מונה

קרוז מברצלונה בפסח בים התיכון בספינה החדשה Grandiosa מברצלונה

MSC - אמ אס סי | 9 ימים

MSC גרנדיוסה
פסח, אביב, אירופה מפשירה מחורף לובשת ירוק.

הקרוז בספינה החדשה, האלגנטית והמפוארת Grandiosa בין ארבע ארצות (בירות) מערב אירופאיות : ספרד, צרפת, איטליה ומלטה. קרוז בספינה שהיא פסגת העיצוב האיטלקי.

לחיפוש אחר הפלגות אחרות שיתאימו לכם, בקישור הנלווה.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר - דיל אטרקטיבי במיוחד. כתוצאה מרכישה מוקדמת שלנו של מלאי.
  • טיסות ישירות סדירות
  • שירות מקצועי מצוות מנוסה בעולם הקרוזים
  • ליווי בהליכי הבירוקרטיה בעידן הקורונה, שייט בריא בראש שקט

מסלול ההפלגה

ימים 1 שישי

ת"א - ברצלונה

טיסה ת”א – ברצלונה
הפלגה 18:00
לאחר הנחיתה העברה לנמל, קליטה, צ’ק אין, התמקמות בספינת הפאר שתארח אותנו במהלך 8 הימים הבאים.

ימים 8.4 שבת

מרסיי

מרסיי 09:00-17:00
הספינה תעגון בעיר הנמל המרכזית של צרפת, מרסיי. מרסיי העיר הגדולה בפרובאנס נקודת מוצא אידיאלית לטיולים. מנסיון שלנו באפשרותכם שתי אופציות: או להעביר את היום בקונספט אורבני במרסיי, התניידות מהנמל לעיר (זמן נסיעה 15 דקות לכיוון); או לנסוע מחוץ לעיר אל נופים קסומים ממיטב פרובאנס, זמן נסיעה כשעה וחצי כל כיוון.
למעוניינים להקדיש את היום בעיר מומלץ להתחיל את הסיור מכנסיית הנוטרדאם דה-לה-גארד. הכנסייה מרשימה מבחוץ וגם מבפנים. אולם, היתרון העיקרי הוא התצפית המשקיפה על כל המפרץ, הנמל והעיר השוכנים למרגלות הגבעה עליה ממוקמת הנוטרדאם. לאחר מכן לרדת אל הנמל הישן, שוק הדגים, המרינה וטיילת הקורניש. לחובבי השופינג מהנמל הליכה קצרה ואתם במדרחוב המרכזי שם נמצאות חנויות בתי כל בו. חובבי תרבות יבקרו במוזיאון הציליויזציה (MuCEM).
למעוניינים להקדיש את היום ליופיו של הטבע, מחוץ למרסיי. מומלץ לנסוע אל קסיס עיירת דייגים ציוורית הנמצאת במרכז קו חוף מהיפים ביותר בדרום צרפת. קו החוף מחורץ לגונות, פיורדים וצוקים מחורצים בלשונות ים בגוון תורכיז. נסיעה לאורך קו הרכס של מסיף-דה-קלאנס (שמורת טבע) כשלמרגלותיכם נוף קסום. ניתן לבקר בעיר אקס-אן פרובאנס מהערים היפות והפסטורליות של צרפת.

ימים 9.4 שני

גנואה (פורטופינו)

08:00-17:00
גנואה, נקראת בפי האיטלקים ג’נובה, עיר הנמל של צפון מערב איטליה. בירת חבל ליגוריה, עירו של כריסטופר קולומבוס.
באפשרותכם שתי חלופות. הקצרה להישאר בעיר ולבקר באתריה, זמן נסיעה מהנמל רבע שעה. או לנסוע כשעה אל פורטופינו.
העיר שוכנת לאורך רצועת חוף ים מרשימה עם בתי מלון ומסעדות דגים. הרובע העתיק של העיר שימש את עשירי הסוחרים, כיכרות מרשימות שהיפה ביניהם נקראת פיררי, לאורך רחוב וויה גריבאלדי חזיתות של בתים מפוארים וארמונות עתיקים מרשימים. קתדרלת סנט לורנצו מהמאה ה12 שחודשה למראה הרנסנסי המרשים. במרחק נסיעה קצר מגנואה נמצא כפר הדייגים בוקסדה. גנואה שוכנת במרחק שעה נסיעה מהעיר הציורית פורטופינו, ללא ספק היפה ביותר באיטליה, עיר צבעונית השוכנת על שפת ים כחול תורכיז עמוק, עיר הציורית שיופיה כמו גלויה.

ימים 10.4 שלישי

צ'יביטבקיה- רומא

צ’יביטבקייה –רומא 07:00-17:00
הספינה תעגון בנמל צ’יביטבקיה הסמוך לרומא. מצ’יביטבקיה יוצאת רכבת לרומא כל 20 דקות משך הנסיעה כשעה. העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה כבירת הקיסרות הרומית, הכנסייה הקתולית, או בירת הארכיטקטורה והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. את יום הסיור ברומא ניתן להעביר בשתי חלופות. חובבי התרבות והאומנות יעדיפו את רומא הנוצרית כנסיית הואתיקן (סנט פייטרו) ובה הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניניני, מוזיאון לאומנות במיטבה. ליד הכנסייה נמצא מוזיאון הואתיקן שבו הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו. במוזיאון הואתיקן אוסף מוצגי אומנות מהעשירים בעולם מהתקופה הרומית ועד הרנסאנס. ליד הקוליסיאום נמצאת כנסיית סן פייטרו אין וינקולי שם יצירת האומנות של מיכאלאנג’לו – פסל משה.
חלופה שנייה היא רומא העיר, האתרים מתקופת האימפריה הרומית, הפנתיאון, הקוליסיאום והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי מזרקת המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4ארבע הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות.

ימים 11.4 רביעי

פלרמו – סיציליה

 09:00-16:00
פלרמו, מרכז השלטון האוטונומי של סיציליה, קונכיית הזהב (פירוש השם). אמנם סיציליה שייכת לאיטליה, אבל, סיציליה היא שונה מאיטליה בכל חווית השפה, התרבות, האוכל, אדריכלות, העיצוב ובעיקר הלבביות החמימה של התושבים כולם ייחודיים לסיציליה. העיר פלרמו היא התוססת שבערי סיצליה מסעדות הומות אדם, ברים שמחים ואוירה של תזזית. המלצה לתת חופש לרגליים לטייל בסימטאות העיר העתיקה, הכנסיות המרשימות, הכיכרות הציוריות. מומלץ לגנוב מבטים מהחצרות של הבתים שרובם עם פסלים, מזרקות, גנות בסגנונן אופייני. או לאורך קו הנמל בין מאות הדיייגים, שטווים את הרשתות לקראת הדייג לעת ערב. לאמיצים מומלץ לבקר בקטקומבות של פלרמו מאות גופות חנוטות מהפנטות. מחוץ לפלרמו העיירה סג’סטה, שבה מקדש רומי עתיק משומר היטב, ווילה קסאלה דל רומאנה מקום הנופש האהוב על הקיסרים ועשירי רומא בעבר. מקום מומלץ נוסף מחוץ לעיר הוא כפר הדייגים צ’פלו, אוטנטי עתיק וציורי.

ימים 12.4 חמישי

וולטה מלטה

09:00-17:00
מדובר על אחד מהמקומות הנהדרים לראות ארכיטקטורה מתקפת הרנאסנס. חצי מהאי מוקף בחומה. תוכלו לראות דמיון רב בין הסמטאות והחומות במקום לבין העיר העתיקה שבירושלים.
המקומות המרכזיים שמומלץ לשים עליהם דגש הם:
• קתדלרה של יוחנן הקדוש. נבנתה על ידי ההוסםיטלרים בין השנים 1573 עד ל- 1578.
• תיאטרון מנואל – הפרט המדהים על התיאטרון הזה היא העובדה שמדובר על תיאטרון וותיק מאוד, כמה? מדובר על התיאטרון השלישי בגילו באירופה שעדיין ממשיך לתפקד. נתון מדהים.
• ארמון “גראנד מאסטר”. המקום משמש (כיום) כבית הנבחרים הרשמי. בעברו שימש למגורי הגראנד מאסטר – בתקופת ההוספיטלרים.
• אחוזת קאסה רוקה פיקולה.
• הכנסייה הכרמליתית

ימים 13.4 חמישי

יום ים

זה היום שלו ציפיתם. היום להתפנק מכל המתקנים ומה שיש לספינה להציע. ביום הקרוז כל המתקנים של הספינה פעילים והמופעים סביב השעון.

ימים 14.4 שישי

ברצלונה

ברצלונה 09:00
ירידה מהספינה בברצלונה, העברה למלון במרכז ברצלונה קליטה והתמקמות. לאחר מכן מומלץ לצאת לנשום את העיר. הלב, כיכר קתלוניה המחברת בין שדרת הראמבלס התוססת, ובין השדרה הנוצצת פסאו דה גראסייה, שדרת קניות נוצצות עם מותגי היוקרה שבמרכזה הבתים הציוריים של גאודי.
מכיכר קתלוניה יוצאת שד’ הראמבלס המפורסמות של העיר. מצדה האחד של שדרת הראמבלס הרובע הגותי העתיק, סמטאות ציוריות וקתדרלות מרשימות ומצד שני השוק הססגוני והאסטתי לה בוקרייה. שוק נוצץ, אוכל מקסים, כשהתפאורה בוהקת בניקיונה, תופעה נדירה במחוזותנו, עושר של צבעים. כאן תמצאו מאפים, פירות וירקות טריים נקיים מוכנים לאכילה, דגים ופירות ים. ריח התבלינים הטריים, ניחוחות הזעפרן, יעוררו את חוש הריח שהעין כבר הספיקה לרוות ולשדר תשוקה לחוש הטעם.

ימים 15.4 שבת

ברצלונה-ת"א

הבוקר חופשי להמשך הביקור בברצלונה הקתדרלה כולת הכותרת של העיר לה סרגלדה לה פמילייה הבלתי גמורה של גאודי. פארק גואל, אחת הפנינים האמיתיות של ברצלונה, בה אפשר להביט ולהתרשם שוב מגאוניותו של האמן גאודי. בכניסה הראשית יברך אתכם אחד מסמלי העיר המוכרים – לטאת המוזאיקה המפורסמת. המשיכו וסיירו בפארק, התפעלו מן המבנים המעניינים והמוזרים של גאודי, הגינות ומן הנוף היפה של ברצלונה שנשקף בעודכם ישובים על הספסלים המעוצבים. בהמשך מומלץ להגיע אל פארק הסיטאדלה הריאות הירוקות שם נמצא שער הניצחון של העיר.
בערב העברה לשד”ת לקראת טיסת החזרה לת”א.

על הספינה MSC Grandiosa גרנדיוזה

הספינה החדשה שהושקה במאי 2019 של חברת השייט MSC Cruises ועתידה להיות בין הספינות המפוארות ביותר שישייטו באירופה. הספינה, פאר היצירה והנדסת אנוש, כשמה כן היא, משקפת את התגובה הטבעית, של כל מי שרואה את הספינה וטועם מנפלאותיה. שילוב של תחכום טכנולוגי עם אהבת הים, עיצוב מודרני של נוחות ושל פרקטיות. בספינה, קונספט תכנוני ייחודי של קלאב ריזורט מפואר צף על הים. התחושה של עיר מהממת ביופייה שנבנתה במשחק מחשב שמגשים את המאויים והחלומות של כל אחד.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
MSC Seaside
MSC Seaside - אמ אס סי סיסייד

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה אל-על כולל מסים ומזוודה
  • לילה לינה במלון 4* מרכזי אחרי השייט על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא +
  • מסי נמל אויריים וימיים
  • העברות שד"ת-נמל; נמל-מלון; מלון-שד"ת

המחיר אינו כולל

  • טיפים 77 יורו לנוסע
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • מס עירוני במלון בברצלונה 3 יורו לנוסע
  • late check out מהמלון
  • ביטוחים והוצאות אשיות

הערות

  • מלאי החדרים מוגבל

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים