במרפסות עם פרחים מרהיבים. החוויה אינה שלמה ללא הפסקה בניחותא בבית קפה מקומי. רצועת החוף הקסומה של אליקנטה Playa del Postiguet מובילה אל הבזיליקה סנטה מרייה.

ימים 7.3.19

ברצלונה-ת"א

07:00

בשעות הבוקר הספינה תעגון במל ברצלונה. לרשותכם יום גדוש בעיר עם סיור מודרך בעברית בין אתרי העיר המרכזיים. האתרים החשובים בברצלונה הם: הקתדרלה לה סרגלדה לה פמילייה פאר היצירה של אנטוניו גאודי. סיור ברובע הגותי העתיק בין סמטאות ציוריות וקתדרלה מרשימה. או לאורך שדרת הראמבלס והשוק המפורסם לה בוקרייה שהשפע בו של פירות, ירקות, דגים, בשר או מתוקים כמעט ואינו נגמר. מפלאצה קטלוניה יוצאת השדרה המפורסמת פסאו דה גראסייה שדרת קניות נוצצת עם המותגים היוקרתיים בעולם. האטרקציות הנוספות הם פארק הסיטדלה ובו גן חיות אגם שער ניצחון מרשים. בשעה 20:30 הסיור יסתיים בשד”ת לקראת טיסה חזרה.

על הספינה NCL Spirit ההשראה לים

הספינה NCL Spirit היתה שיכת בעברה לחברת הקרוזים Star שבסיסה בהונג קונג. העיצוב עם אלמנטים מהמזרח הרחוק. וואזות עתיקות, דמויות חימר כדוגמת הטארה קוטה, תלבושות סמוראים. ספינה שהדגש בה הוא שירות ברמה המפנקת ביותר. התפאורה העיצוב הכללי ספון בעץ, מעליות שקופות, מזרקת מים באטריום המרכזי.
הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט Norwegian Cruise Line
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
Norwegian Spirit
Norwegian Spirit

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • קרוז מרהיב 11 לילות 12 יום; על בסיס פנסיון מלא
  • 2 העברות. שד"ת-נמל; נמל-שד"ת
  • יום מלא סיור מודרך בעברית ביום האחרון בברצלונה
  • מסי נמל אויריים וימיים.
  • אשרת כניסה למרוקו +יום סיור הכולל את רבאט
  • לילה לפני ההפלגה במלון 4* מרכזי

המחיר אינו כולל

  • סיורי חוף (מלבד מרוקו)
  • טיפים בספינה 14.5$ לאדם ליום
  • ביטוח והוצאות אישיות

הערות

  • • המסלול עלול להשתנות בהתאם למזג אויר והחלטות חברת השייט

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים