מונה

קרוז לאיים הבריטיים סקוטלנד ואיסלנד Meraviglia

MSC - אמ אס סי | 12 יום

קרוז לאיים הבריטיים - גייזר בלו פול איסלנד

שייט לאיים הבריטיים בספינה הפאר MSC Meraviglia


הפלגה ייחודית בלעדית למונה קרוז הכוללת את האיים הבריטים ואיסלנד, בתזמון המושלם בשנה. תופעת שמש חצות השמש אינה שוקעת- לילה לבן.
השייט בין ערים, מפרץ קווינספרי שליד אדינבורג המרתקת, קירקוול –ממלכת סקוטלנג העתיקה, איסלנד ארץ הקרח והאש שהטיול בה מדמה כוכב לכת שונה עם תופעות טבע ייחודיות ונופי טבע בראשית באווירה קסומה ורגועה. הרי געש פעילים, מפלי מים, גייזרים וקרחונים.


הכנסו להפלגה נוספת של קרוז לאיים הבריטיים

הכנסו לחיפוש אחר הפלגות נופש אחרות שיתאימו לכם.


 

למה דווקא איתנו?

  • המחירים האטרקטיבים ביותר
  • ייעוץ וצוות מקצועי
  • מסלול מרתק עם ספינה מהממת

מסלול ההפלגה

ימים 1 24.6

ת"א -המבורג

טיסה עם בוקר מת”א דרך פרנקפורט להמבורג. לאחר הנחיתה העברה לנמל. קליטה בנמל לקראת השייט check in לרשותכם זמן פנוי להנות מהספינה היפה והגדולה ביותר המשייטת במסלול זה.

הפלגה 20:00

ימים 2 24.6

יום ים

לרשותכם יום מלא באתגרים והפתעות. בחרתם בספינה הכי גדולה של MSC בפרט ובאיזור השיוט בכלל. תשמחו לגלות עשרות אטרקציות, פעילויות ומקומות להירגע בספינה.

ימים 3 26.6

South Queensferry אדינבורו אנגליה

07:00-17:00

ברוכים הבאים לסקוטלנד, אדינבורו נחשבת בירת האוטונומיה של סקוטלנד בממלכה המאוחדת, מקום מושבו של הפרלמנט. נחשבת מהעירים היפות בתבל, הוכרה ע”י אונסקו כעיר מורשת כלל עולמית. הספינה תעגון בנמל Queensferry שנמצא במרחק 40 דקות נסיעה מאדינבורו. העיר אדינבורו נחלקת ל 2 העיר העתיקה והעיר החדשה והייחוד של העירהוא הניגודיות שבין ישן לחדש. העיר הישנה נחצית ע”י הרחוב המרכזי The Royal Mile ממנו יוצאים רחובות קטנים וסמטאות, פסגת החוויה פשוט לתת לרגליים להוביל אותכם בין הסמטאות הקסומות. בקצה העיר העתיקה, הטירה- המצודה השולטת על קו הרקיע של העיר שהביקור והתצפית בה מומלצים, אם היגעתם ביום רביעי או שבת זכיתם, במקום מתקיים מצעד עם תזמורת צבאית ותלבושות מהעת העתיקה ססגוניות. סביב המצודה טיילת עם נוף שולט על העיר. בכניסה לטירה באר המכשפות שבו הועלו על המוקד בעבר יותר מ 300 מכשפות.בקצה השני של הרחוב מצוי ארמון Holyrood, המעון הרשמי של מלכת בריטניה בעת שהותה בסקוטלנד. הארמון נבנה במאה ה- 16 ובו נישאה המלכה מרי. בארמון מצויים החדרים המלכותיים, שמורים, עם ריהוט אוטנטי. קתדרלה סנט גיילס.

 

 

 

קרוז לאיים הבריטיים - טירת סטירלינג
אדינבורג
ימים 4 27.6

Kirkwall אנגליה איי אורקני

08:00-17:00

איי אורקני הם מקבץ של 70 איים, במרכזם העיר קירקוויל בקצה הצפוני של סקוטלנד, עיר סקנדינבית טיפוסית. קו החוף של האיים מוגן ברצף של סלעים עצומים הניצבים כחומה, המפורסם מהם נקרא “איש הים מהוי” Old Man of Hoy שגובהו 137 מ’ ונחשב לעמוד האבן המפורסם בבריטניה. האתרים בהם מומלץ לבקר: טבעת ברודגאר המפורסמת, נמצאת באי המרכזי, אחרון המונומנטים מהתקופה הנאוליטית. כשעומדים במרכז המעגל אתם מוקפים 27 עמודי סלע שסדורים במרחק שווה, כיום נותרו 27 עמודים במקור היו 60 עמודים ומסביבן, נחפרה בסלע תעלה. התאריך של האתר משנת 2,500 לפני הספירה. קתדרלת מגנוס הקדוש, שנחשבת לאחת היפות בסקוטלנד. הכפר Skara Brae מתקופת האבן. הכפר נבנה מלוחות אבן שטוחים מתחת פני הקרקע עם תעלות מקשרות והתגלה בשנת 1,850. הריהוט בבתים בנויים מאבן, מיטות, שידות, ארונות, מטבח, כלים. הביקור בכפר הוא מסע אחורה בזמן אל תקופת האבן לעידן בו ליקטו ודגו, שרידי עצמות הדגים והליוויתנים הם העדות לכך. אתר נוסף הוא מייס האוו  Maes Howe אתר קבורה, שנבנה לפני 4,000 שנה, עוד לפני הפירמידות. קרני השמש חודרים לקבר ביום הקצר ביותר בשנה.

 

ימים 5 28.6

יום ים

היום מומלץ לפינוק, בספינה ספא מפואר ומאובזר עם בריכות הידרותראפיות, ג’קוזי, סאונה, חמאם. מומלץ לתת לגוף ולנפש מרגוע. לרשותכם אפשרות להשתכשך בבריכה המקורה המחוממת, או להירגע לצדה.

ימים 6 29.6

ריקוויק איסלנד

08:00-18:00

ריקואוויק העיר הצפונית ביותר בירת איסלנד. פירוש השם באיסלנדית עתיקה מפרץ מלא עשן. מקור השם המגייזר העתיק שמצא ראשון המתיישבים באיסלנד בשנת 874. המבנה המפורסם ביותר בעיר הוא כנסיית Hallgrmskirkja המבנה המרשים מתנשא לגובה 75 מ’, מעוצב כמעבורת חלל הניצבת לפני שיגור. מעלית פנימית תיקח אתכם לקומה ה8 ממנה נשקף נוף העיר. נקודת תצפית נוספת על העיר ה”פנינה” Perlan על גבעת אסיקיוהלירי, כיפה ענקית עם מליוני ליטרים של מים חמים המאוכסנים בשישה מיכלי ענק ומזרימים מים חמים בצנרת תת קרקעית אל בתי העיר לחימום. במרכזה של קומת הקרקע גייזר מלאכותי המתפרץ מידי מספר דקות. אתר נוסף מומלץ הוא אגם Tjornin במרכז העיר.

 

איסלנד מפלי גולפוס - קרוז לאיים הבריטיים
איסלנד - קרוז לאיים הבריטיים
ימים 7 30.6

Isafjordur איסלנד

07:00-19:00

איספיורדור (Ísafjörður) היא העיר המרכזית של הפיורדים המערביים. הנופים המקיפים את העיר הם הפיורדים שלחקם מושלגים. העיר היתה ביתם של ספנים, יורדי ים ודייגים שגם כיום העיסוק העיקרי של התושבים.

 

האתרים המומלצים לביקור מרכז העיר העתיק במרחק הליכה מהנמל. הביקור בחלק זה של העיר בעיקרו לשוטט בחובות הצרים ולהתרשם מהאוירה המיוחדת של המקום. בתי קפה, חנויות ומסעדות.

מוזיאון הימי – The Westfjords Maritime Museum

המוזיאון נמצא קרוב לנמל, במבנה שנבנה במאה ה18 אחד מארבעת המבנים העתיקים באיסלנד. המוזיאון מתאר את ההיסטוריה הימית של העיר והדייגים.

Jónsgardur “הגן של יון” 

פארק קטן הנמצא ליד “בית החולים הישן”, האטרקציה העיקרית במקום היא קשת עשויה מזיפה של לוויתן.

שייט קיאקים

חתירה בקיאק בפיורד זוהי חוייה במאפיינת את איסרפיורד. מבט מרתק על הפיורדים ההרים הנישאים מסביב, כלבי ים ועולם ימי חי ומלהטט.

גייזר סטרוקור באיסלנד - קרוז לאיים הבריטיים
ימים 8 1.7

Akureyri אקוריירי איסלנד

07:00-17:00

בירת צפון איסלנד והעיר השנייה בגודלה באיסלנד. נמל הטבעי של הפיורד הפך את אקוריירי לנקודת מסחר של סוחרים דנים, שייבאו לדנמרק צמר ובשר מהחוות שבעמקים הפוריים של מחוז אייאפיורד’ור.

הביקור במרכז העתיק של העיר מומלץ. בתי קפה מוזיאונים ואוירה. האתרים המומלצים לביקור:  כנסיית אקוריירי (Akureyrarkirkja), מבנה מרשים עם שני צריחים שהבונוס הנוף הנשקף ממרומי הגבעה. הגן הבוטני – Lystigarðurinn á Akureyri מעל 6000 צמחים שמקורם מחוץ לאיסלנד. אם חלמתם על ספא טוב והשתכשכות בבריכה תרמלית באקוריירי בריכת שחיה גיאורתמית בילוי של תושבי העיר והתיירים. המתחם כולל מגשלות מים, בריכות שחיה מחוממות פתוחות ומקורות, בריכות חמות של מים גיאותרמיים. מוזיאון התעופה של איסלנד – Flugsafn Íslands מציג את הסטוריית התעופה עם מטוסים ישנים ואביזרי תעופה.

בקרבת העיר פיורדים מרהיבים.

 

ימים 9 2.7

יום ים

יום קסום להינות ממגוון ההופעות וההדגמות בספינה. צוות הבידור יצא מגדרו עם הפקות מקור וברודווי להנעים את זמנכם.

ימים 10 3.7

Invergordon סקוטלנד

13:00-20:00

היגעתם לסקוטלנד ארץ הטירות האגדות והנופים. אתרים מומלצים לביקור הם: הטירה המפורסמת Dunrobin Castle טירה מרשימה קסומה ביופייה, יסודותיה מימי הביניים והמבנה העיקרי התווסף ע”י סר צ’לס ברי בשנים 1835-1850 מומלץ ביקור בתוך הטירה והגנים.

צפונית לנמל העגינה כחצי שעת נסיעה נמצאת קתדרלה Dornoch הכנסייה הראשית של סקוטלנד, יסודותיה מתוארכים למאה ה13. משם מומלץ לא לפספס צפייה בדגי הסולומון הקופצים במעלה Shinn Falls מפלי שיין.

במרחק שעת נסיעה דרומית ל Invergordon נמצא אגם נס או במינוח המוקר יותר Loch Ness. במעמקי אגם נס שוכנת האגדה המפלצת מלוך נס. שייט לאורך האגם מומלץ. לצדו של האדם מצויים שרידיה של  וטירת Urquhart Castle מחוץ לעיר שרידיה מהמאה ה13.

סקוטלנד - קרוז לאיים הבריטיים
סקוטלנד קרוזים לאיים הבריטיים
ימים 11 4.7

יום ים

ימים 12 5.7

המבורג -ת"א

06:00 הספינה תעגון בנמל המבורג. לאחר הירידה מהספינה העברה לשד”ת משם נמריא דרך מינכן חזרה לת”א.

על הספינה MSC Meraviglia מרביליה – ספינת הפאר והפלא

הספינה החדשה שההשקה שלה יוני 2017 של חברת השייט MSC Cruises ועתידה להיות הספינה המפוארת ביותר שתשייט בים התיכון בשנת 2017. הספינה, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, מדרחוב באורך 96 מ’ עם תקרה שכולה מסך LED שמדמה שמים זרועי כוכבים, זיקוקים, או ים עם זריחות ושקיעות. הספינה היחידה שמופע הקרקס המפורסם בעולם Cirque de Soleil יתארח על הספינה החל מיולי 2017.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
פסח בים התיכון מברצלונה בספינה החדשה Meraviglia
על סיפון המראווילייה המדהימה

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסות לופטהנזה סדירות עם קונקשיין להמבורג
  • שייט 11 לילות על בסיס פנסיון מלא +
  • העברות שד"ת-נמל-שד"ת
  • מסי נמל אויריים וימיים

המחיר אינו כולל

  • טיפים בשייט 10 יורו לנוסע ליום
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • ביטוח
  • הוצאות אשיות בהפלגה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים