מונה

איי יוון הקסומים, קרוז בקצב הבוזוקי Majestic Princess

Princess cruises - פרינסס קרוז | 8 ימים

Majestic Princess
קרוז עם ספינת מג'סטיק פרינסס המפוארת ביותר שמשייטת באזור. קרוז זה כולל את איי יוון יציאה חזרה מפיראוס.

לא מחפשים קרוז לאיי יוון אלא דווקא למקומות אחרים?

למה דווקא איתנו?

  • טיסות אל-על סדירות
  • העברות שד"ת-נמל פיראוס; פיראוס -שד"ת
  • ייעוץ מקצועי מהצוות המומחה של בסט קרוזס
  • "דילים" - המחירים האטרקטיביים בשוק.

מסלול ההפלגה

יום 1

ת"א -אתונה

 

מתל-אביב לאתונה – תחילתו של המסע

טיסה של שעתיים ואתם מתחילים את הקרוז הנהדר. אתונה נחשבת לעיר בעלת שורשים מאוד עמוקים מתקופת האימפריה היוונית, מעבר לכך – אתונה נחשבת לאחת הערים המרכזיות והחשובות ביותר בכל הנוגע אל הציביליזציה המערבית.
אם אתם זקוקים להמלצות: אנו ממליצים ביום הראשון לתחילתה של החופשה היא לבקר בבתי קפה, שווקים, חנויות, מסעדות וסמטאות המקום לצד רובע הפלאקה הנהדר. אל תפספסו בשום פנים את הכיכר המרכזית סינטאגמה – לב העיר בו תוכלו למצוא מגוון מקומות לאכול, חנויות לשופינג ומקום ללכת לאיבוד בין סמטאות העיר.

בשעה 13:00 תצא נסיעה בת 40 דקות לכיוון נמל פיראוס (עיר הנמל של אתונה). בטרמינל הנוסעים בנמל יתחיל להתבצע הליך קליטה לשייט – לקראת ההפלגה. בשעות הצהריים תוכלו ליהנות מזמן היכרות עם האטרקציות ומבנה הספינה.

יום 2

קתקלון - אולימפיה

09:00-18:00
הגעה אל קתקלון – אולימפיה

ראשית כל, הספינה תעגון בקתאלון, שרבים לא יודעים זאת אך למעשה מדובר על כפר דייגים מדהים, ציורי ושלוו. האי שוכן על חצי אי גדול יותר גדול ביוון, הנקרא “Peloponnesus”
רבים תוהים “מה נוכל לעשות בכפר דייגים”? מדובר על טעות נפוצה שלמרות שמדובר על כפר דייגים, יש בו המון אטרקציות: חנויות נהדרות עם מוצרי מזכרות, טברנות כיפיות, מסעדות וחשוב מכך – מסעדות יווניות טיפוסיות.
עם כל אלו, חשוב לציין – הסיבה שאנו עוגנים בקתאלון היא האולימפיה. מדובר בעצם על אתר  ארכאולוגי יפהפייה בו, בעת העתיקה, נערכו בכל 4 שנים המשחקים האולימפיים. המשחקים במקום נערכו בין השנים 776 שלפני הספירה ועד לשנת 394 לספירה. עבור רבים המשחקים הללו לא היו ניצחון פיזי אלא הרבה יותר ניצחון לנפש ופולחן של ממש.

האטרקציות שניתן למצוא במקום הן:

  • אחד משבעי פלאי עולם העתיק – מקדש זאוס.
  • מזבחו של זאוס.
  • הגימנסיה – מקום בו למדו ולימדו ספורט והאיבקות.
  • המוזיאון הארכאולוגי המודרני (בו פסלים מהתקופה הרומית והארכאית).

יום 3

קוטור - מונטיניגרו

11:00-20:00

רגע לפני שנתחיל, בואו נסביר היכן ממוקמת קוטור. קוטור ממוקמת בראש מפרץ בוקה. המפרץ, גובל במצוק מאבן גיר שאי אפשר להישאר אדישים אליו. המפרץ המתפתל הוא למעשה המשך של הפיורד היפה ביותר הנמצא בדרום אירופה.
הנמל עצמו, כפי שאתם תיווכחו בעצמכם,  הוא פנינה שנשארה ככזו עוד מימי הביניים, רחובות צרים סימטריים ובהם בתי אבן עתיקים מקסימים. כנסיות וארמונות עתיקים העומדים עוד מהמאה -12.
מעבר לכל אשר ציינו לעיל – קוטור נחשבת כנקודת מוצא אל עבר מונטינגרו – עיר שליופייה אין עוררין, יתרה מכך – היא נחשבת כפסגת היופי של הים האדריאטי.
בכל הנוגע אל מונטינגרו, מדובר למעשה על בירת רפובליקה עצמאית. במקום ים יפהפייה, עוצר נשימה ומושלם לצלילה, הרים התוחמים את המקום והופכים אותו לפסטורלי, בתי קפה לאורכה של רצועת החוף (הריביירה).
היעדים האטרקטיביים ביותר במקום: מפרץ קוטור – נחשב כאחד המפרצים היפים ביותר בעולם, מבצר Ostrog – מבצר שבעברו הרחוק שימש כמנזר מרהיב והוא הממוקם מעל עמק Bjelopavlic .
למפרץ קוטור נושק רכס צוקים לכל אורכו של המפרץ. התשקפותם של הצוקים מול הים הכחול העמוק מקנים לכל האזור מראה עוצר נשימה.
כמו כן, חשוב לציין אתר נוסף, הלא הוא: אגם Skadar האגם הגדול ביותר שניתן למצוא במזרח הים האדריאטי.

יום 4

יום ים

ביום השישי תוכלו ליהנות מיום שמוקדש לחלוטין לפינוקים והנאות מהאטרקציות הרבות שקיימות בספינה. ביום הנ”ל הספינה פועלת במתכונת ובפעילות אינטנסיבית של פינוקים ומופעים.

יום 5

מיקונוס

08:00-21:00
מה כבר לא נאמר על אחד מייעדי התיירות החשובים והמרכזיים ביותר ביוון – מיקונוס?. תודות לקרבתה של מיקונוס אל היבשה, מדובר על אטרקציה תיירותית. האי בעברו נחשב לאי הנוצץ ביותר של יוון והיה מיועד לעשירים. בעל מוזיקה, אירועים וכמובן – חיי הלילה התוססים.
האי ידוע גם בימינו אנו כמקום הנופש המועדף על עשירי עולם.
מה ניתן למצוא בו? חופים מהיפים שיש באיי יוון. מועדונים רבים, מסעדות שף ברמה גבוהה וטברנות טובות, חיי לילה פעילים ועוד.
האי הסמוך והנגיש הוא – דלוס. אם נצלול אל מעמקי המיתולוגיה הקלאסית – דלוס היה מקום הולדתו של אפולו ואחותו התאומה ארטמיס. באי תוכלו למצוא כשלושה מקדשים מקודשים של “אל השמש” וכן, גם את  Walk האריות הפופולרי.
.

קרוז_ליוון_מיקונוס
מיקונוס
יום 6

רודוס

08:00-21:00
האי רודוס שמשמעותו- אי השמש וזאת מכיוון שמדובר על האי עם הכי הרבה ימי שמש בשנה. מעבר לכך – מדובר על האי הרביעי בגודלו ביוון וגם לאחד מהאיים הפופולריים ביותר לתיירים מישראל.
העיר העתיקה של רודוס ידועה כאתר מורשת עולמית של אונסקו. העיר עצמה היא שילוב מעניין וייחודי של עיר העתיקה ששימשה בעבר כנקודה אסטרטגיי בים ההגאי.
לינדוס הוא כפר יפהפייה ביופיו, בעל חוף נקי וצלול הנחשב ליעד תיירותי נחשק ומיוחד באי רודוס. מעבר לכך – חשוב להזכיר את הכפר פפקי המקסים בעל חוף ים מצויין.
נקודה נוספת ראויה לציין היא “קולימביה” – כפר נופש תיירותי מלא בטברנות יוצאות מן הכלל עם אווירה שתהפוך את החופשה לבלתי נשכחת.

קרוז רודוס
קרוז_אל_רודוס
יום 7

קיוס

08:00-17:00
האי קיוס. מדובר על האי החמישי בגודלו מבין איי יוון (ואם נרד לפרטים – מדובר על מקום הולדתו של הומרוס העיוור, הפייטן מהאפוסים “האיליאדה” ו “אודיסיאה” המקור של ספרות המערב).
ארכאולוגים רבים וטובים מאמינים כי העיר קיוס מיושבת מאז שנת 2000 לפני הספירה – נתון מדהים!.
בעברו, האי נשלט על ידי האימפריות: הרומיות, היווניות והעות’מאניות.  כל אחת מהאימפריות הללו הצליחו להותיר את חותמם באי כפי שאתם תוכלו לראות בעצמכם.
רבים לא יודעים זאת אך האי הוא המקור למסטיק. מסטיק אשר מיוצר מעץ הנקרא – lentisk ‘Khios. בעבר הרחוק המסטיק נחשב למרכיב יקר מאוד בתחום קוסמטיקה ותרופות מאז ימי קדם.
“כפרי המסטיק” של האי נבנו בין בין המאות ה14-16 וזאת על מנת להצליח לשמר ולהגן על הרווחים העצומים של הסחר.

יום 8

פיראוס-אתונה-ת"א

ביום העשירי לשייט נעגון בנמל פיראוס בשעות הבוקר המוקדמות. בסביבות השעה 09:00 תצא הסעה מהנמל לכיוון שדי התעופה לטיסת החזרה.

על הספינה Majestic Princess מג’סטיק פרינסס – הוד מעלתה

אם היו מבקשים מנוסעי קרוזים מנוסים לתאר בדמיונם איך יראה קרוז החלומות שלהם, אם הייתם מבקשים שיתכננו את הספינה האולטימיטיבית, ללא ספק המג’סטיק פרינסס (Majestic Princess) היתה המודל האידיאלי. הספינה מג’סטיק פרינסס, היא ספינה  מהחדישות והגדולות של חברת השייט Princess cruise. הספינה מבטיחה חווית השייט מיוחדת ומרגשת במיוחד – לדעתנו מדובר בספינה הטובה ביותר בעולם הקרוזים. זאת הספינה היחידה עם אולפן טלויזיה חי. סיפון הבריכות הוא מהגדולים בעולם הים ובערבים מתקיים מופע אור ומים, מזרקות אומנותיות בליווי מוזיקה שהופכת את חוויית השייט לרגעים בלתי נשכחים. בספינה מתחם בריכה ייחודי למבוגרים בלבד שמסביב חושות “סוכות” רומנטיות לשלווה זוגית. בסיפון העליון מסך מהגדולים בעולם הקרוזים, תדמיינו שאתם מתפרקדים בנינוחות ורואים סרט על ספת שיזוף מרופדת, הכוכבים בשמים מחייכים והבריזה מהים מפיחה בכם חיים מרעננים. בספינה יש טיילת SeaWalk חידוש מהפכני, טיילת סגורה הבולטת כקשת רחבה מדופן הספינה על גבי המים, עם רצפת הטיילת מזכוכית בגובה 30 מ’ ולאורכה ברים למשקאות ואוכל. האטריום האלגנטי והמפואר שבמרכז הספינה מרשים במיוחד. לילדים יש סיפון פעילויות משלהם שמבטיח ראש שקט למבוגרים.
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
חדר משחקים Majestic Princess
Majestic Princess

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • שייט על בסיס פנסיון מלא
  • טיסות סדירות אל-על
  • 2 העברות: שד"ת נמל; נמל- שד"ת.
  • סיור מודרך של חצי יום בהגעה באתונה (מותנה במינימום 6 נוסעים)

המחיר אינו כולל

  • טיפים 12$ לאדם ליום
  • סיורי חוף
  • ביטוח נסיעה לחו"ל
  • הוצאות אישיות

הערות

  • המחיר בכפוף לזמינות מכלול השירותים בעת ביצוע ההזמנה. המחירים עלולים להשתנות ע"פ היצע ובייקוש
  • מומלץ לרכוש ביטוח לתקופת הנסיעה 60 יום לפני היציאה מהארץ. הביטוח מכסה בגין דמי ביטול באם יחולו בנסיבות מוצדקות.

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים