מונה

קרוז מאורגן 11 יום בים הבלטי אוצרות אונסקו מקופנהגן בספינהNCL Getaway

Norwegian Cruise Line NCL - נורוויג'ן קרוז ליין | 11 יום

שייט לים הבלטי

קרוז מאורגן בים הבלטי בין בירות אונסקו בקיץ 11 יום


שייט בין המדינות : דנמרק, גרמניה, אסטוניה, שבדיה, רוסיה ופינלנד.

ברוכים הבאים לאחד ממסלולי הקרוזים הפופולריים והמבוקשים ביותר: קרוז בין הבירות הבלטיות.

הבירות שהוכרו כאוצרות תרבותיים של אונסקו.

מסלול השייט והיעדים בו נדרשים הדרכה בקונספט של מאורגן. יעדים בהם להסברים ולידע המדריך יש ערך מוסף שמשדרג את הנסיעה משמעותית.

היהלום של המסלול סנט פטרסבורג, בירתה של רוסיה הצארית, עיר של תרבות, ארמונות, מוזיאונים ובעיקר היסטוריה מרתקת מתקופת הצארים והמצור הגדול במלחמת העולם השנייה.

הספינה Getaway היא הספינה הגדולה ביותר שמשייטת במסלול, ומהמפוארות ביותר עם מגוון אטרקציות למבוגרים וגם לילדים.

 

יציאה מנמל מקופנהגן דנמרק

הכנסו למגוון נוסף של קרוזים בים הבלטי.

הכנסו לחיפוש אחר הפלגות נופש אחרות שיתאימו לכם.

 

 

למה דווקא איתנו?

  • רק 150$ דמי ביטול לנוסע עד 75 יום לפני השייט. כל תשלום מעבר לכך יוחזר תוך 30 יום.
  • הפלגה בטוחה תחת נהלים קפדניים ומוכנות לכל תרחיש של קורונה
  • בית מלון מדרגת תיירות טובה בקופנהגן לפני השייט
  • סיור מרתק בסנט פטרסבורג - כולל כניסה להרמיטאז', מבצר פול ופטר, ארמון הקיץ פטרהוף, ושייט תעלות מרהיב בעיר.
  • בשטוקהולם שבדיה -כניסה לאולם בית העירייה היכן שנערך טכס חלוקת פרסי נובל
  • מלווה ישראלי צמוד מקצועי להדרכה לאורך כל הנסיעה
  • סיורים מודרכים עם אוטובוס בכל נמל עגינה
  • ליווי וייעוץ בכל הבירוקרטיה הכרוכה בנסיעות בצל הקורונה.

מסלול ההפלגה

ימים יום 1

ת"א- קופנהגן

נמריא מתל אביב אל קופנהגן עם קונקשיין קצר דרך יעד שלישי באירופה. (וינה, או פרנקפורט, או ציריך).

קופנהגן בירת ממלכת דנמרק היא מהערים הקסומות והציוריות של סקנדינביה. יש בה בקופנהגן מעט מערים אחרות באירופה, קצת מונציה, קצת מאמסטרדאם והרבה ממנה מהנופך הייחודי שלה.

בערב לאחר התארגנות במלון, נצא רגלית לסיור קצר בעיר לספוג מעט מהקסם.

שייט לים הבלטי בירות באלטיות אוצרות של אונסקו
קרוז מדנמרק בירות באלטיות
ימים יום 2

קופנהגן - הפלגה

הספינה Norwegian Getaway תפליג בשעה 17:00.

לאחר ארוחת בוקר נצא לסיור מודרך שיארך כ 4 שעות עם המדריך בעיר קופנהגן.

נלך לאורכו של המדרחוב הארוך בעולם סטראט, ל קו החוף של העיר נמצא פסל הברונזה המפורסם בעולם סימן ההיכר של העיר ‘בת הים הקטנה’. במרכז העיר כיכר העירייה ובית העירייה שסביבם מזרקות ופסלים שמאפיינים את העיר. בית המלוכה של דנמרק נחשב לאחת מהשושלות העתיקות בעולם ומרכזו בארמון Amalienborg Palace נבקר בחצר חזית הארמון שם אולי נתזמן את החלפת המשמרות (בהתאם ללו”ז). נראה את כנסיית גרונדטוויג .

בשעה 13:00 נגיע אל טרמינל ההפלגות בקופנהגן לקראת הליך הקליטה בספינה.  בידוק check in ועלייה לספינה, ניתן לאכול צהרים ולהינות ממנעמי הספינה.

.

קרוז מאורגן בים הבלטי
NCL Getaway
ימים יום 3

עגינה בוורנמונדה טיול לרוסטוק- גרמניה

07:00-22:00 שעות עגינה

09:00-14:00 סיור מודרך עם אוטובוס

עם בוקר נצא לסיור מודרך בערי הנמל הקסומות רוסטוק וורנמונדה בגרמניה.

רוסטוק עיר עתיקה מוקפת חומה עתיקה. בחומה שני שערים עיקריים משנת 1260 והשני משנת 1400. נתחיל משער קרופלינטור ממנו מתחיל המרחוב קרופלינר עד לנואר מרקט השוק החדש. לאורכו של המדרחוב בתים היסטוריים עם אריכטקטורה ייחודית רחוב השופינג עם עשרות חנויות, בתי כלבו.  נמשיך עד לכיכר האוניברסיטה שם נמצאת המזרקה המפורסמת “מזרקת האושר”, הדמויות במזרקה יעוררו את הדמיון. נמשיך אל כנסיית סנט מרי ששוחזרה לאחר שנהרסה כליל במלחמת העולם השנייה. הציורים שמעטרים את המזבח והויטראז’ של יום הדין מרהיבים ביופיים. נסיים בביקור בכיכר השוק החדש ובית העירייה.

נחזור אל וורנמונדה ותעלותיה המרהיבות ומשם לספינה לצהרים.

ימים יום 4

יום ים

יום בכיף בספינה הענקית עם מגוון פעילויות בידוריות של הצוות. מומלץ להתפנק משירותי הספינה.

קרוזים לזוגות
ימים יום 5

טאלין, אסטוניה

שעות העגינה של הספינה 08:00-17:00

.סיור מודרך  08:30-14:00 עם אוטובוס

לאחר ארוחת בוקר נצא לסיור מודרך בטאלין משולב עם אוטובוס ורגלי בעיר העתיקה.

טאלין, בירת אסטוניה, העיר המרכזית, מהערים המשומרות ביותר באירופה מתקופת ימי הביניים. העיר שומרה ע”י אונסקו כמרכז מורשת עולמי. העיר העתיקה שוחזרה ושומרה, העיר מוקפת חומה שאורכה כ 4 ק”מ, עם 26 מגדלי שמירה עתיקים וצריחים. רחובות העיר העתיקה מרוצפים חלוקי אבן בזלת, בתים קטנים צבעוניים עם גגות אדומים וסמטאות עם בתי קפה וחנויות ציוריות קטנות. נבקר באתריה המרכזיים: בית העיריה, אריכטקטורה בסגנון גותי מהמאה ה13, עם צריח מתומן. בית המרקחת העתיק באירופה. נראה את הכנסייה המיוחדת סנט אולב, שבעברה לפני שנפגעה מפגעי מזג האויר היתה הכבוהה ביותר באירופה. מאחורי סיפור בניית הכנסייה מסתתרת אגדה בסגנון “עוץ לי גוץ לי”, עם סיומת טראגית. מצודת טומפיאה העתיקה מהמאה ה13 מתנשאת לגובה 50 מ’ מעל מפלס המים ומשמשת כיום כמעונו של הפרלמנט. בעיר שרידים מימי הקומוניזם כנסיית אלכסנדר נייבסקי שנבנתה סמוך למצודה על גבעת טומפיאה.

 

ימים יום 6

סנט פטרסבורג

עגינת הספינה משעה 07:00

בכל יום יתקיים סיור מודרך הכולל מדריך מקומי (אנגלית) שימשך 7 שעות 09:30-16:30.

ביום הראשון לביקור בסנט פטרסבורג נצטרך בבוקר לרדת מהספינה בשעה 08:30 לאחר ארוחת בוקר עם הדרכונים לבידוק גבולות.

ללא ספק גולת הכותרת של מסלול ההפלגה היא העגינה ליומיים בסנט פטרסבורג. מהערים היפות באירופה ובעולם עם מוטיבים ממיטב הפאר של אירופה ניאו קלאסי ובארוקי בהשראת אדריכלים איטלקיים. נבנתה ע”י פטר הגדול על ביצות בעברה נקראה פטרוגארד. לנינגרד שימשה כבירת השושלת הצארית במשך 200 שנים. העיר בנויה על 42 איים בשפך של נהר הנייבה, ולכן נקראת גם וונציה של הצפון. העיר מרושתת תעלות וגשרים. כיום סנט פטרסבורג בעברה נקראה סנקט פטרבסורג, היא העיר השנייה בגודלה בברית המועצות. יופייה של העיר שימש כהשראה לנובלות של דוסטוייבסקי מחד, ולתורתו של לנין מנגד.

את היום הראשון נקדיש לביקור באתרים:

מצודת פול ופטר הממוקמת על אי הארנבים. המצודה נבנתה בתחילת המאה ה18 והקתדרלה הפרובוסלבית בתקופת הצר פיוטר הגדול. בקתדרלה קבורים קיסרי רוסיה וכמעט כל הצארים החל מפיוטר הגדול ועד ניקולאי השני.

קתדרלת אייזק הקדוש, המרשימה. כיפתה שולטת על קו הרקיע בגובה 102 מ’, משמשת כיום גם כמוזיאון וגם כמרכזו של הבישוף. דלתות תבליטי הארד מזכירות את שערי ‘גן העדן’ של ג’וטו בבפטיסטריום של פירנצה. הויטראז’ של הקתרלה הוא הגדול ביותר ברוסיה. בתקופת הקומינזם התפילה בקתדרלה נאסרה משנת 1990 חודשה התפילה בימי ראשון ובחגים.

המשך הביקור במוזיאון המפורסם מהגדולים והחשובים בעולם, ההרמיטאז’, השוכן בארמון החורף. המוזיאון החל כאוסף פרטי של הקיסרית יקטרינה השנייה. בארמון יצירות אומנות מהמפורסמות ביותר של אומנים מאירופה, המפורסמיםשבהם: קראואג’יו, רמברנדט, רובנס, ואן דייק, מיכאלאנג’לו, ליאונרדו דה וינצ’י, מונה, פיקאסו, ואן גוך ודגה.

בתום הסיור נשוב לספינה.

 

סנט פטרסבורג
סנט פטרסבורג
ימים יום 7

סנט פטרסבורג

הספינה תפליג בשעה 19:00 

היום השני לביקור בעיר הצארים. עם בוקר ניסע מחוץ לעיר כ30 ק”מ, אל ארמון הקיץ פטרהוף. נבקר בגנים המרהיבים של הארמון. ארמון הקיץ נכבש בתקופת מלחמת העולם השנייה ושימש כמטה גרמני. נבקר במזרקת נפטון שבגן העליון, בגן התחתון עם מערכת המזרקות הגדולה והמורכבת ביותר בעולם. המפל הגדול שעיצובו נמשך 100 שנים כדי לשוות לרסיסי המים ושבירת קרני האור מראה מרשים המערכת המרכזית של הפארק. מזרקת שמשון הנלחם באריה והמזרקות הרומיות בדומה למתחם הואתיקן. מעבר למזרקות, בפארק מגוון עשיר של צמחייה מכל העולם באסטתיות אדריכלות גן במיטבה.

בשעות הצהרים נשוב אל סנט פטרסבורג, נצא לשייט מרהיב בין תעלותיה של העיר למבט מגובה המים בין אתריה המפורסמים.

אחה”צ נבקר בכנסיית הגואל שעל הדם השפוך שנבנתה במקום בו נרצח הצאר אלכסנדר השני. האכיטקטורה של הכנסייה עם הפצלים הצבעוניים מוסיפה הוד והדר.

בתום הביקור נשוב לספינה.

שייט בים הבלטי
ימים יום 8

הלסינקי

שעות עגינה הספינה 07:00-16:00

08:30-14:00 יום סיור מודרך עם אוטובוס צמוד בהלסינקי

הלסינקי היא בירתה של פינלנד. הלסינקי עיר נמל בה השמש כמעט ואינה שוקעת בתקופת ההפלגה. עיר יפהיפיה, עם ארכיטקטורה ניאו קלאסית בהשראת שכנתה-סן פטרסבורג, עיר שמשלבת ישן וחדש מבנים עתיקים עם ברים ובתי קפה חדשים. במרכז העיר כיכר הסנאט, כיכר גדולה מוקפת במבנים עתיקים, הקתדרלה הלותרנית של הלסינקי, שממרומיה נשקפת העיר. בסמוך לנמל העיר מצוי השוק השוכן במבנה מרשים מצופה לבנים צבעוניות. בשוק מגוון דוכני אוכל, שפע של דגים ופירות ים כיאה למרכז הדייג של אירופה, פירות, ירקות גבינות ומכל טובה של סקנדיביה. שדרת אספלנדה, השדרה המרכזית של השופינג בהלסינקי המסתיימת בפארק הריאות הירוקות של הלסינקי מקום לנוח ולטעון מצברים. לאורך השדרה חנויות מעצבים ובוטיקים, מסעדות, בתי קפה וברים. בסמוך לנמל על קו האופק נמצא מבצר סומנלינה, אתר שמור של אונסקו הבנוי על 6 איים.

קרוז לים הבלטי
ימים יום 9

שטוקהולם

שעות עגינת הספינה 07:00-16:00

08:30-14:00 יום סיור מודרך עם אוטובוס צמוד

בירת שבדיה, מהבירות היפות ביותר לאורך הים הבאלטי, מתפרשת על 14 איים, פארקים ירוקים, וארמונות ומבנים מפוארים. המרכז התיירותי נמצא קרוב ונגיש. השדרה המרכזית של העיר יוצאת מכיכר Sergels Torg  משני צדיה מאות חנויות של מותגים מפורסמים. השדרה מובילה בסופה אל  העיר העתיקה של שטוקהולם סמטאות צרות, ורובעים על איים שונים שגשרים מקשרים ביניהם, כנסיות מרשימות,  עם חנויות מזכרות ומסעדות. בעיר העתיקה נמצא ארמון המלך שסביבו הגנים המרשימים.

הסיור כולל ביקור בבית העירייה היכן שנערך טכס חלוקת פרסי נובל היוקרתיים.

קרוז בים הבלטי שטוקהולם
ימים יום 10

יום ים

מדובר על יום נהדר וכיפי למנוחה. יום שבו תוכלו ליהנות מהאטרקציות והפינוקים שהספינה יכולה להציע.

ימים יום 11

קופנהגן-ת"א

08:30 תצא הסעה שתאסוף את המפליגים ליום סיור מודרך בעברית שיסתיים בשד”ת ישירות לבידוק לקראת המראה. הטיול יכלול את הגנים המרהיבים של טירת Frederiksburg, בהמשך הטירה המפורסמת של המלט Kronborg (מבחוץ) ובכפר הדייגים Dragor משם ניתן לתצפת על הגשר Oresund שמגשר בין דנמרק לעיר מאלמה שבדיה. טיסת החזרה בשעות הערב.

לאפשרויות הפלגה נוספת במסגרת קרוזים בים הבלטי חוויה ייחודית לכל המשפחה, ניתן להיכנס לקישור המצורף.

על הספינה NCL Getaway הבריחה לים

הספינה NCL Getaway שייכת לסדרת הדגל אפיק שהוקרה כ”ספינת תענוגות הטובה ביותר”. ספינה שהחדשנות שלה בעולם הקרוזים היא הטיילת הפתוחה, מודל למוטו העיקרי של הספינה “מרחבים פתוחים”.  בכל הפלגה מופע זיקוקים מרהיב. ספינה המתאימה לזוגות בכל גיל ולמשפחות עם ילדים. הספינה משייטת בחודשי החורף בים הקאריבי ובקיץ, לראשונה בשנת 2017 מגיעה לשיוטים בים הבאלטי.

הכנסו למידע נוסף אודות חברת השייט Norwegian Cruise Line NCL
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
NCL Getaway
NCL Getaway

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה דרך יעד שלישי, מזוודות ומסי נמל
  • קרוז 9 לילות 10 ימים על בסיס פנסיון מלא+
  • לילה במלון מדרגת תירות טובה בקופנהגן על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • סיור מודרך עם מלווה ישראלי בכל נמלי העגינה כמפורט בתוכנית
  • כניסות לאתרים כמפורט בתוכנית

המחיר אינו כולל

  • טיפים 14.5$ לאדם ללילה בקרוז
  • מס עירוני במלון בקופנהגן
  • טיפ למלווה 40 יורו לכל אחד
  • ביטוח נסיעה לחו"ל חובה כולל הרחבת קורונה

הערות

  • המחירים אינם סופיים עד ביצוע ההזמנה בפועל. המחירים עלולים להשתנות לפי היצע וביקוש בהתאם מחירי חברת השייט
  • חובה לוודא שהדרכון בתוקף לחצי שנה מיום ההגעה לאירופה.
  • תיירות בעידן הקורונה מצריכה בירוקרטיה של הצהרות בריאות בארץ וביעדי הכניסה. אנו כאן לרשותכם לתמיכה ליווי ועזרה.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים