מונה

קרוז בסוכות למערב הים התיכון Freedom

חברת השייט Royal Caribbean - רויאל קאריביאן | 12 יום

עגינה בטולון פרובאנס
חלמתם בטיול אחד להגיע למספר מדינות? הגיע הזמן להפסיק לחלום ולצאת לטיול כזה. מונה קרוז מציגה קרוז לריביירות האירופאיות - מערב הים התיכון.  קרוז נהדר המאפשר לכם להגיע לאיטליה, צרפת וספרד.
מדינות שעיצבו את עולמנו מבחינה תרבותית ומבחינת ההיסטוריה מאפשרות לכם כעת לבקר ולחקור אותן לעומק.

מחפשים דילים לקרוזים נוספים ב Royal Caribbean -רויאל קריביאן? היכנסו לקישור המצורף.

למה דווקא איתנו?

  • מחיר אטרקטיבי, קנינו מראש עבורכם שירותים שהופכים את העיסקה ל"דיל המשתלם"
  • טיסות אל-על סדירות.
  • מלון 4* מרכזי בברצלונה 1 לילות לפני השייט
  • העברות שד"ת-מלון; מלון -נמל; נמל-שד"ת
  • צוות מקצועי שיוכל לתפור את כל מרכיבי החופשה באופן אולטמיטיבי.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א ברצלונה

היום הראשון:
לאחר הנחיתה תתבצע העברה לבית המלון.
ניתן יהיה ליהנות מברצלונה ליממה, לאחריה נצא אל הקרוז.
אז היכן מומלץ לבקר בבירת הקטלוניה? יש באפשרותכם להגיע אל הקתדרלה המרשימה, לסייר בין הסמטאות הציוריות ברובע הגותי המרשים והעתיק, לשדרת הראמבלס מומלץ מאוד להגיע בה תוכלו ליהנות מחנויות וכמובן מייצגים חיים.
כמובן שהשוק הססגוני – והאסטתי לה בוקרייה מציע ביקור ייחודי המשלב את אופי העיר והתושבים ומציע מתוקים, פירות, דגים, ירקות, בשר וכדומה.

יום 1

ת"א-ברצלונה-קרוז

 

בשעה 11:30 תצא הסעה מהמלון אל עבר נמל ההפלגה, לקראת העלייה לספינה תבצעו תהליך check in. ההפלגה תצא לדרך בשעה 16:00

ברצלונה
ברצלונה
יום 3

Cartagena קרתחנה ספרד

09:00-18:00

אחת הערים המרתקות ביותר בספרד בה ניתן למצוא ארמונות מהמאה ה-19, כנסיות עתיקות וסמטאות שהזמן עצר בהן מלאכת – שהוקמו על ידי עזרובעל, המצביא של קרתגו העתיקה לצידם תוכלו למצוא מבנים המייגים את השליטה של האימפריה העותומאנית, הספרדית, המוסלמית ווהזיגותית  שהייתה בעיר – באופן שהולם עיר סחר מרכזית בזהב.

יום 4

איביזה ספרד

07:00-24:00

איביזה שייכת לאיים הבאלרים – איים גדולים ומרכזים ויתרה מכך – מהיפים ביותר בספרד. מקום זה מאופיין בחול ים זהוב ולבן. מסביב ניתן לראות רכס ירוק ויפהפייה.
איביזה ידועה כמקום בילוי נהדר ושוקק חיים הכולל בתוכו בארים ומועדונים מהפופולריים והגדולים ביותר בעולם. מעבר לפן הבילוי הלילי בו תוכלו למצוא גם מרכזי תרפיה ויוגה המיועדים להירגעות מושלמת.

 

יום 5

פאלמה דה מיורקה

07:00-17:00

אז מה מחכה לכם ב-פאלמה דה מיורקה? ובכן, ראשית כל, מדובר על אי קסום שבקרבת הנמל תוכלו למצוא את הקתדרלה ה-La Seo, קתדרלה יפהפייה בסגנון ארכיטקטוני גותי – בהגיעכם לפלמה, חומותיה יהיו הדבר הראשון שתראו.
מה בנוגע לאטרציות נוספות? השדרה Passeig des Bornהארמון הנהדר Palau du l’Almudaina – מדובר על ארמון שהיה המבצר של האימפריה המוסלמית ששלטה בעברה במקום.
אנו ממליצים לעלות במעלי הגבעה וליהנות מחנויות נהדרות ומזמינות.
מעבר לכך, מומלץ גם להגיע לכפר הספרדי הטיפוסי – בפואבלוו אספניול, מקום בעל מבנים עתיקים בסגנון ספרדי – עתיק קלאסי.

 

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
יום 6

טולון פרובאנס צרפת

09:00-18:00

הגעה אל טולון פרובאנס צרפת. טולון מהווה נקודת מוצא לפרובאנס (בירתה: אקס אן) לפרובאנס הינה אחת מהערים היפות ביותר בצרפת. מדובר על אזור כפרי שפשוט אסור לכם לוותר על נסיעה לאורכה – יופי שבלתי ניתן למצוא במקומות אחרים. אם נדייק – מדובר על נוף כפרי שנראה כאילו הזמן החליט לפסוח עליו ולכן היופי בו כה מיוחד. עבור אמנים רבים המקום היווה השראה של ממש.

עגינה בטולון פרובאנס
יום 7

וילאפרנס-ניס צרפת

07:00-19:00

העגינה ב-וילאפרנס, היא במרחק מאות מטרים מהנמל. הירידה מתבצעת באמצעות סירות של 50 נוסעים – הלוך ושוב. וילאפרנס היא למעשה עיירה שסמוכה לבירת הריביירה – ניס.
לאורכה של ניס תוכלו למצוא את הטיילת האנגלית המפורסמת. נסיעה לאורכו של החוף (מהיפים בעולם חשוב לציין) יחשוף בפניכם מים בצבעי תכלת-טורקיז, עמוקים יפהפיים.
עלייה רגלית תלולה תוביל אתכם אל כפר Eze, כפר משומר נהדר. בסופה של רצועת החוף מסתיימה בנסיכות מונקו ובו הקתדרלה והארמון המפורסמים. מעבר לכך תמצאו גם את מונטה קארלו , הלא היא בירת הקזינו.
אל תשכחו ליהנות ממראה היאכטות היוקרתיות, שכמותן לא רואים בכל יום.

עגינה_וילאפרנס-ניס צרפת
וילאפרנס-ניס
יום 8

לה ספזיה פירנצה\פיזה

07:00-19:00
הגעה אל פירנצה. פירנצה, במידה ולא יצא לכם לקרוא אודותיה, שימשה כבירת הרנסאנס, מרכז לאומנים וארכיטקטים, בין היתר, ברונלסקי, גיברטי, בוטיצ’לי ואמנים מפורסמים נוספים.
אם אתם תוהים היכן מומלץ לבקר כמובן שהדואומו הוא אחד המקומות שאסור לכם לוותר עליו – בנייתו נמשכה יותר כ-160 שנים, גשר ווקיו, ארמון היפהפייה, מגדל פיזה הנוטה הצידה, בניין העירה העתיק והיפה ביותר שניתן למצוא באירופה, הקתדרלות והכניסות ששימשו במשך שנים את משפחת מדיצ’י לצד אמני הרנסאנס, המוזיאונים המפורסמים בעיקר ובית הכנסת היהודי והמפואר במקום.

קרוז_אל_ליוורנו- פירנצה\פיזה
לה ספציה
יום 9

צ'יביטבקיה רומא

07:00-19:00

צ’יביטבקיה, הנמל הקרוב ביותר לרומא וליתר דיוק – כשעת נסיעה ממנה. לעיר היסטוריה ארוכה ומפוארת הקושרת אותה לקיסרות הרומית והכנסייה הקתולית. אם לא די בכך העיר שימשה כבירת האומנות והארכיטקטורה האירופאית, שיאה, כמובן, הייתה בתקופת הרנסאנס.
האטרקציות הנוצרית בעיר הן הוותיקן (בו תוכלו לראות את הפייטה של מיכאלאנג’לו) חופתו של ברניני, מוזיאון הוותיקן (עם הקפלה הסיס טינית עם יום הדין ובריאת העולם של מיכאלאנג’לו), אולמות של ליאונרדו ורפאל.
האתרים מהתקופה הרומיתL הפורום הרומאי עם שער טיטוס, הקוליסיאום והפנתיאון.
בכל הנוגע אל תקופת הרנסאנס תוכלו למצוא את המזרקות המרהיבות של רומא, פונטנה די טרווי באר המשאלות, המדרגות הספרדיות, פיאצה וונציה

איטליה_צ'יביטבקיה - רומא
רומא
יום 10

נאפולי

07:00-18:30

נאפולי – בירתה הדרומית של איטליה, עיר נמל מרכזית עוצרת נשימה. שייט קסום בה אל עבר האי קאפרי (בו ניתן להגיע ולשייט במערה הכחולה או לחילופין אל עבר הפסגה מונטה סולרנו – היא הכרחית)
נאפולי – מהווה נקודת מוצא אל מגוון אטרקציות באזור כולו: העיר שבלבה נקברה פומפיי, הר הגעש “ווזוב”, סורנטו – העיר הציורית או יום שלם בוייה אמלפיטניה (שאין דרך מספקת לתאר את יופייה) הכוללת גם מדרון צוק יפהפייה שבדרך אליו כפרים הבנויים על צלעות ההר.

יום 11

יום ים

יום כיף שכולו הנאה מהפעילויות והאטרקציות בספינה

 

יום 12

ברצלונה - ת"א

ברצלונה-ת”א 

בשעה 09:30 ההסעה תצא מהנמל לכיוון שדה התעופה של ברצלונה, בחזרה אל תל-אביב

על הספינה Freedom of the Seas – חופש על הים

ספינה של רויאל קריביאן שהפכה להיות מודל האם של סדרת ספינות מהמוצלחות בעולם הקרוזים, סדרה שנקראת על שם הספינה Freedom. הספינה כשמה כן היא מעניקה לנופשים בה תחושה של חופשה אמיתית, עם אטרקציות חדשניות בעולם הקרוזים. מתקן flow rider סימולטור המדמה זרימת גלים, כך שתוכלו לקחת גלשן, לתפוס גל ולדמיין שאתם גולשים בהוואי. 2 ג’קוזים שבנויים כשתי בועות זכוכית בולטים מצדי הספינה בסיפון 11. להשתכשך בג’קוזי בגובה 30 מ’ מעל פני הים כשהכל שקוף מסביב זאת חווייה מרגיעה וממריצה כאחד. מתחם מים H2O עם תותחי מים ומפלי מים במיוחד לילדים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
גלישת גלים בספינת Freedom of the Seas - חופש על הים
ג'קוזי בספינת Freedom of the Seas - חופש על הים

החל מ- $1800

הקרוז לא זמין, בחר קרוז אחר במקום

מלונות

המלון מחודש ומקסים מדורג כ 4* (דרגה ראשונה)

דגשים מיוחדים

החבילה כוללת

  • שייט 7 לילות 8 ימים על בסיס פנסיון מלא
  • 1 לילה במלון 4* בברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • 3 העברות
  • מסי נמל אויריים וימיים

החבילה אינה כוללת

  • סיורי חוף בשייט.
  • הוצאות בעלות אופי אישי.
  • ביטוח רפואי ומטען.
  • טיפים כ13$ לאדם ליום
  • מס עירוני במלון בברצלונה

הערות כלליות

  • מחיר השייט עלול להשתנות בהתאם להיצע וביקוש
  • מומלץ לרכוש 60 יום לפני היציאה ביטוח לתקופת הנסיעה המכסה במקרה של ביטול בנסיבות מוצדקות על סמך אישור רפואי. כשלא מדובר בהחמרה של בעייה קיימת.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים