מונה

קרוז למערב הים התיכון ריביירות האירופאיות 9 ימים NCL Epic

Norwegian Cruise Line NCL - נורוויג'ן קרוז ליין | 9 ימים

קרוזים מברצלונה
שייט עם חברת נורויג'יאן בספינה אפיק שבמשך עשור עדיין נחשבת כספינת הדגל. השייט בין איי הים התיכון לאורך הריביירות אירופאיות. בין פלמה דה מיורקה ובין קורסיקה השייט כולל עגינות בערים שהם ערש התרבות והציויליזציה. בין רומא מרכז העולם הנוצרי-קתולי, בעברה מרכזה של האימפרייה הרומית. שייט באיטליה בתוך מוזיאון שכולו רנסאנס ובארוק.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות ישירות.
  • מלון 4* מרכזי בברצלונה לילה לאחר השייט
  • העברות שד"ת-נמל; נמל-מלון; מלון-שד"ת
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

ימים ראשון 21.8

ת"א -ברצלונה

הפלגה 18:00
טיסה אל ברצלונה בירתה של קתלוניה לאחר הנחיתה העברה אל נמל ברצלונה. לאחר הליך הבידוק check in עלייה לספינה, welcome on board, ניתן להתפנק מהאטרקציות של הספינה.

ברצלונה
ברצלונה
ימים שני 22.8

אז'איסיו צרפת

11:00-18:30
אז’איסו העיר המרכזית של קורסיקה. האי שבו נולד בשנת 1769 וגדל נפוליאון בונפרטה. נופי ילדותו של נפוליאון שעיצבו את אישיותו. במרכז המצודה שסביבה התפתחה העיר. מיקומו הגיאוגרפי של האי במרכז הים התיכון היווה כמוקד למסחר ועגינה. האי כיום מאופיין כים תיכוני עם חופים תכולים, כיכרות, מדרחובים, מעגן יאכטות ובתי קפה הפונים אל העיר. אטרקציה מעניינת הוא ביתו של נפוליאון.

ימים שלישי 23.8

צ'יביטבקיה- רומא

06:00-19:00.

צ’יביטבקיה הנמל הקרוב ביותר לרומא, כשעת נסיעה, אל העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה כבירת הקיסרות הרומית, או הכנסייה הקתולית, או בירת הארכיטקטורה והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. האטקציות ברומא הנוצרית הם: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברנינינ, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיס טינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו ואולמות רפאל וליאונרדו. בכנסיית סן פייטרו אין וינקולי פסל משה. האתרים מתקופת האימפריה הרומית, הפנתיאון, הקוליסיאום והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני, פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות.

רומא
איטליה_צ'יביטבקיה - רומא
ימים רביעי 24.8

נאפולי

06:00-17:00
נאפולי בירת דרומה של איטליה עיר נמל מרכזית לשייט קסום לאי קאפרי בו ניתן להעפיל אל פסגת מונטה סולרנו, או לרדת לשייט במערה הכחולה. נאפולי מהווה גם נקודת מוצא לנסיעה למיגוון האטרקציות באיזור כגון: הר הגעש ווזוב, העיר הציורית סורנטו או ליום שלם בדרך הקסומה מהיפות בעולם של וייה אמלפיטניה. דרך החצובה על מדרון של צוק שבשיפוליו ים כחול עמוק, כשבדרך כפרים בנויים על צלעות ההר שלמרגלותיהם מפרצים קסומים.

נאפולי
סבונה
ימים 25.8 חמישי

ליוורנו – פירנצה, פיזה.

09:00-21:00
ליוורנו, נמל הקרוב לפירנצה בירת הרנסאנס וטוסקנה ובה הדואומו המפואר שבנייתו נמשכה 160 שנים, שערי גן העדן של גיברטי המפארים את הבפטיסטריום, פיאצה לה סניורה בניין העיריה העתיק והיפה ביותר באירופה, הארמון והגשר ווקיו. העיר שופעת כנסיות וקתדרלות מפוארות ששימשו את משפחת מדיצ’י ואומני רנסאנס. הפינה יהודית בית הכנסת המפואר של פירנצה שכיאה לעיר האומנות בנוי בסגנון מורי לתלפיות. בעיר המוזיאונים האקדמיה ובה פסלו של מיכאלאנג’לו – דוד והמוזיאון המפורסם ביותר האופיצי. בפיזה ניתן להצטלם מול מגדל הקמפניליה שנוטה על צידו.

לה ספציה
פיזה
ימים 26.8 שישי

קאן

07:00-17:00
קאן, בירת עולם הסרטים האירופאיים, מרכז הריביירה הצרפתית. העיר הנוצצת והיוקרתית, מסעדות גורמה, חנויות מותגי האלפיון העליון או סתם להינפש בטיילת זרועת עתי דקל שלאורך חופיה. ניתן לשבור שגרה ולהפליג לאי הסמוך מרגריטה, אי מיושב במרחק נגיעה מקאן.

ימים 27.8 שבת

פאלמה דה מיורקה

13:00-20:00
פלמה בירת האי מיורקה, אי קסום שבקרבת הנמל נמצאת קתדרלה La Seo מרשימה מדהימה ביופיה, סגנון אריכטקטוני גותי, שחומותיה הם הדבר בראשון שתראו בהגיעכם לפלמה. אטרקציות נוספות שדרת Passeig des Born המרהיבה, הארמון Palau du l’Almudaina , ארמון שריד מבצר לאימפריה מוסלמית ששלטה במקום. מומלץ לעלות במעלה הגבעה בין החנויות הקסומות, או לבקר בפואבלו אספניול, כפר ספרדי טיפוסי עם בתים תעתיק של מבנים בסגנונות ספרדיים עתיקים קלאסיים.

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים 28.8 ראשון

ברצלונה

ירידה מהספינה 08:00

הספינה תעגון עד לשעה 07:00 בברצלונה. ב09:30 תצא הסעה מהנמל אל המלון במרכז ברצלונה.
מרכזה של ברצלונה היא כיכר קתלוניה פלאזה ממנה יוצאת שדרת הראמבלס שלצדו הרובע הגותי העתיק, סמטאות ציוריות וקתדרלה מרשימה. מהצד השני של הכיכר ששום ביקור בעיר אינו שלם ללא, השוק הססגוני והאסטתי לה בוקרייה, שהשפע בו של פירות, ירקות, דגים, בשר או מתוקים כמעט ואינו נגמר. האטרקציות הנוספות המומלצות לביקור העיר פארק הסיטלה ובו גן חיות אגם שער ניצחון מרשים.
בלילה מומלץ לקפוץ אל כיכר אספניה לצפות במופע המזרקות המזמרות.

קרוז במערב הים התיכון
ברצלונה קרוז פארק גואל
ימים 29.8 abh

ברצלונה

יום מלא להשלמת הביקור בברצלונה. ניתן לבקר בפארק גואל, ובכנסיית לה סרגלדה לה פמילייה שניהם פאר היצירה של אנטוניו גאודי.

על הספינה NCL Epic – ספינת האפוס של עולם הקרוזים

מהספינות הגדולות ביותר המשייטות בים התיכון.
הספינה כשמה כן היא, אפוס של עולם הקרוזים, שיר המתאר את תהילתם של גיבורים או אלים, אבני דרך היסטוריים. ספינה מפוארת מקבוצת המגה ספינות, משייטת בקאריביים ובמערב הים התיכון. הספינה שהביאה לעולם הקרוזים את המופעים המצליחים מברודווי. ספינה שהיא חוויה לצעירים ברוחם ממשפחות ועד זוגות בכל גיל של חברת Norwegian Cruise Line .
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
NCL Epic - Norwegian Epic
NCL Epic

החל מ- $1800

הקרוז לא זמין, בחר קרוז אחר במקום

מלונות

המלון מחודש ומקסים מדורג כ 4* (דרגה ראשונה) במרחק הליכה מהשדרה הנוצצת והמפורסמת פסאו דה גראסייה. השדרה מודרנית והמעוצבת עם חנויות של מותגי העל היוקרתיים. השדרה שזכתה לבתים מעוצבים פרי יצירתו של גאודי. במלון יש WIFI חינם. החדרים ממוזגים

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • טיסה ישירה סדירה-אל-על
  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא+
  • לילה במלון 4* בברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 3 העברות: שד"ת-נמל; נמל-מלון; מלון- שד"ת
  • מסי נמל אויריים וימיים

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען. חובה הרחה לקורונה
  • טיפים בספינה 105$ לנוסע
  • מס נמל עירוני בבית מלון בברצלונה 3 יורו ללילה לנוסע
  • ההפלגה למחוסנים בלבד. יש להתעדכן בנושא הנחיות קורונה

הערות כלליות

  • ההפלגה למחוסנים בלבד. יש להתעדכן בנושא הנחיות קורונה

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים